Hop til indhold
jan j

første gang gp

Recommended Posts

Jeg har altid været utrolig glad for sex, selv som meget ung og må nok indrømme, at jeg var lidt løs på tråden. En dag spurgte min veninde mig så om jeg ikke skulle begynde at arbejde med det, for det virkede til mit behov var væsentligt større end de fleste.

Jeg startede derfor som telefon dame på et af Københavns bordeller for lige at se hvad det egentlig drejede sig om. Også tog jeg springet som pige. 

Det var simpelthen noget af det frækkeste og mest grænseoverskridende, jeg nogensinde har prøvet, men jeg var HOOKED! 

Det er jeg stadig og synes det er det fedeste "arbejde" som passer lige til mig og min kinky hjerne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 5 timer siden:

Jeg har altid været utrolig glad for sex, selv som meget ung og må nok indrømme, at jeg var lidt løs på tråden. En dag spurgte min veninde mig så om jeg ikke skulle begynde at arbejde med det, for det virkede til mit behov var væsentligt større end de fleste.

Jeg startede derfor som telefon dame på et af Københavns bordeller for lige at se hvad det egentlig drejede sig om. Også tog jeg springet som pige. 

Det var simpelthen noget af det frækkeste og mest grænseoverskridende, jeg nogensinde har prøvet, men jeg var HOOKED! 

Det er jeg stadig og synes det er det fedeste "arbejde" som passer lige til mig og min kinky hjerne :D

du lyder som en fræk tøs knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den 27.10.2020 at 10:32:

Jeg har altid været utrolig glad for sex, selv som meget ung og må nok indrømme, at jeg var lidt løs på tråden. En dag spurgte min veninde mig så om jeg ikke skulle begynde at arbejde med det, for det virkede til mit behov var væsentligt større end de fleste.

Jeg startede derfor som telefon dame på et af Københavns bordeller for lige at se hvad det egentlig drejede sig om. Også tog jeg springet som pige. 

Det var simpelthen noget af det frækkeste og mest grænseoverskridende, jeg nogensinde har prøvet, men jeg var HOOKED! 

Det er jeg stadig og synes det er det fedeste "arbejde" som passer lige til mig og min kinky hjerne :D

Dig må jeg da hvis snart tage mig sammen til at besøge... kys fra Markild <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...