Topperharley 35 Skrevet 7. Oktober, 2020 Hej alle sammen. Er der nogle der kan hjælpe mig med om der er en der yder sprøjteorgasme i Sønderjylland i dag Onsdag d. 7.10. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle-Lover Skrevet 8. Oktober, 2020 Det kunne jeg også godt tænke mig at vide altså udover d.7/10 Så lurer lige med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 8. Oktober, 2020 Massage-Sara og hun er lækker og pisse fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topperharley 35 Skrevet 9. Oktober, 2020 Fedtsprøjten skrev, for 13 timer siden: Massage-Sara og hun er lækker og pisse fræk Jeg har prøvet at skrive til hende men jeg har ikke fået noget svar fra hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 9. Oktober, 2020 Ka godt gå et stykke tid før hun svarer men tro mig hun er ventetiden værd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topperharley 35 Skrevet 9. Oktober, 2020 Ok... Der er ikke andet at gøre end at vente... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle-Lover Skrevet 11. Oktober, 2020 Jeg har også kontaktet hende og afventer svar Men tror ikke hun tilbyder, meget andet en massage pt. I hvertfald, hvad jeg kan se ud fra hendes annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg