Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
kristensen2201 skrev, den 14.10.2020 at 14:58:

Ja det meget godt med at spørger hende men mange pige siger ja til det hele over tlf og når du så står der med banditten i hånden så tilbyder de pludslig ikke anal eller andet de har sagt ja til :) så er det letter at spørger nogle der har været der og prøvet :) det er ligesom det der er fordel ved dette forum ? 

Jeg ved ikke hvad du gør når du står hos pigen, men jeg plejer ikke at smidde tøjet før jeg har bekræftiget min aftale med pigen face to face.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kristensen2201 skrev, den 15.10.2020 at 09:52:

Ok så igen falsk meny :( det er da træls de ikke bare er ærlige om hvad de tilbyder og deres mål og billeder :(

Hvilke piger kender du som er ærlige om deres mål og billeder, og her tænker jeg ikke bare på i denne branche. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 8 timer siden:

bekræftiget min aftale med pigen face to face.

"Bekræftiget" er ikke et ord. Når det er sagt, så giver dette forum ikke mening for dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu taler I en del om Nida. Men så vidt jeg ved er det ligegyldig snak, da hun ikke arbejder mere. Har prøvet de sidste 4 måneder at få kontakt med hende. Hvis nogle ved hvordan man får fat på hende, må de meget gerne sige til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Harran skrev, den 20.10.2020 at 04:12:

"Bekræftiget" er ikke et ord. Når det er sagt, så giver dette forum ikke mening for dig?

Hvor må det være dejligt aldrig at lave stave fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

nørden skrev, for 2 timer siden:

stave fejl

Det hedder "stavefejl".

Men bortset fra det: Det har jeg ingen idé om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...