Hop til indhold

Horisont på DR2. Om Nigerianske kvinder solgt til udlandet.

Featured Replies

Skrevet
kanonkongen skrev, for 11 minutter siden:

Vi skal jo ikke opfinde den dybe tallerken. Jeg tænker bare, at et pas eller vi kan kalde det hva som helst. Er en god ide. både for kvinden og kunden. Så undgår man måske tvang eller handel. 

Ja, helt enig, det er netop også min tanke - hvis man på en eller anden måde kunne adskille den del af prostitutionsmiljøet, som ikke er i orden, fra den del der er, så ville vi være kommet et godt stykke af vejen. 

Redigeret af MickeyM
Der manglede et "s" i "prostitutionsmiljøet"

• Svar 50
  • Visninger 4.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

Trafficking og menneskehandel tager jeg stærkt afstand fra. Mit gæt er, at det gør EG’s brugere over en bred kam. Derimod vil der nok være forskel på, hvordan vi hver især navigerer i forhold til

• jenslillemandhansenv2
    jenslillemandhansenv2

Jeg syntes alle mænd der besøger GPér skal "tvangs indlægges" til at se udsendelsen. Vi har haft debatten mange gange herinde og det kan ikke siges stærkt nok hvilket ansvar vi som kunder har, in

• Det er ikke kun piger fra Nigeria der bliver handlet. Men det er nok noget af det værste.  Jeg ved at thaiklinikker skaffer piger direkte fra Thailand, men ved ikke noget om betingelserne. Der er

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.