Hop til indhold
Senor

Har Corona holdt dig tilbage?

Recommended Posts

Ingen tvivl om, at Corona har givet et dyk til GP-business'en. Men der er kommet lidt gang i sagerne, om end ikke som før.

Har du selv holdt dig tilbage på grund af Coronafaren?

Har pigerne selv været smittet?

Har du selv?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag bor i Sverige, så GP på hemmabana är off-limits.

Danmark har stängt gränsen till Sverige, så GP på utebana är inte möjligt.

Så ja, Corona begränsar mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Senor skrev, for 31 minutter siden:

Ingen tvivl om, at Corona har givet et dyk til GP-business'en. Men der er kommet lidt gang i sagerne, om end ikke som før.

Har du selv holdt dig tilbage på grund af Coronafaren?

Har pigerne selv været smittet?

Har du selv?

 

Det var kun mens der var lukket jeg holdt mig tilbage og det var sgu ikke frivilligt.

Jeg er ikke selv testet og har heller ikke spurgt de piger jeg har besøgt, så den del kan jeg ikke svare på, men i så fald er der ingen af os der har været så berørte af det at vi ikke kunne gennemføre akten uden problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Senor skrev, for 39 minutter siden:

Ingen tvivl om, at Corona har givet et dyk til GP-business'en. Men der er kommet lidt gang i sagerne, om end ikke som før.

Har du selv holdt dig tilbage på grund af Coronafaren?

Har pigerne selv været smittet?

Har du selv?

 

Jeg har holdt mig tilbage og holder mig en del tilbage. Uden dog at have droppet alle besøg er besøgene  mindsket meget betydeligt/ meget markant. 

Jeg har fået taget en blodprøve, den viser med at jeg formentlig ikke har haft corona (prøven er dog ikke 100 % sikker).

Folk skal gøre, det de har det bedst med. Det er det jeg har gjort. Jeg har intet problem med at andre har gjort anderledes. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg har ikke holdt mig tilbage, tværtimod har jeg skruet op for besøgene, hvis vi ikke besøger pigerne nu er de der måske ikke mere når det igen bliver normale tider. Holder mig til et par faste steder, er ikke selv testet men en jeg besøger er testet negativt. Holder mig fra udenlandske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Har  siden  2020  stor  set  kun  mødtes  med  mænd  som  jeg  har  mødt  tidligere.  Det  er  efterhånden  sjældent at  jeg  agere  som gp.

Holder  i hverdagen  afstand  og  tager de forhåndsregler som  bliver  anbefalet ift  covid-19. 

Er  testet  "ikke  påvist" 2 gange.

Foretrækker  helt  klart  at  lege  med  faste,  selvom  det  ikke  sker  så  ofte,  frem  for  at  blive  udsat  for  useriøse  mænd,  der ikke  er i stand  til  at  holde  en  aftale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overholdelse af Covid-retningslinjer er blevet en naturlig del af en nu hverdag.

Gp-besøg begrænses til kun en fast.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

Jeg holder mig markant tilbage , men besøge kun når lysten bliver får store og gerne en fast Gp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Har  siden  2020  stor  set  kun  mødtes  med  mænd  som  jeg  har  mødt  tidligere.  Det  er  efterhånden  sjældent at  jeg  agere  som gp.

Holder  i hverdagen  afstand  og  tager de forhåndsregler som  bliver  anbefalet ift  covid-19. 

Er  testet  "ikke  påvist" 2 gange.

Foretrækker  helt  klart  at  lege  med  faste,  selvom  det  ikke  sker  så  ofte,  frem  for  at  blive  udsat  for  useriøse  mænd,  der ikke  er i stand  til  at  holde  en  aftale. 

men du skal da snart holde sperm fest, mon ik der er chance for lidt corona der tænker jeg ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rødovre skrev, for 20 minutter siden:

men du skal da snart holde sperm fest, mon ik der er chance for lidt corona der tænker jeg ..

Du  har  ret  at  jeg  løber  en  risiko der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg vil ikke som sådan sige at jeg har holdt mig tilbage, men corona har fået mig til at overveje hvordan jeg bedrev min biks. Fordi jeg kun meget sjældent har arbejdet mere end et par dage 1-2 gange i måneden (altså 2x2 dage) har det dog ikke gjort den store forskel. Det har gjort, at jeg så vidt som muligt har kunnet holde 2 ugers mellemrum mellem mine 2 dages vagter, så jeg i det mindste vidste at jeg ikke var smittet ind imellem. Med det mener jeg, at jeg ikke fik symptomer. Jeg har også stort set stoppet med at lave de helt korte aftaler, for at begrænse antallet af besøgende - bortset fra en enkelt stamkunde - og ellers til de få jeg har lavet, bedt dem om at have mundbind på. Dette glemte jeg selv en enkelt gang - det er ikke helt nemt at vænne sig til. 
Så er der selvfølgelig gjort andre ting ift. hygiejne, men de ovenstående er nok de mest begrænsende af tiltagene. 

