Hop til indhold
Guest Nemtøs

Blindfolded er det godt eller skidt

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  er  totalt  splittet.. jeg  nyder  øjenkontakt  under  leg,  men  omvendt  når  jeg  leger  mens  jeg  er  blindfolded  "overgiver" jeg  mig  mere  til manden  og  tager  imod  det  han  gør  ubetinget.  Opmærksomheden  er  forstærket,  og  berøringerne virker  mere intense. Men  det  intense  ved  øjenkontakten  har  jeg  ikke. 

At  få  lov  til at  tage  en  pik  I munden  og  at  jeg  må  føle  mig  frem  ved  brug  af  læber, tunge  og  hals, er  også  mega  frækt 

Overvejer  hvordan  det  vil  være,  at  blive  leget  med,  såfremt  både  syn  og  hørelse  er  væk  (blindfolded og  ørepropper)

Del  gerne  jeres  erfaringer og  hvad  I foretrækker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

 

At  få  lov  til at  tage  en  pik  I munden  og  at  jeg  må  føle  mig  frem  ved  brug  af  læber, tunge  og  hals, er  også  mega  frækt 

Overvejer  hvordan  det  vil  være,  at  blive  leget  med,  såfremt  både  syn  og  hørelse  er  væk  (blindfolded og  ørepropper)

Del  gerne  jeres  erfaringer og  hvad  I foretrækker 

Har stadig oplevelsen med at være blindfolded til gode, men glemmer aldrig en One Night Stand, da jeg var yngre og pigen pludselig klemte sine hænder om mine ører, mens vi var i fuld gang med det sjove. Jeg kunne ikke høre en brik, under hele seancen. En overraskende og spændende oplevelse, jeg husker med glæde.

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige, at jeg har gode erfaringer med at give kvinden bind for øjnene. Så er der større fokus på de andre sanser, som du siger, og det er mere spændende for hende at ligge og spekulere på, hvad jeg nu finder på. Men jeg er ikke sikker på, at det ville virke at blokere høresansen også. Forestiller mig, at kvinden ville føle sig lukket inde i sig selv. Sådan har jeg det i hvert fald, når jeg har propper i ørene fx. efter en tur i vandet. Ikke særlig behageligt. Har ikke prøvet det den anden vej omkring, hvor jeg har bind for øjnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Start med blindfold og hav det på et stykke tid. Derefter slut af med at tage blindfoldet af. Den første halvdel med blindfold - den sidste uden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Jeg  er  totalt  splittet.. jeg  nyder  øjenkontakt  under  leg,  men  omvendt  når  jeg  leger  mens  jeg  er  blindfolded  "overgiver" jeg  mig  mere  til manden  og  tager  imod  det  han  gør  ubetinget.  Opmærksomheden  er  forstærket,  og  berøringerne virker  mere intense. Men  det  intense  ved  øjenkontakten  har  jeg  ikke. 

At  få  lov  til at  tage  en  pik  I munden  og  at  jeg  må  føle  mig  frem  ved  brug  af  læber, tunge  og  hals, er  også  mega  frækt 

Overvejer  hvordan  det  vil  være,  at  blive  leget  med,  såfremt  både  syn  og  hørelse  er  væk  (blindfolded og  ørepropper)

Del  gerne  jeres  erfaringer og  hvad  I foretrækker 

Jeg vil sige begge dele. Variationen mellem det er med til at forstærke virkningen af begge. Efter en session med blindfold, hvor de øvrige sanser bliver styrket, bliver næste gang med øjenkontakt endnu mere intens. Jeg oplever generelt, at kvinder der er blindfoldet hurtige bliver liderlige og våde. De skal selvfølgelig grundlæggende tænde på idéen, og jeg da også oplevet en, som nærmest bare blev helt kold, fordi det var for mærkeligt for hende. Men overvejende succes ved blindfold. Jeg har ikke prøvet med ørepropper, men det er da en interessant vinkel. Normalt tænker jeg, at netop hørelsen er med til at fremme liderligheden ved blindfold, da høreindtrykkende får hjernen til at arbejde på højtryk med at forestille sig og gætte på, hvad der vil komme som det næste. Men jeg kan godt se, at det kan gøre noget med ørepropper også, så overraskelsen bliver større. Det skal da prøves. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi en nok forskellige. Jeg tender ikke på at lukke sanserne ude tvært i mod. Jeg kan heller ikke lide når lyset slukkes og jeg kan ikke se at pigen ikke skal kunne se hvad der foregår. Derfor er det nok meget individuelt hvordan dorholdene skal være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På min første oplevelse med købesex var konceptet at pigen var blindfolded, og jeg bare måtte tage hende. Det fjernede måske nogen hæmninger og noget nervøsitet, og da tiden var gået aftalte vi at blindfolden ikke skulle af. Jeg nåede dog at være sammen med hende to andre gange hvor jeg fik set hendes øjne, og den tredje gang som havde lidt GFE elementer fremfor udelukkende rå sex var nu alligevel den jeg husker som bedst.

Har ikke selv prøvet at være blindfolded, men hende jeg bliver domineret af har haft leget lidt med mit røvhul når vi har været sammen. Bare det at der sker noget i en vinkel hvor jeg ikke kan se, men bare må mærke det er da lidt specielt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de ting der tænder mig mest er at kunne se, høre og mærke kvindens ophidselse, så blindfold og ørepropper ville i mit tilfælde fjerne 2/3 af fornøjelsen. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 13.10.2020 at 23:16:

Overvejer  hvordan  det  vil  være,  at  blive  leget  med,  såfremt  både  syn  og  hørelse  er  væk  (blindfolded og  ørepropper)

Som passiv har jeg prøvet blindfold, men det gør ikke noget godt for mig - nok mest fordi jeg ikke har tålmodighed til at være passiv. :)

Som aktiv tænder det mig når jeg kan mærke at en blindfoldet kvinde tændes ved mine berøringer og det jeg gør ved hende, samt tanken om at hun ikke kan følge med/se hvad jeg foretager mig. 

Har engang kombineret blindfold med øretelefoner, og det hun blev "udsat for" var afstemt med intensiteten i musikken. Selvfølgelig med en finale, og tid/musik til at falde til ro på efter. Mega frækt for os begge. 

/North 

Redigeret af North
Bøf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...