cassanova 574 Skrevet 16. Oktober, 2020 For 3 uger siden besøgte jeg Thailandske Nuk i Esbjerg.idag modtager jeg så en SMS fra pigen/klinikken med et tilbud om endnu engang at aflægge Nuk eller en anden på klinikken et besøg . Jeg var lidt chokeret og målløs over at de tillader sig at trænge sig på. Vildt grænseoverskridende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stille fyr Skrevet 16. Oktober, 2020 wtf du har jo selv kontaktet dem !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 16. Oktober, 2020 stille fyr skrev, Lige nu: wtf du har jo selv kontaktet dem !!! Ah. Det er sgu ikke i orden så lang tid efter, har selv prøvet og kontakte en kl 14, og kl 02 kom der besked , - der lå jeg i dobbeltsenge. , jeg var gift dengang, pigen skrev, " du må undskylde jeg først lige har set din besked. go aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stille fyr Skrevet 16. Oktober, 2020 Servciesboy skrev, Lige nu: Ah. Det er sgu ikke i orden så lang tid efter, har selv prøvet og kontakte en kl 14, og kl 02 kom der besked , - der lå jeg i dobbeltsenge. , jeg var gift dengang, pigen skrev, " du må undskylde jeg først lige har set din besked. go aften måske du skulle tænke over det inden du bestiller . var det mig der var thai dame gjorde jeg også mit for a skaffe kunder !!!!! du får ikke medhold her .. det er dit nummer der er ringet fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 16. Oktober, 2020 cassanova skrev, for 18 minutter siden: For 3 uger siden besøgte jeg Thailandske Nuk i Esbjerg.idag modtager jeg så en SMS fra pigen/klinikken med et tilbud om endnu engang at aflægge Nuk eller en anden på klinikken et besøg . Jeg var lidt chokeret og målløs over at de tillader sig at trænge sig på. Vildt grænseoverskridende. Sådan noget kan ske. Har oplevet det samme. Jeg bruger altid kun en anonym telefon til formået med taletidskort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 16. Oktober, 2020 Det at en thai klinik laver markedsføring er vel ret naturligt. De kan have haft et godt tilbud. Hvis nogen spørger, har du ondt i ryggen og har fået massage. Thaier er faktisk ret gode til at hjælpe med ondt i ryggen. Det er da værre med andre GP'ere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 510 Skrevet 16. Oktober, 2020 Um ? Ok ? So, whats the problem ? Any girl I contacted can contact Me anytime they wish. Since if I contacted them I am interested. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The-Newbie 104 Skrevet 16. Oktober, 2020 Aros skrev, for 26 minutter siden: Sådan noget kan ske. Har oplevet det samme. Jeg bruger altid kun en anonym telefon til formået med taletidskort. Ægte pro, jeg kan li det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 16. Oktober, 2020 Enig med trådstarter. Der er ikke meget diskretion i at sende sms beskeder til kunder når besøget har fundet sted. Er jeg i tvivl om diskretion fra en pige, så gør jeg ofte det, at jeg blokerer nummeret efter besøget og gør det først aktivt igen når jeg vil forsøge at bestille en ny tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg