Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ville bare pakke kondomer mv. lidt ind i en sort hundeprutpose e.lign. og placere den lidt nede i skraldespanden, evt. en offentlig, så den ikke umiddelbart kan ses - så er der vist ikke mange der gider rode mere i det :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kunne have været underholdende,hvis fru X var kommet hjem midt under hummerhalesuppen og havde smidt suppen i hovedet på hr X og startet en bitchfight med Nikita

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det kunne have været underholdende,hvis fru X var kommet hjem midt under hummerhalesuppen og havde smidt suppen i hovedet på hr X og startet en bitchfight med Nikita

Det kræver et meget specielt intellekt, at kunne se det underholdende i den beskrevne situation.

Del dette indlæg

Link til indlæg

X hatten af for den minutiøse planlægning. Jeg havde nok taget et hotel i din situation, får sgu stress af alt det oprydningsarbejde efter pigen er gået.
Tak skal du have, Nille :).

Jo lidt planlægning var der da, både langtids- og korttids. Men som tidligere skrevet stod jeg i en helt unik situation, hvor alle sejl – på alle måder – simpelthen bare skulle sættes til :P.

Oplevelsen ville utvivlsomt have været mere klinisk, hvis et hotel havde måttet holde for:

Her havde jeg ikke haft den gode oplevelse at være sammen med Nikita på en helt anderledes måde :), her havde jeg ikke haft den varme oplevelse at se Nikita bevæge sig hjemmevant og afslappet rundt i mit hjem :D, og her havde jeg ikke haft den intense oplevelse at stå og lave mad sammen med hende – endda uden tøj :P. Og her havde jeg da slet ikke …… ;)

Derimod havde jeg, indrømmet, undgået at skulle foretage en nærmest kriminalteknisk gennemgang af hele lejligheden.

Men oplevelsen her hos mig var nu så rigeligt dén umage værd :D:);).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her ku man godt have brugt 1 "Synes IKKE godt om" knap.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...