Hop til indhold
Ulv

Swingerklubber og Glædespiger

Recommended Posts

Jeg har besøgt swingerklubber 4-5 gange og altid sammen med en kæreste/veninde. Jeg ville nok føle mig lidt malplaceret uden en ledsagerske, så jeg kan sagtens forstå tanken om at tage en glædespige med. For mig er tanken eller synet af “min” kvinde sammen med en anden mand det, der tænder mig og det virker nok bedst med en, som man holder oprigtigt af.

Men jeg kunne godt forestille mig, at man kunne få en sjov og lærerig aften selv med en betalt ledsagerske. Hun ville sikkert have en anden synsvinkel på det end mig selv. Faktisk får jeg helt lyst til at prøve det :wink:

I øvrigt var jeg i en kort periode kæreste med en GP, og hun fortalte, at hun havde været i klub med en kunde, så du bliver ikke den første!

Held og Lykke med projektet, og skriv meget gerne et par ord om resultatet :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulv skrev, den 16.10.2020 at 20:37:

Jeg kunne godt tænke mig at invitere en glædespige med på besøg i en velrenommeret swingerklub her i Danmark. Det skal bare handle om at mig og pigen defilerer rundt i klubben og har sex i private rum eller evt har sex i de mere åbne rum. Selvfølgelig med pigens fulde accept. Og betaling til pigen foregår diskret og inden vi træder ind i klubben. I klubben vil aftalen med pigen være at vi optræder som et hvert andet privat par, der besøger klubben. Nogen der har erfaring med sådant koncept eller har hørt om det ?

 

Har gjort det utallige gange med mange forskellige (glædes)piger.

Synes du skal komme igang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulv skrev, den 16.10.2020 at 17:37:

Jeg kunne godt tænke mig at invitere en glædespige med på besøg i en velrenommeret swingerklub her i Danmark. Det skal bare handle om at mig og pigen defilerer rundt i klubben og har sex i private rum eller evt har sex i de mere åbne rum. Selvfølgelig med pigens fulde accept. Og betaling til pigen foregår diskret og inden vi træder ind i klubben. I klubben vil aftalen med pigen være at vi optræder som et hvert andet privat par, der besøger klubben. Nogen der har erfaring med sådant koncept eller har hørt om det ?

 

Det forgår ofte og er super skøn oplevelse for jer begge self hvis hun er swinger.

God tur til jer vh caya 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, den 16.10.2020 at 18:29:

Nej, det har jeg ikke, men jeg vil nu tillade mig at være lidt kritisk over for ideen, selvom det umiddelbart kunne lyde tiltalende. 
Jeg tænker, uden at have så meget forstand på det, at en svingerklub eksisterer i kraft af folks ærlighed og åbenhed over for hinanden. Hvis du så kommer ind og spiller skuespil på den måde, så tænker jeg at det hurtigt kan blive lidt skørt eller akavet for dig og din “date”? 

Er ret overbevist om at svingerklubber ikke er baseret på at folk er ærlige om deres forholdstilstand. Så længe I frivilligt har sex med andre så tænker jeg ikke at fremmede mennesker har krav på at vide hvem du er eller ikke er kæreste med?

 

Ville du også have et problem med hvis han tog på svingerklub med en veninde men introducerede hende som hans kæreste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joneleth skrev, den 28.10.2021 at 19:08:

Er ret overbevist om at svingerklubber ikke er baseret på at folk er ærlige om deres forholdstilstand. Så længe I frivilligt har sex med andre så tænker jeg ikke at fremmede mennesker har krav på at vide hvem du er eller ikke er kæreste med?

 

Ville du også have et problem med hvis han tog på svingerklub med en veninde men introducerede hende som hans kæreste?

Nej, intet problem med det. Hvorfor skule have det?

Tråden handler jo heller ikke om mig og mine problemer. Den handler om en mand der spørger nogle andre til råds.
 

Jeg deler blot mine tanker om hvordan jeg opfatter situationen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...