Hop til indhold
Smeden777

Buttet kvinde 4571 Grevinge

Recommended Posts

Hun har annonceret før, og da havde jeg også kig på hende, hendes annonce-tekst er som sædvanlig en smule underlig. Efter et par dårlige anmeldelser herinde opgav jeg. Jeg husker fra den ene af anmeldelserne, at stedet skulle være beskidt og uhumsk, men det kan jo have ændret sig siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt være det lyder spændende....

Men det er det ikke... Hun er hørehæmmet, hvilket hun selvfølgelig ikke kan gøre for, men det giver en masse misforståelser. Jeg bestilte dansk og blow. Hun giver tæt på verdens dårligste blow, men hånd end mund og intet fugtigt blow overhovedet... hun virker usoigneret og jeg var glad for, at jeg havde valgt med kondom... Jeg var liderlig og det vandt over trangen til at gå med det samme... Tror faktisk hun blev smask liderlig af, at have min pik i munden. For hold k. hun var våd... Et stort plus (det skal hun have) er hendes bryster... store bløde og naturlige. 
Men alt i alt - Første og sidste gang, ja det er billigt, men pris og kvalitet hænger sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende en enkelt gang og nu jeg meget til en moden frodig q så havde en lækker oplevelse slikkede hende og hun smager dejligt og bliver vildsomt våd g lyder på hende som om hun virkeligt nyder hvert stød op i hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...