Hop til indhold
Ishoej

Størrelse på pik/fisse

Recommended Posts

Jeg oplevede for nyligt, at en pige jeg var sammen med var så stram, at detvar problematisk. Jeg har ikke verdens største bandit, så det kom bag på mig.

Ærligt, at ødelagde det ret meget af oplevelsen, at jeg hele tiden skulle tænke over, at det måske gjorde ondt på hende, hvis jeg gik for hårdt til den.

Så denne post handler om følgende: Tror at man kam have en voksen samtale om dette herinde uden at det går op i hat og briller og pik-blær?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Nej, det tror jeg ikke. :rolleyes:

Men alligevel prøver jeg: jeg formoder hun er i branchen siden du lægger tråden i denne del af forummet. Måske har hun lavet knibeøvelser for at få det overstået så hurtigt som muligt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, 1 time siden:

Jeg oplevede for nyligt, at en pige jeg var sammen med var så stram, at detvar problematisk. Jeg har ikke verdens største bandit, så det kom bag på mig.

Ærligt, at ødelagde det ret meget af oplevelsen, at jeg hele tiden skulle tænke over, at det måske gjorde ondt på hende, hvis jeg gik for hårdt til den.

Så denne post handler om følgende: Tror at man kam have en voksen samtale om dette herinde uden at det går op i hat og briller og pik-blær?

I'm a girl myself and I also have a "mumu" / vagina - that is a muscle that can be stretched when a woman is aroused ... but we are not dolls and the vagina is not made of rubber and expands automatically off as soon as a man pays money for it. A gentleman enjoys and arouses a woman's body so that the vagina is ready to receive it:wub:, but it should also be remembered that the vagina is not overly stretchable and when "the walk" is slightly shorter than "the visitor" - we can't extend it :rolleyes:....
But I want to say something about men. It's no secret that men have "friends" of different lengths or widths ... actually it depends on how the man uses it, "size" is secondary:wub: ... but there is a phenomenon that occurs in Denmark and Many girls talk about the fact that "Danish men are particularly" tall "in this regard:rolleyes: ... From my own experience I do not disagree: Most of the men I have seen naked in my life were Swiss and especially Swiss from the mountains are "very small" in comparison .... So it was a change for me a year ago when I came to Denmark and found that compared to Switzerland 90% of Danish men were from "mother nature" very generous gifts:rolleyes: ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

Nej, det tror jeg ikke. :rolleyes:

Men alligevel prøver jeg: jeg formoder hun er i branchen siden du lægger tråden i denne del af forummet. Måske har hun lavet knibeøvelser for at få det overstået så hurtigt som muligt? 

Jeg tror ikke at bevidst smertepåvirkning af mig ville have netop den effekt. Snarere omvendt :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, 1 time siden:

I'm a girl myself and I also have a "mumu" / vagina - that is a muscle that can be stretched when a woman is aroused ... but we are not dolls and the vagina is not made of rubber and expands automatically off as soon as a man pays money for it. A gentleman enjoys and arouses a woman's body so that the vagina is ready to receive it:wub:, but it should also be remembered that the vagina is not overly stretchable and when "the walk" is slightly shorter than "the visitor" - we can't extend it :rolleyes:....
But I want to say something about men. It's no secret that men have "friends" of different lengths or widths ... actually it depends on how the man uses it, "size" is secondary:wub: ... but there is a phenomenon that occurs in Denmark and Many girls talk about the fact that "Danish men are particularly" tall "in this regard:rolleyes: ... From my own experience I do not disagree: Most of the men I have seen naked in my life were Swiss and especially Swiss from the mountains are "very small" in comparison .... So it was a change for me a year ago when I came to Denmark and found that compared to Switzerland 90% of Danish men were from "mother nature" very generous gifts:rolleyes: ....

Yes, I think you are on to something. And of course it should be warmed up appropriately.

But as you say: The “walk” kan be too short. And that would be nice to know ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Ishoej skrev, for 26 minutter siden:

Jeg tror ikke at bevidst smertepåvirkning af mig ville have netop den effekt. Snarere omvendt :-o

Jeg tror det er de færreste der har lyst til at blive ved længe, hvis det er ubehageligt/gør ondt. Men måske er hun bare ekstremt stram? 

Har du set om der er nogle anmeldelser af hende? Så kan du se om de også har samme oplevelse. 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, for 3 timer siden:

Yes, I think you are on to something. And of course it should be warmed up appropriately.

I understand you. I generally understand that a man would like to be completely "in"<3 ... but I also understand when "the available way" is too short:huh: ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Ishoej skrev, for 3 timer siden:

Så du ville ønske at vi skrev om vi har en dyb skede og om vi er stramme ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

Så du ville ønske at vi skrev om vi har en dyb skede og om vi er stramme ? 

