Hop til indhold
cassanova

Thai GP sender SMS.

Recommended Posts

For 3 uger siden besøgte jeg Thailandske Nuk i Esbjerg.idag modtager jeg så en SMS fra pigen/klinikken med et tilbud om endnu engang at aflægge Nuk eller en anden på klinikken et besøg . Jeg var lidt chokeret og målløs over at de tillader sig at trænge sig på. Vildt grænseoverskridende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stille fyr skrev, Lige nu:

wtf du har jo selv kontaktet dem !!!

Ah. Det er sgu ikke i orden så lang tid efter, har selv prøvet og kontakte en kl 14, og kl 02 kom der besked , - der lå jeg i dobbeltsenge. , jeg var gift dengang, pigen skrev, " du må undskylde jeg først lige har set din besked.

go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr
Servciesboy skrev, Lige nu:

Ah. Det er sgu ikke i orden så lang tid efter, har selv prøvet og kontakte en kl 14, og kl 02 kom der besked , - der lå jeg i dobbeltsenge. , jeg var gift dengang, pigen skrev, " du må undskylde jeg først lige har set din besked.

go aften

måske du skulle tænke over det inden du bestiller .

var det mig der var thai dame gjorde jeg også mit for a skaffe kunder !!!!!

du får ikke medhold her ..

det er dit nummer der er ringet fra :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
cassanova skrev, for 18 minutter siden:

For 3 uger siden besøgte jeg Thailandske Nuk i Esbjerg.idag modtager jeg så en SMS fra pigen/klinikken med et tilbud om endnu engang at aflægge Nuk eller en anden på klinikken et besøg . Jeg var lidt chokeret og målløs over at de tillader sig at trænge sig på. Vildt grænseoverskridende.

Sådan noget kan ske. Har oplevet det samme. Jeg bruger altid kun en anonym telefon til formået med taletidskort. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det at en thai klinik laver markedsføring er vel ret naturligt. De kan have haft et godt tilbud.

Hvis nogen spørger, har du ondt i ryggen og har fået massage.  Thaier er faktisk ret gode til at hjælpe med ondt i ryggen.

Det er da værre med andre GP'ere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Um ?

Ok ?

So, whats the problem ?
Any girl I contacted can contact Me anytime they wish.
Since if I contacted them I am interested.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 26 minutter siden:

Sådan noget kan ske. Har oplevet det samme. Jeg bruger altid kun en anonym telefon til formået med taletidskort. 

Ægte pro, jeg kan li det :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Enig med trådstarter. Der er ikke meget diskretion i at sende sms beskeder til kunder når besøget har fundet sted. 
 

Er jeg i tvivl om diskretion fra en pige, så gør jeg ofte det, at jeg blokerer nummeret efter besøget og gør det først aktivt igen når jeg vil forsøge at bestille en ny tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...