Hop til indhold
cassanova

Kunsten at give et godt Blowjob!

Recommended Posts

At give et godt blowjob er nok den sværeste disciplin for en GP’er . Jeg har kigget på en del positive anmeldelser af GP’ere her på sitet, i stort set alle anmeldelserne var et godt Blow en af ingredienserne der udløste den positive bedømmelse. Et godt Blowjob er noget vi mænd sætter meget stor pris på, allerhelst uden kondom ,men med kan også være udmærket. Jeg har selv oplevet rædselsfulde Blowjobs men også himmelske Blowjobs. Det er min erfaring at det ikke så meget handler om at tage pikken i munden og så bare gakke løs , hvilket rigtigt mange GP’ere desværre har for vane at gøre enten for at gøre færdig hurtigst muligt eller også fordi de ikke ved bedre/ikke har forstand på det.Det bedste Blow jeg har fået var på en ferie i Sevilla og er samtidig sådan jeg mener det skal gøres. For det første gav GP’en god tid intet blev forceret, de første minutter masserede/teasede hun pikken til fuld erektion med fingrene vildt,vildt ophidsende. Herefter tog hun fat om roden og begyndte nu langsomt at slikke , mest omkring pikhovedet og lige under, hun kunne fan.. bruge tungen, på et tidspunkt lod hun tungespidsen køre rundt ved pikhovedespidsen mens hun klemte kuglerne blidt whooowwww.Nu kunne jeg mærke at det var lige ved og det kunne hun fornemme ,først nu tog hun pikken ind i munden og begyndte at suge mens hun klemte kuglerne blidt men bestemt , mine ben dirrede som gele .Hold da kæft en eksplosion.... hun slugte ikke , det væltede ud i hendes mundvige og ned på hendes bryster. Aftenen efter prøvede jeg igen at finde hende , men forgæves. Se drenge og Gp’ere Det var sgu et godt Blowjob.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tid. Tid er nøglen. Det skal føles som at hun ikke har noget andet vigtigere de nærmeste dagene end at sutte, forkæle og beundre den flotte bananen. Og tid tager det kun når hun faktiskt kan lide at lege, drille, kigge, smile, slikke og sutte.

Det er følelsen af at der findes godt om tid som er nøglen til success, og hastværket som fungerer modsat.

At bare ligge der i 10, 20, 30 minutter eller mere, med den ene hånden på hendes dejlige røv og den andre afslappet bag hovedet og kigge på hendes leg - det er luksus af højeste karat.
De færreste forstår nok hvor kongeligt det kan være, men jeg har en eller to der mestrer disciplinen. Formentlig for at de nyder det, men måske har det en lille betydning at jeg også betaler.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...