Hop til indhold
Guest Lady C

incel miljøet

Recommended Posts

Begrebet er helt nyt for mig. 
Men man må desværre konstatere at der findes marginaliserede gruppe i vores samfund. Og det er ikke nyt.

Blot en reflektion herfra:

Hvis man ser helt konkret på en gruppe af mænd som ikke har haft held med det kvindelige køn af forskellige årsager, så tænker jeg faktisk at et besøg hos en sød glædespige kan virke helbredende og hjælpe med at opbygge selvtillid hos den pågældende mand. Derfor tænker jeg prostitution løser en vigtig opgave i samfundets interesse. Det kræver selvfølgelig en gensidig respekt og ordentlig opførsel fra den mandlige gæst. Hvis man kunne få den skøre ide at forbyde prostitution så tænker jeg bare at man gør problemet med Incel miljøet endnu større end det er i dag. 

Ikke at jeg på nogen måde selv har været i denne kategori af mænd så det er blot en hypotese/tanke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Hanshj skrev, for 9 timer siden:

Begrebet er helt nyt for mig. 
Men man må desværre konstatere at der findes marginaliserede gruppe i vores samfund. Og det er ikke nyt.

Blot en reflektion herfra:

Hvis man ser helt konkret på en gruppe af mænd som ikke har haft held med det kvindelige køn af forskellige årsager, så tænker jeg faktisk at et besøg hos en sød glædespige kan virke helbredende og hjælpe med at opbygge selvtillid hos den pågældende mand. Derfor tænker jeg prostitution løser en vigtig opgave i samfundets interesse. Det kræver selvfølgelig en gensidig respekt og ordentlig opførsel fra den mandlige gæst. Hvis man kunne få den skøre ide at forbyde prostitution så tænker jeg bare at man gør problemet med Incel miljøet endnu større end det er i dag. 

Ikke at jeg på nogen måde selv har været i denne kategori af mænd så det er blot en hypotese/tanke 

Denne type af mænd er desværre nok helt uden for rækkevide, både menneskeligt og pædagogisk, de skal indfanges og sætte under lås og slå tidsubestemt.

Raket Madsen er et glimrende eksempel på dette. de er og bliver psykopater, ganske enkelt, i ordrets korrekte betydning vel at mærke. 

Og nej, jeg går ikke ind for dødsstraf, vi burde som mennesker vare kommet over det punkt hvor vi slår hinanden ihjel, uanset årsag. men det er desværre ikke tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Misjo1

Helt enig. Jeg tænker slet ikke at disse helt ekstreme tilfælde kan reddes af et besøg hos en glædespige. 
Min pointe er at det kan hjælpe de mænd som ikke har haft succes hos det kvindelige køn og derfor kan være ramt på selvtilliden og selvværdet. Der tror jeg at en dygtig og empatisk glædespige kan skubbe disse mænd i den rigtig retning og reducere antallet af lost cases i Incel miljøet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...