Hop til indhold
Guest går ned på knæ

Nye højder i sexisme debatten

Recommended Posts

Guest går ned på knæ

Ikke fordi den her tråd, skal handle om Morten Østergaard, men den er selvfølgelig også i mit baghoved, nu hvor jeg sidder og skriver den her tråd.

Sad i bilen på vej ud til et møde, og radioen var på P1. Gæster var blandt andet direktøren for Gyldendal og SF-politikeren Özlem Cekic og Peter Aalbæk Jensen.

Peter Aalbæk bliver spurgt om Mortens forseelse efter hans mening retfærdiggør så hård en straf, som at miste lederskabet. Aalbæk svarer nej med selve forseelsen i mente.

Özlem bryder som sædvanlig ind og afbryder og kommer frem med alle de beskyldninger hun har hørt og læst sig til imod Aalbæk.

Aalbæk havde sikkert som blandt andet mig selv, siddet og blevet ophidset over hendes fremgangsmåde, så da han bliver spurgt indtil de beskyldninger der er fremkommet imod ham i de sidste par år svarer han nogenlunde følgende.

"Jeg siger nej til de beskyldninger der er fremkommet, men ja jeg er et gammelt svin, og det har jeg fandeme tænkt mig at fortsætte med at være. Jeg har aldrig gået ind for dominans/underkastelse og tager stærkt afstand fra, at noget skal underkaste sig ved at acceptere seksuelle ydelser eller krænkende adfærd for at opnå noget. Jeg har aldrig klasket en bagi for at vedkommende derved skulle opnå noget fra min side." det var mere fra Aalbæks mund, og jeg må indrømme at jeg sad i bilen og halvvejs råbte ja for h......, sådan. Endelig en der siger fra.

Både journalisten og Özlem var lamslåede og blev ved at spørge om han mente det han sagde, og svaret var klokkeklart JA.

Gyldendal chefen der ellers havde travlt med at vaske hænder/slikke røv forsvarede nu Aalbæk med at han vidste hvor kærlig og omsorgsfuld en chef Aalbæk er.

Pointen er. De kalder det her en debat, men i det øjeblik nogen er uenig, så er det ikke acceptabelt og man bliver på vores allesammens skatte betalte radiokanaler smidt ud af debatten, hvis man ikke er enige med den såkaldte "tidsånd"

Fedt gået Aalbæk, og fedt nok Messerschmidt som ligeledes blev cuttet af debatten tidligere i ugen, da han også var uenig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

jeg føler mig også krænket. For ca. 50 år siden var der en jordemoder der gav mig en sugekop i hovedet, og bagefter et klask i numsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kayano skrev, for 5 minutter siden:

Hej

jeg føler mig også krænket. For ca. 50 år siden var der en jordemoder der gav mig en sugekop i hovedet, og bagefter et klask i numsen. 

Og hun rørte faktisk også din tissemand, for at se om den så normal ud ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En hånd på et kvindelår for 10 år siden, efterfølgende undskyldning og tilgivelse...

Man kan sgu godt blive lidt træt.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, 1 time siden:

En hånd på et kvindelår for 10 år siden, efterfølgende undskyldning og tilgivelse...

Man kan sgu godt blive lidt træt.. 

 

Der var flere kvinder som lagde deres hånd på mit lår på min arbejdsplads i dag..

Sådan noget er altså i orden! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lotte siger selv: "Det var løgnen, der fældede (Radikales) Morten (Østergaard)"

Hånden for så vidt ikke..

Dét er intet problem hos andre partier..

121147988_342184397233726_57319881202907

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fluks meldt mig ind i Nye Borgerlige, at tage Pernille Vermund og Mette Thiesen på lårene er sgu ikke så ringe :wub:

OG, selv om jeg ikke er MØ fan, fortjener han ikke denne behandling. Blandt os herinde er det vist ganske få der ikke på et eller andet tidspunkt indenfor de seneste 10 år har taget en lille lækker pige på lårene, og det ville da være katastrofalt at blive stillet til offentlig skue for det.

Redigeret af Randers_Borger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje

Det er meget vigtigt at forstå, at der absolut ingen kvinder, der på noget tidspunkt i Verdenshistorien, der har benyttet deres "sexuelle kapital" / udseende / påklædning, til at få opmærksomhed, eller opnå "fordele" ved samme.

