Hop til indhold

anbefaling om glædespiger i KBH

Featured Replies

Skrevet

hej besøger kbh næste uge (21) og tænkte om i kunne anbefale noget go' dansk pige til at besøge. Bliver mest på amager men kan rejse rundt i københavn hvis det kræver :-) Har set gode anbefalinger om Trine tease, men hvad med mille på østerbro ? Kom med noget godt for mig det skal være superrejse til Dk.

Skrevet

Jeg har kun "prøvet" Frk. Frida - men hun er også helt fantastisk.... så dejlig og lækker.

Skrevet
  • Author

Tusind tak for svar håbef dog der kommer flere muligheder så I må gerne skrive løs.

Hilsen en som glæder sig til besøg til KBH :-)

Skrevet

AnnSexyLove hun er bare så lækker og fræk

Skrevet

DU kan ikke rigtigt forvente et passende svar, med mindre du fortæller mere om hvad du er ude efter. Men hvis det er GFE, ja så har du fået de allerbedste anbefalinger blandt de mere erfarne piger. (Kender dog ikke Frida).

Skrevet
  • Author

Ja tak for jeres kommentar tror jeg har fundet jeg leder efter. Ville bare møde en dansk pige som gør det fordi hun vil, ikke af nød

Skrevet

Mit valg ville være Trine Tease.

Hun er bare det sødeste og smukkeste du kan forestille dig.

Men som andre har været inde på, så kommer det jo også lidt an på hvad du søger. Og hvis det ikke er GFE med kys, kram og interessant small talk, så er Trine jo nok IKKE sagen. Men hun er (in my humble opinion) det absolut ypperste hvis du netop er til GFE.

Good luck.

TVR

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.