Hop til indhold

Recommended Posts

Sjovt så hurtigt ens mod bliver stører når man møder gode oplevelser. Så jeg gik i mod et ellers godt råd fra dette forum og ville prøve noget nyt, men også på råd fra Jer fik jeg sat en aftale op med Mia/Milou.

Milou

Det fortrød jeg ikke! wow.

Jeg læste hendes profil godt igennem og da jeg ikke har besøgt hende før var det med en høflig introduktion af mig selv og med lidt tilbageholdt åndedræt. Efter lidt frem og tilbage på SMS, fik jeg en aftale på en time, hvor jeg igen bad om vi lige kunne snakke lidt først, så vi begge var klar over hvem hinanden er.

Jeg kommer til hendes sted tekster hende ved ankomst og bliver lukket ind i en flot lejlighed på Amager. Hun er så smuk som når dagen gryr. Så glemte næsten alt om alt. Men får dog hanket op i mig selv og vi sætter os i hendes designer stue hvor jeg kort fortæller lidt om hvor jeg kommer fra. Milou smiler til mig og får mig straks til at føle både velkommen og godt tilpas, og det føles virkelig ægte da hun lidt efter med et frækt grin bare tager min hånd og får mig med ud i sit bad. 

Ude i badet tager fat om mig hun med et godt greb og begynder at kysse mig, lige så vildt som de grådige kys man udvekslede i ungdomskluppens mørke rum. Helt fortumlet over sådan en intensitet forvilder vi os ind i hendes soveværelse hvor hun straks smider mit håndklæde væk og tager mig i sin mund. Derfra og til jeg helt forpustet ligger og sunder mig har vi været rundt og rundt i hendes seng her der og alle vegne. Helt tom og helt fuld. 

Det er svært at ramme hele oplevelsen ind, dels får hun en ældre herre til at føle sig som en kåd teenager, men hun deltager også i en snak om alt fra moderne design til  verdens generelle tilstand. Kunne have tilbragt hele aftenen i hendes selskab. 

Lyder det som om jeg anbefaler Milou. Ja for pokker, i alle ender og kanter. 

Redigeret af Lidtældreherre
Kom til at udgive før overskrift var færdig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg elsker denne her slags anmeldelser hvor man ikke er den mindste smule i tvivl om at begge virkelig har nydt tiden sammen. Tak for at dele oplevelsen med os. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elte
Gammel rotte skrev, for 46 minutter siden:

Er brysterne ægte

Ægte og håbløst smukke. Mindes at du søgte ægte og store? Du må du tage forbi og nyde en stund med hende inden du vurdere om du synes de er store i din optik. Personligt er jeg solgt hvis de er ægte og smukke (Barbara, Lizbeth, Mia, Josefine, Sif....) 

Jeg må i øvrigt snart forbi Mia igen! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...