Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg så kun Alice, da jeg var på stedet.

Jeg ved ikke hvad du hentyder til med andre ydelser. Jeg blev ikke tilbudt FP af Alice og spurgte heller ikke, da ud fra hvad der er beskrevet mange gange herinde tilbyder Alice vist ikke FP.

Men tænker der ikke har været så mange kunder i december og at Alice derfor tilbyder lidt mere end normalt for at tjene penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mene skam ikke noget negativ med mit spørsmål, er godt klar over, som du også er inde på, at der har været en del meninger om, hvad Alice tilbyder.

Jeg har bare set mig lidt varm på Alice, og har kontaktet Alice, men som mange ander holder hun lukke pt. Er bare interesseret i din oplevelse af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg opfattede nu heller ikke dit spørgsmål som negativt Juggsplayer og som jeg skrev, var det en positiv oplevelse. Alice er virkelig lækker og hendes bryster er i særklasse. Har været hos hende en gang før.

Blev godt nok overrasket over hun midt i sceancen havde krænget stropperne i sin kjole ud til siden, så hendes fantastiske bryster stod i frit flor. Så ærgrer man sig bare over at man ligger på maven og ikke på ryggen :wub::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
puj skrev, for 1 time siden:

Jeg opfattede nu heller ikke dit spørgsmål som negativt Juggsplayer og som jeg skrev, var det en positiv oplevelse. Alice er virkelig lækker og hendes bryster er i særklasse. Har været hos hende en gang før.

Blev godt nok overrasket over hun midt i sceancen havde krænget stropperne i sin kjole ud til siden, så hendes fantastiske bryster stod i frit flor. Så ærgrer man sig bare over at man ligger på maven og ikke på ryggen :wub::D

He he. Så må du bare besøge hende igen når hun åbner op igen, og så være klar når stropperne falder .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Juggsplayer skrev, den 20.4.2021 at 20:58:

Har bestilt en tid hos Alice i morgen, så må jeg se om stropperne falder :razz:

Hvordan gik det så? Opnåede du hvad du kom efter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 11 timer siden:

Hvordan gik det så? Opnåede du hvad du kom efter?

Hmmmm.ja fik besøgt Alice i onsdag sidst på eftermiddagen.  Stropperne faldt godt nok, og der blev gejlet godt op, med de store nødder, men ellers var hun ikke til at lokke til mere. Bevares hun er flot og fræk med nogle store bryster, der sidder godt, meeen så er hun heller mere end det. Det skulle have været en af de ander piger på stedet, der skulle have klaret det frække, men jeg ville kun med Alice, så det blev ikke til mere end, lidt bryst kørende rundt i oile. Desværre. 

Redigeret af Juggsplayer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...