Line c 1305 Skrevet 7. Oktober, 2020 Iii hvor jeg savner min billede tråd elskede at få lov at tease og være med her inde Håber sådan at vi kan få lov at lave dem igen 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5029 Skrevet 7. Oktober, 2020 Dine billeder er velkomne som beskeder til mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1305 Skrevet 7. Oktober, 2020 Prinz skrev, for 15 minutter siden: Dine billeder er velkomne som beskeder til mig Det sødt af dig men du må holde øje med min profil hvis du vil nyde synet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 7. Oktober, 2020 Line c skrev, 1 time siden: Det sødt af dig men du må holde øje med min profil hvis du vil nyde synet Kiggede lige på den. Der står Valby i første linie, er du på vej tilbage til Pure-Passion? Savner også din billedtråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1305 Skrevet 7. Oktober, 2020 Lauersen skrev, for 18 minutter siden: Kiggede lige på den. Der står Valby i første linie, er du på vej tilbage til Pure-Passion? Savner også din billedtråd. Nej havde bare ikke lige fået det rette tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 8. Oktober, 2020 ...og vi savner dine billeder glæder mig til at du er på vej tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sarsar 114 Skrevet 8. Oktober, 2020 Har hørt noget om din billede tråd, håber da du får lov til at lave den igen så man kan se hvad mange har rost Forresten spændende billede på din profil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1305 Skrevet 8. Oktober, 2020 sarsar skrev, for 11 minutter siden: Har hørt noget om din billede tråd, håber da du får lov til at lave den igen så man kan se hvad mange har rost Forresten spændende billede på din profil Bliver spændende og se hvad du siger til nyhederne smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sarsar 114 Skrevet 8. Oktober, 2020 Jeg er sikker på jeg vil syntes rigtig godt om nyhederne smukke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 8. Oktober, 2020 Line c skrev, for 9 timer siden: Nej havde bare ikke lige fået det rette tak Nu vi er ved rettelser til profilen, så er "legesyg" i et ord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1305 Skrevet 8. Oktober, 2020 Bear skrev, for 11 timer siden: Nu vi er ved rettelser til profilen, så er "legesyg" i et ord Kunne du læse det vi har den såkaldte stavekontrol på telefonerne de ikke altid enige i det vi skriver eller vil skrive :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg