Hop til indhold
Smeden777

Buttet kvinde 4571 Grevinge

Recommended Posts

Hun har annonceret før, og da havde jeg også kig på hende, hendes annonce-tekst er som sædvanlig en smule underlig. Efter et par dårlige anmeldelser herinde opgav jeg. Jeg husker fra den ene af anmeldelserne, at stedet skulle være beskidt og uhumsk, men det kan jo have ændret sig siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være det lyder spændende....

Men det er det ikke... Hun er hørehæmmet, hvilket hun selvfølgelig ikke kan gøre for, men det giver en masse misforståelser. Jeg bestilte dansk og blow. Hun giver tæt på verdens dårligste blow, men hånd end mund og intet fugtigt blow overhovedet... hun virker usoigneret og jeg var glad for, at jeg havde valgt med kondom... Jeg var liderlig og det vandt over trangen til at gå med det samme... Tror faktisk hun blev smask liderlig af, at have min pik i munden. For hold k. hun var våd... Et stort plus (det skal hun have) er hendes bryster... store bløde og naturlige. 
Men alt i alt - Første og sidste gang, ja det er billigt, men pris og kvalitet hænger sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende en enkelt gang og nu jeg meget til en moden frodig q så havde en lækker oplevelse slikkede hende og hun smager dejligt og bliver vildsomt våd g lyder på hende som om hun virkeligt nyder hvert stød op i hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, den 4.2.2021 at 00:28:

Hej Brødre!

Er der flere og nyere erfaringer med damen fra Grevinge?

Hun annoncerer lige pt på annoncelight - "Grevinge Glædes kvinde"

Tak

Ja lad os høre erfaringer.... Tænder lidt på de bløde bryster 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagt er stedet rodet/uhumsk, hvilket er ærgerligt da jeg nogle gange tænder på hendes type. Jeg havde oprindeligt planlagt at knalde hende, men da jeg så stedet og hende lavede jeg det om det blow uden de store forventninger.

Til min overraskelse gav hun et ganske fint slubrende blow, med sprøjt ud over hendes lækre naturlige bryster. Jeg kunne godt finde på at komme igen til et blow, hvis jeg en dag igen er i humør til hendes type.

Hvis det ikke er en fejl i hendes annonce, undrer det mig at sex uden kondom er billigere end sex med kondom !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende et par gange og har kun godt at sige om hende, hun er stor, dejlig og buttet og snaver dejligt, jeg har været der en time begge gange og havde det skønt.

Stedet er ikke Amalienborg men heller ikke beskidt og rodet.

Jeg kom der gerne noget oftere men bor desværre i kbh.

Altså, hvor meget forlanger folk i det prisleje? Jeg synes hun er skøn og meget naturlig og kommer helt sikkert igen til en times GFE hygge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TrunteDarlingen
Roden skrev, for 3 timer siden:

Som sagt er stedet rodet/uhumsk, hvilket er ærgerligt da jeg nogle gange tænder på hendes type. Jeg havde oprindeligt planlagt at knalde hende, men da jeg så stedet og hende lavede jeg det om det blow uden de store forventninger.

Til min overraskelse gav hun et ganske fint slubrende blow, med sprøjt ud over hendes lækre naturlige bryster. Jeg kunne godt finde på at komme igen til et blow, hvis jeg en dag igen er i humør til hendes type.

Hvis det ikke er en fejl i hendes annonce, undrer det mig at sex uden kondom er billigere end sex med kondom !!!

Den pris fejl er rettet. 

Jeg  sørger for støvsugning og rengøring hver dag da min vagt hund fælder. 

Og hvis det har været rodet skyldes det at jeg har mindre tid og mere tid til jer. 

Rod skyldes køkken bordet som jeg bruger meget. 

I mit privat hjem er der stor udenom plads og få møbler. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TrunteDarlingen
Bifyr35 skrev, den 7.11.2020 at 00:47:

Har besøgt hende en enkelt gang og nu jeg meget til en moden frodig q så havde en lækker oplevelse slikkede hende og hun smager dejligt og bliver vildsomt våd g lyder på hende som om hun virkeligt nyder hvert stød op i hende 

Tusind tak for de varme ord. 

Det glæder mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TrunteDarlingen
Duathleten skrev, den 31.10.2020 at 00:08:

Det kan godt være det lyder spændende....

Men det er det ikke... Hun er hørehæmmet, hvilket hun selvfølgelig ikke kan gøre for, men det giver en masse misforståelser. Jeg bestilte dansk og blow. Hun giver tæt på verdens dårligste blow, men hånd end mund og intet fugtigt blow overhovedet... hun virker usoigneret og jeg var glad for, at jeg havde valgt med kondom... Jeg var liderlig og det vandt over trangen til at gå med det samme... Tror faktisk hun blev smask liderlig af, at have min pik i munden. For hold k. hun var våd... Et stort plus (det skal hun have) er hendes bryster... store bløde og naturlige. 
Men alt i alt - Første og sidste gang, ja det er billigt, men pris og kvalitet hænger sammen. 

Du må nok lige feje for din egen dør. 

Hvis jeg har brugt hånden mere end munden. 

Ved jeg af erfaring det skyldes at du ikke kunne gå udløsning efter længere tid? 

Så den skal du længere ud på landet med. 

Jeg har over 10 års erfaring. 

Mit handicap er jeg ike skyldig i og har jeg misforstået dig. Skyldes det at du ikke har talt tydeligt nok og kigget på imens du snakkede. 