Når det så er sagt, er der selvfølgelig ikke fritspil til alskens uønskede befamlinger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
ppd skrev, for 41 minutter siden:

Lotte siger selv: "Det var løgnen, der fældede (Radikales) Morten (Østergaard)"

Hånden for så vidt ikke..

Dét er intet problem hos andre partier..

121147988_342184397233726_57319881202907

De Radikales nye Kendings-melodi:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg vil også stå frem og tilstå at jeg engang har lagt min hånd på en kvindes lår, og har nu taget konsekvensen og trukket mig fra posten som 1. suppleant i bestyrelsen for Øster Pladderballe vandværk, jeg kan ikke længere se mig selv på den post.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Kammerherre skrev, for 4 timer siden:

Pladderballe vandværk

Er det ikke  den Sædbank der tilbyder vandet sæd, som alle klager over? 

Godt du trak dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Det er sku svært at være mand her i det herrens år 2020 man ved aldrig hvad der kan dukke op af gamle sager. Støjsenderen ( Inger Støjberg) har også været i medierne og sagt hendes største frygt er at vågne op og opdage hun er en mand. Nu er alle partilederne for de røde partier også kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 39 minutter siden:

Det er sku svært at være mand her i det herrens år 2020 man ved aldrig hvad der kan dukke op af gamle sager. Støjsenderen ( Inger Støjberg) har også været i medierne og sagt hendes største frygt er at vågne op og opdage hun er en mand. Nu er alle partilederne for de røde partier også kvinder.

Ja, det ender med, at vi mænd må kæmpe for ligestilling :???:

Redigeret af Randers_Borger

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 18 timer siden:

Ikke fordi den her tråd, skal handle om Morten Østergaard, men den er selvfølgelig også i mit baghoved, nu hvor jeg sidder og skriver den her tråd.

Det skal den selvfølgelig heller ikke. Men det er godt nok trættende at høre på at MØ er et "offer" i sexismedebatten. Gu' er han da ej. Han er krænker - men i den (næsten) harmløse ende, som NB politikerne også så hunoristisk fik fremført. Men hvad han også er, er en klovn. En inkompetent klovn. Han går ud i pressen og siger krænkeren har fået en "påtale". At vedkommende godt kan blive minister. At det ikke er ham selv. Til gruppemødet siger han at han ikke vil sige hvem det er, men at han ved det og at han selv ikke - som politisk leder - er inhabil i sagen. Hold da kæft mand, en inkompetent tåbe. Selvfølgelig skal han da miste jobbet. Ikke for selve krænkelsen, men for den måde han udøver ledelse på...... 

går ned på knæ skrev, for 18 timer siden:

Endelig en der siger fra.

Men hvad er det egentlig han siger fra overfor? Jeg hører ham ikke sige fra..... jeg hører ham stå ved de ting han gør, krænkelse eller ej. Det kan jeg respektere. Men krænkelser naturligvis ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lang tid siden lagde jeg min hånd på en  ung piges lår. Her 25 år senere er jeg stadig gift med hende.

har jeg ikke fået straf nok?

 

En hånd på låret uha.... hvad med Støt brysterne må vi det i år??

PS:

Fejrer Lotte Rod mon Mortensaften i år?
 

trængte lige til at være lidt useriøs på en tidlig fredag aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje

Dramaet hos de Radikale, ventes snart klar som en Langtrukken Serie på NetFlix, under True Crime / Comidy -genren. 

Der ses særligt frem til 3. afsnit, hvor Carsten Sofie, straffer slemme Morten med et påspændings aggregat fra det ydre rum, sidst benyttet af Margrethe Vestager, i "Det Sorte Tårn"

 

Morten "The Predator" Østergaard, ses her fra et Teambuilding-kursus, for de Radikales Ledelse, nogle år tidligere:

predator.thumb.jpg.a0b785d327124333ab878994cad6ff7e.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinder, nu stopper I!

Fredag d. 09. oktober 2020, kl. 20.15

Birgithe Kosovic, romanforfatter

Det er umodent ikke at kunne sige fra, ikke at kunne daske en hånd af låret og komme sig over det. At stå frem med dét som et problem ti år efter er patetisk og hyklerisk.

https://www.berlingske.dk/kommentarer/kvinder-nu-stopper-i

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg kommer til at tænke på den mande forskrækkede Misse i Matador der levede i en evig skræk for at en mandsperson skulle røre ved hende. Birgithe Kosovis har ret, det er umodent ikke at kunne sige fra, hvis nogen ikke forstår at sætte grænsen kan det klares med et rap over fingrene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...