Hop til indhold
Kim Madsen

Har nogen været her? Romina

Recommended Posts

Jeg mener hun er én af dem som holder til ude på nyholms alle (30?) fusker! Jeg ville passe på. Det er vist nok ikke engang hende på billedet og pigerne vil prøve at sælge dig flere piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Full service og rødovre er tøserne på Nyholms Alle.

De har falske billeder i weekenden og udenfor arbejdstid, og for det meste rigtige billeder når support er på arbejde.

Hold dig langt væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været  på Nyhoms Alle 30 nogle gange, sidst for ca. 1½ år siden.  Jeg har aldrig oplevet falske annoncer derfra, men jeg kan have været heldig. 

Pigerne har også været ok gennemsnitlig.

Imidlertid er huset beskidt og forfaldent. Samtidig er der meget håre ejere af stedet. Jeg startede en tråd om dette. 

Jeg kommer aldrig på dette sted igen. hvis jeg ringer til en pige som giver mig adressen, kommer jeg ikke og finder noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen..  Igen . . Super Godt at have dette forum . .
Jeg er faldet for en lækker pige en gang i mellem .
Men når jeg får adresser på Nyholm Alle, . . . Og selv om jeg aldrig har været der..
Så springer jeg let og elegant over.  Og spare de penge.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

Jeg har taget "en for holdet" på Nyholms Alle, som andre har gjort det for mig andre steder. Og jeg er sgu ikke stolt af, at jeg i den grad lod mig narre. Det var ligesom ikke første gang jeg aflagde en GP besøg :-)

Det er forsat min varmeste anbefaling at holde sig væk. Konceptet på Nyholms Alle er ikke værd at støtte - Og i min verden er det ligegyldigt om pigen er sød eller køn
- Det er en flok rumænske røvere der står bag og formålet er at narre penge fra dine lommer til deres lommer. De er komplet ligeglade med hvordan det sker.

Stay away!

Redigeret af Mansemanse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen, @Mansemanse. Kunne du måske beskrive lidt mere detaljeret, hvordan du havde forestillet dig at kunne undgå at blive snydt, og hvorfor det så ikke virkede alligevel? Det vil måske hjælpe andre, som af en eller anden uforklarlig årsag regner med at få en positiv oplevelse ud af det sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror man undgår at blive snydt ved at undgå adressen :-) Jeg har ikke den store detaljerede opskrift på at undgå at ryge i fælden. Pikken har som bekendt ikke den store IQ.
Dog bør vi nok være bedre til at dreje mere rundt på hælen, hvis det ikke virker troværdigt.

 

Redigeret af Mansemanse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...