Det er ikke mig da har et handicap. Men dig. 

Til en anden gang mundaflæse jeg også som hørehæmmede og lytter til stemmen. 

Alle andre har ikke et problem med mig vedr dette. 

Så enten har du haft overskæg da dækkede læberne eller ikke bevæget læberne tydeligt nok. 

Redigeret af TrunteDarlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TrunteDarlingen
Roden skrev, den 11.10.2020 at 07:40:

Hun har annonceret før, og da havde jeg også kig på hende, hendes annonce-tekst er som sædvanlig en smule underlig. Efter et par dårlige anmeldelser herinde opgav jeg. Jeg husker fra den ene af anmeldelserne, at stedet skulle være beskidt og uhumsk, men det kan jo have ændret sig siden.

Det er ændret og her er lækkert og renlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TrunteDarlingen
faust69 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt hende et par gange og har kun godt at sige om hende, hun er stor, dejlig og buttet og snaver dejligt, jeg har været der en time begge gange og havde det skønt.

Stedet er ikke Amalienborg men heller ikke beskidt og rodet.

Jeg kom der gerne noget oftere men bor desværre i kbh.

Altså, hvor meget forlanger folk i det prisleje? Jeg synes hun er skøn og meget naturlig og kommer helt sikkert igen til en times GFE hygge.

Tusind tak for dine varme ord. 

Du er altid velkommen her. Smiler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TrunteDarlingen
Roden skrev, den 19.11.2021 at 09:08:

Som sagt er stedet rodet/uhumsk, hvilket er ærgerligt da jeg nogle gange tænder på hendes type. Jeg havde oprindeligt planlagt at knalde hende, men da jeg så stedet og hende lavede jeg det om det blow uden de store forventninger.

Til min overraskelse gav hun et ganske fint slubrende blow, med sprøjt ud over hendes lækre naturlige bryster. Jeg kunne godt finde på at komme igen til et blow, hvis jeg en dag igen er i humør til hendes type.

Hvis det ikke er en fejl i hendes annonce, undrer det mig at sex uden kondom er billigere end sex med kondom !!!

Passer ikke at her er rodet. 

Opdateret nov. 2021.

Så dengang det var rod, sidste pr, skyldes indflytning bl. a. 

Det kan ske for alle. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par år siden i Rørvig.

Fik en lækker fræk krops massage, eller snarere en Tantra massage med af sluttende blowjob.

Hun er en lidt stor pige med en dejlig nuttet krop.

Stedet som en anden skriver, ikke Amalienborg, pænt og ryddeligt.

Har ikke besøgt hede det nye sted.

Men gør det helt sikkert på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TrunteDarlingen

Du er hjertelig velkommen og her er renlig og nydelig. 

Det er forsat i mit privat hjem og jeg har fået mere plads end hidtil. 

Næsten der samme som i Rørvig. 

Ja vi havde en skøn intim oplevelse.. 

Helt sikkert.. 

Tak for dine varme ord. 

Knus fra TrunteDarlingen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et par gange forsøgt at booke en aftale med TrunteDarling. Hun svarer ikke på mine beskeder. Så hun har nok rigeligt at lave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TrunteDarlingen

Har jeg aldrig svaret dig? 

For det lyder mærkeligt. For jeg svarer altid på sms. 

Medmindre du er blokeret som kan skyldes andre årsager imellem os. 

For så svarer jeg ikke. 

Send mig dit nr på privat besked til mig og jeg tjekker om du står under blokering. 

Smiler. 

 

Redigeret af TrunteDarlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg så mødt op som aftalt pr. SMS idag kl 10:30. Jeg banker på døren flere gange mens jeg venter udenfor døren i 15 minutter. Det er fanmer useriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trunten er sovet over. Så jeg er kørt 1 time hver vej forgæves. Det er sgu ikke i orden. Så er der andre der tager kunderne en del mere seriøst. Hun synes jeg skal vente en time mens hun lige vågner op.... ☹

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store

Det er jo useriøst. Især når man bruger så meget i denne tråd på at forsvare sig selv. Kedelig oplevelse for dig, men tak for advarslen. Op på hesten igen. Der findes mange gode oplevelser derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også skrevet... Alt for koldt... Hvad vil du lave, hvor lang tid og dit brugernavn herfra det gider jeg sgu ikke bruge tid på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bimann skrev, for 6 timer siden:

Har også skrevet... Alt for koldt... Hvad vil du lave, hvor lang tid og dit brugernavn herfra det gider jeg sgu ikke bruge tid på.. 

Det er meget almindelige spørgsmål til en tidsbestilling der ikke har nævnt det selv; hvad ønsker du og hvor lang tid? Hvad skulle hun ha skrevet, så du ikke synes det var koldt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:

Det er meget almindelige spørgsmål til en tidsbestilling der ikke har nævnt det selv; hvad ønsker du og hvor lang tid? Hvad skulle hun ha skrevet, så du ikke synes det var koldt? 

Liv... Har ikke prøvet dette før... Og syntes det lød lidt koldt... Men kan også være det er sådan i branchen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bimann skrev, for 2 timer siden:

Liv... Har ikke prøvet dette før... Og syntes det lød lidt koldt... Men kan også være det er sådan i branchen... 

Hvis du vil bestille en tid er det smart at skrive i første besked, hvad du ønsker, hvor, hvornår og hvorlænge. Hvis man ikke gør det, må pigen selv spørge, hun er jo ikke tankelæser. De færreste ønsker (eller har tid til) lange sms korrespondancer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...