Hop til indhold

Recommended Posts

Aisha

Besøgte omtalt ungmø tidligere idag - og for at tage konklusionen først, ja hun er lækker og ja - jeg kommer til at besøge hende igen. På vejen derfra kunne jeg ikke undgå at synge Khaleds super smukke sang om en Aisha - Khaleds Aisha

Stedet var ganske diskret - selv om man ikke måtte snakke på gangen og skulle gå stille til hendes dør. Indenfor skulle man også være stille indtil hun havde lukket døren til entreen. Aisha er fuldt ud som på billederne- smuk og med det flotteste hår.

Men da først den dør var lukket - blev andre døre åbnet...

Vi startede med et bad sammen, hvor det var skønt at stå og kysse, nusse og pille på hinanden under det varme vand.

Ind på hendes seng med forrygende øko blot- hvor jeg måtte stoppe hende - da det sgu' var for dejligt for mig. Jeg kølede mig lidt af med at varme hende op med tungen - det virkede. Resten er mellem Aisha og jeg - men super var det. Rigtigt som en kæreste men ikke har set et stykke tid, hvor man bare har lyst til hinanden. GFE big time.

Min bedste anbefaling, og på min absolutte top 3.

Max

Del dette indlæg

Link til indlæg

”resten er mellem Aisha og jeg”....:biggrin::biggrin::biggrin:

Hold nu op, det er ikke din kæreste vi taler om :-P:!:

Mange det bruger denne sætning som jeg syndes er latterlig. Så lad være med at lave en anbefaling! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 6 timer siden:

Mange det bruger denne sætning som jeg syndes er latterlig. Så lad være med at lave en anbefaling! 

Der er da alle de vigtige oplysninger, at du så "syndes" det er latterligt siger mere om dig, måske du bare skulle hoppe videre og håbe den  næste anmeldelse faldt i din smag?

Du har i øvrigt ikke selv skrevet en eneste ting på dette forum, som nogen synes om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne nu også godt bruge lidt mere viden fra Max..Tog hun initiativ? Var hun glad og tilfreds mens du gled op i hende? Blev hun spændt og våd eller det modsatte?

Livlige/spændte øjne som ventede på endelig at få pik eller mere rutinepræget og nongelant følelse? Tog hun selv initiativ eller måtte du være styrende. Tog hun den rutineret i munden eller mere forsigtigt?  Fik du gnedet så meget så missen blev fugtig? osv. Var hun strammere end stram? Mange Mellemøstlige piger får vel ikke så meget pik, som de danske, da de ikke findes på lysthusene..

Er hun let at kommunikere med osv. Hvordan føltes tiden..ingen snyd med minutterne? Måtte du gnide hendes mis under det varme vand ( Hun måtte vel ikke få vådt hår?)

Kan godt spille til unge teenage piger i bad (18+)  med vådt hår, så de gamle Hustlers "Hot Showers" dvd'er, har fået et par ridser..

PS. Det er åbenbart moderne for GP at have lidt tusser?. Jeg fik selv syn for sagen i går. Se under anmeldelser.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 18 timer siden:

Mange det bruger denne sætning

... overvejer ikke om gp'en sladrer. ;-)

Men det oplyses at der er økofransk, kys og gfe-service.

Hvis der er konkrete oplysninger, du vil have derudover, så kan du jo bare spørge. Hvis du savner de grå sider, er der vist mange alternativer både på dette site og på andre. Samme gp er anmeldt en del gange, så denne anmeldelse er bare en bekræftelse af et generelt billede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, for 17 timer siden:

Der er da alle de vigtige oplysninger, at du så "syndes" det er latterligt siger mere om dig, måske du bare skulle hoppe videre og håbe den  næste anmeldelse faldt i din smag?

Du har i øvrigt ikke selv skrevet en eneste ting på dette forum, som nogen synes om.

Haha lade nu være med at græde og så kan du tage dit råd og hoppe videre hvis du ikke kan lige min kommenter (som jeg i øvrigt vil holde mellem mig og Max :D:lol:). 

Newsflash - hvis man vælger at lave en anbefaling tror jeg godt man kam tåle kritik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy
Sigge skrev, den 9.11.2020 at 14:50:

Enig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...