Jeg har 1 gang aflyst en vagt fordi jeg havde en nat med feber og et par dage med hoste, som jeg blev testet for og ikke var corona. Derudover er jeg blevet testet yderligere 2 gange i forbindelse med en rejse, også negative. 

Ellers overholder jeg retningslinjerne i hverdagen og er taknemmelig for, at jeg ingen sårbare har i min omgangskreds. Eller rettelse, at den sårbare jeg har, har valgt at selvisolere, og jeg derfor ikke ser ham. 

Jeg vil sige, at jeg godt nok også overvejer om man skulle lave et gb igen, apropos risiko, men der tænker jeg egentlig ikke at det er værre end, at man arrangerer en test nogle dage efter, ligesom jeg altid ville arrangere en test for kønssygdomme 3 uger efter, og sørger for at være påpasselig med de ellers gældende retningslinjer og sin omgangskreds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 10.10.2020 at 23:45:

Har  siden  2020  stor  set  kun  mødtes  med  mænd  som  jeg  har  mødt  tidligere.  Det  er  efterhånden  sjældent at  jeg  agere  som gp.

Et nysgerrigt spørsmål (eller rettere to):

Er det så dit valg eller et resultat af, at færre mænd kontakter dig?

Ved godt, at du derudover også selv er selektiv. Er du blevet mere selektiv siden coronaen kom til landet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Den_glade_amatør skrev, Lige nu:

Et nysgerrigt spørsmål (eller rettere to):

Er det så dit valg eller et resultat af, at færre mænd kontakter dig?

Ved godt, at du derudover også selv er selektiv. Er du blevet mere selektiv siden coronaen kom til landet?

Det er  et samsurium  af  det  hele,  har  kigget  lidt  indad  ift  hvad  aflysninger, prispres, ændring  af  aftaler, tilsvinninger har  gjort  ved  mig, og  besluttede  i 2019 at  jeg  i 2020  ikke  længere  ville  søge  aktivt ved  brug  af  annoncer.  Får  lidt  henvendelser  engang  imellem, og  har  "hoppet" på  et  par  stykker  hvor  det  har  været  useriøse mænd.  Jeg  gider  ikke  at  blive  sur/skuffet/ked  af  det. Det  at jeg valgte at  være  gp, skulle  være en  nem  og  sjov  fræk  måde,  at  udleve/opleve  seksuelle  fantasier  og  give  mig  nydelse  sammen  med  lidt  lommepenge, ganske  uforpligtende. Mine  aftaler har  altid  båret  præg  af  at  være  lyst betonet, når  tiden  har  været  til  det. 

Nu  er  jeg  medio  40, buttet og  stiller  krav  (selektiv), så  ja  det  er  heller  ikke  det  som  den  "typiske" sexkøber  efterspørger. 

Jeg  er  selvfølgelig  opmærksom  på  corona,  og  forventer  at  dem  jeg  sexer  med  også  er  opmærksomme.  

Jeg  har  aldrig  brugt  det  at  mødes  med  mange,  eller  tage  mænd  på  samlebånd  i 12 timers  vagter,  det  tiltaler  mig  ikke,  da  det  er  legen  mellem  2 mennesker  (eller  flere) som  jeg  kan  lide.  Gider  ikke  ligegyldig sex. 

Nu  udlever  jeg  en  fantasi  med  Ida,  hvor  jeg  er  "på" en  hel  dag,  jeg  er  spændt  på  hvordan  jeg  reagere på  at  arbejde  som  "traditionel luder " en  hel  dag.  Forsøgte  for 2 år  siden  at  lave  5-6 aftaler  i Nordjylland,  hvor  mænd  kunne  besøge  mig,  det  gik  I vasken  da  de  der  havde  "booket  tid " stille og  roligt  meldte  afbud,  endte  ud  med  2 aftaler  på  en  hel  dag. 

Lang  besvarelse,  håber  det  giver  mening. 

Mine  lyster  har  ikke  ændret  sig,  men  det  har  mine  muligheder  og  valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...