Hop til indhold
Guest SunB

Luna - send dit billede??

Recommended Posts

Jeg synes det er et spændende spørgsmål SunB stiller, og kan se meningerne er delte.

Men måske jeg har en løsning, send et af de billeder I allerede har lagt på nettet, så kan man altid sige at de bare har hentet det ned fra nettet, hvis der vil være noget.

Hvad siger I til det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg blev bedt om at sende foto af mig selv, så ville hun miste mig som kunde... 

men hvis hun vader i liderlige mænd, så er det jo ikke hendes problem. Men det kunne det jo blive, hvis strømmen af liderlige mænd en dag aftager. . . Og ja os der er hoppet fra en gang pga foto krav, vender nok ikke pludselig tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 13.10.2020 at 12:22:

Jo men måske er hun et sted mellem dating og prostitution?  Hvad ved vi om det? 

Vi ved, at hun er en tilbagevendende pro, som er del af et kartel med mange, mange pro, som alle har meget prof billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siden 1997 skrev, den 13.10.2020 at 12:07:

Husk det er ikke hende men hendes pimp. Jeg vil klart ikke gøre det

hvordan helvede ved du det !!!!!

Det er sgu da noget af en anklage uden at vide en skid . 

/soft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siden 1997 skrev, for 4 timer siden:

Alle vide det GP som er på address  er ikke Independent ! Kom ind i kampen @Softcore

har du direkte bevis for at hun har en pimp og dermed er handlet !!! 

så syntes jeg når nu alle ved det , at de skulle anmelde det til de rette myndigheder .

at hjælpe med tlf er i mine øjne ikke en pimp men agent ( selvom loven siger noget andet)  

/soft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, for 13 timer siden:

at hun har en pimp og dermed er handlet !!! 

Det er to lidt forskellige ting. En pimp er nok meget hyppigere end egentlig "handel".

Der er uafviselige indicier her: Alle pigerne har enslydende menuer og samme setup med studiefotos og arbejder sammen i hold fra samme lejligheder. Det er grotesk urealistisk, at det skulle ske uden der er nogen, der organiserer det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...