Alt er vel relativt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vi mænd med 11,4 cm diller i asparges diameter er altså sparet for mange spekulationer :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, for 7 timer siden:

Det ville da være underligt hvis alle fisser føltes lige "stramme" eller alle pikke havde samme længde og tykkelse.    Er der egentligt noget at tale om ?  Hvis kvinden selv føler at hendes stramhed hindre hende i seksuel fornøjelse,   Så  er der mig bekendt mange muligheder med hensyn kirurgiske indgreb eller "udboring".   Jeg har faktisk lidt svært ved at se det store problem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Ishoej skrev, for 8 timer siden:

Var  hun  liderlig/våd eller  brugte  glidecreme? 

En  tør  skede  er  altid  stram.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sundance Kid
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Vi mænd med 11,4 cm diller i asparges diameter er altså sparet for mange spekulationer :shock:

Er din SÅ stor?? :shock: 

Pralerøv :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Sundance Kid skrev, for 2 timer siden:

Pralerøv

Jeg har engang boet 5 år i København, det sætter sine spor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

(Baseret på dit profil billede,...)

Men hvis den føles som en chili, så får de da lidt ud af det :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DoctorLove
Aarhuselsker skrev, den 7.10.2020 at 21:57:

Fuck så har jeg et problem med min kæmpe pik på 11.6 cm :blink::P

Del dette indlæg

Link til indlæg
cumonthai skrev, den 7.10.2020 at 15:52:

Nogle thaier er også små og ret stemme 

Nogle thaier som er ret små og stramme, har for mig været forbløffende eksempel på hvor fleksibel og dynamisk vaginaen kan være.

Man tænker når man ser hende at dette går aldrig, får nok nøjes med handjob. Men efter diverse drillen, pillen og ikke mindst trillen - så ikke kun går det, men det går både godt og vådt.

Et af verdens underværker er hun, Vaginaen.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 15 timer siden:

Nogle thaier som er ret små og stramme, har for mig været forbløffende eksempel på hvor fleksibel og dynamisk vaginaen kan være.

Man tænker når man ser hende at dette går aldrig, får nok nøjes med handjob. Men efter diverse drillen, pillen og ikke mindst trillen - så ikke kun går det, men det går både godt og vådt.

Et af verdens underværker er hun, Vaginaen.

OK drillen og pillen forstår jeg, men trille,??? Den vil jeg gerne høre mere om. 

Det kunne jo være at jeg lærte noget nyt B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 3 timer siden:

OK drillen og pillen forstår jeg, men trille,??? Den vil jeg gerne høre mere om. 

Det kunne jo være at jeg lærte noget nyt B)

Trille ærten ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 6 timer siden:

I've given in google: "trilling in sex" definition and meaning. These are then the search results:

https://www.tubev.sex/search?hl=nl&search=trilling
https://anybunny.tv/search/trilling-sex.html
https://anybunny.tv/search/trilling-sex-videos.html

I took a quick look ... It may have something to do with toys or "toyboys"
... but I'm not sure about it ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tantra skrev, for 3 minutter siden:

I've given in google: "trilling in sex" definition and meaning. These are then the search results:

https://www.tubev.sex/search?hl=nl&search=trilling
https://anybunny.tv/search/trilling-sex.html
https://anybunny.tv/search/trilling-sex-videos.html

I took a quick look ... It may have something to do with toys or "toyboys"
... but I'm not sure about it ...

Nope. Trille is a word we use to describe what a ball does when it moves.  "triller"  means roll. 
When you play with a womans clotoris, we use "trille" as slang for that :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

When you play with a womans clotoris, we use "trille" as slang for that :)

So "trille" - clitoral games or games with clitoris .... Now I've learned something too.:rolleyes:
Thanks for explaining the definition of the word.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Ishoej, Jeg har oplevet flere kvinder - dog ikke blandt GP'erne - hvor det tog tid for hende at åbne sig. Op mod 20 minutter faktisk. Vildt frustrerende faktisk, fordi det gjorde ondt på mig at trænge ind ad små omgange. Men det kunne lade sig gøre. Derfor tror jeg ikke på, at man kan tale om størrelsen på en fisse som sådan. Den er jo også beregnet til, at et barn skal kunne ud af den. Det handler om nogle andre ting, bl.a. ophidselsen, som @Tantra er inde på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Watanabe skrev, for 12 timer siden:

det gjorde ondt på mig at trænge ind ad små omgange

Så har kvinden jo ikke åbnet sig nok. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...