weber 798 Skrevet 7. Oktober, 2020 Var lige omkring Nr Åby til en gang massage mandag. Blev budt velkommen. Men måtte ligge på briksen og vente. Der var åbenbart en kunde i det andet rum, der skulle masseres færdig først. Lidt irriterende, da hun selv fastsatte tidspunkt. Ok massage. Dog med maske. Så BJ var ligesom udelukket. Blev tilbudt hj til sidst,men efter en time uden pirring overhovedet blev det et nej tak. Havde håbet på at blive tilbudt fp. Tror måske hende der tilbyder det, havde en fridag. Overvejer næste skridt og hvem der skal have chancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHarryhardon 32 Skrevet 8. Oktober, 2020 Evt. et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen. 11 Skrevet 10. Oktober, 2020 Hvis det er Hot Stones håber jeg du får held med FP, jeg gad godt knalde de 2 damer, men efter en omgang rigtig god massage er jeg også kun blevet tilbudt HJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlackMagic18 22 Skrevet 9. December, 2020 Jeg er en gang blevet tilbudt fp der, men nøjedes med en gang B2B. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg