Hop til indhold
Bingoplayer

En noget lunken oplevelse på Cassiopeiastars

Recommended Posts

Guest Emmalie

Nu har jeg arbejdet hos Cassiopeia, og det jeg bider mærke i er at du ikke nævner at du har booket tid. Der er blevet spurgt her i tråden om du har nævnt det, og det har du ikke svaret på. 

Det er ofte sådan at mange - ISÆR ved nattevagterne, ringer og booker men ikke møder op. Det resulterer i, at man er mere tilbøjelig til at tage imod en anden booking (desværre). Hvis du ikke nævner at du har booket tid med Jasmin kl. 00:30 og du siger ja til at møde begge piger, så forstår jeg godt at de ikke tror at du har booket. 

Hvis du derefter nævner at du altså har en booking, også får at vide at pigen netop er blevet booket en time, så er det min erfaring at man overholder den første aftale og håber på at den næste booking har tålmodighed til at vente. I og med at det ikke er sket, kan det godt tænkes at Jasmin har haft en personlig grund til ikke at ville møde dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, hvis TS har oplyst at han havde bestilt tid, burde Cass have honoreret hans bestilling, havde han ikke oplyst det, burde Cass have ventet til klokken var lidt over den bestilte tid, før den udkårne var lovet til en anden. Dette har jeg oplevet på andre velrenommerede steder og det plejer Cass da også at være. Jeg har da været vældig fornøjet de gange jeg har besøgt stedet, så forstår at TS er lidt skuffet.

Var der en anden grund til at den udkårne ikke ønskede at få besøg af ham, så burde Cass have sagt det (for gammel, forkert størrelse, hudfarve, for kendt el. lign.).

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 11 timer siden:

Nu har jeg arbejdet hos Cassiopeia, og det jeg bider mærke i er at du ikke nævner at du har booket tid.

Nu ankom jeg jo kl 00.20 og blev faktisk lidt overrasket over, at få at vide begge var ledige... det var det første telefonpigen sagde, da jeg trådte ind.

Det var derfor jeg bare antog, at hun vidste det var mig der havde bestilt, det har jeg prøvet før på en stille aften... ellers havde hun da sagt, at Jasmin nok var booket fra kl 00.30?

Hvis Sofie var faldet i min smag, havde jeg jo haft en grund til at kigge forbi en anden gang, det kommer da alle til gode :)

men nu lukket jeg snart ned for den her tråd, var bare en enkelt dårlig oplevelse, ud af mange gode, og jeg havde lige brug for at ventilere min skuffelse den aften... gider ikke analysere mere i det her fis, tror bare det var dårlig timing og misforståelser, mellem mig og den nye (unge) telefonpige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du sagde slet ikke at du havde booket tid??? Ved du så overhovedet om hun var booket til en anden? Er det så simpel en misforståelse at du fik at vide at hun var booket fordi du selv havde booket hende?

Redigeret af nielst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 7.10.2020 at 09:44:

så kan man vel ikke rigtigt laste Jasmin for, at afvisningen udspiller sig som den gør.

Jeg mener kunden så bør få klar besked om, at Jasmin ikke ønsker ham som kunde. Hvem der skal klandres, hvis det er forklaringen, er uklart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
APmøller skrev, den 9.10.2020 at 18:54:

Jeg syntes ellers emmalie's forklaring var god, nu siger trådstarter jo selv han ikke sagde han havde booked da han kom.

Undskyld men forstår du det som han ikke havde bestilt tid ?  :-?   Og se at en anden også opfattede det sådan.   Som jeg opfatter det, så havde han netop bestilt tid i forvejen.

Citat fra det han skrev: 

Nu ankom jeg jo kl 00.20 og blev faktisk lidt overrasket over, at få at vide begge var ledige... det var det første telefonpigen sagde, da jeg trådte ind.

Det var derfor jeg bare antog, at hun vidste det var mig der havde bestilt, det har jeg prøvet før på en stille aften... ellers havde hun da sagt, at Jasmin nok var booket fra kl 00.30?

 

Citat slut

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bingoplayer skrev, den 7.10.2020 at 23:38:

Nu ankom jeg jo kl 00.20 og blev faktisk lidt overrasket over, at få at vide begge var ledige... det var det første telefonpigen sagde, da jeg trådte ind.

Det var derfor jeg bare antog, at hun vidste det var mig der havde bestilt, det har jeg prøvet før på en stille aften... ellers havde hun da sagt, at Jasmin nok var booket fra kl 00.30?

Hvis Sofie var faldet i min smag, havde jeg jo haft en grund til at kigge forbi en anden gang, det kommer da alle til gode :)

men nu lukket jeg snart ned for den her tråd, var bare en enkelt dårlig oplevelse, ud af mange gode, og jeg havde lige brug for at ventilere min skuffelse den aften... gider ikke analysere mere i det her fis, tror bare det var dårlig timing og misforståelser, mellem mig og den nye (unge) telefonpige. 

 

Hmm kunne også være hun blev sur hvis du sagde du gerne ville se en anden før jeres tid.  Og så bare tænkt hvis det skal være sådan klaveret spiller, så spiller jeg også. Og sagt hun nu var optaget.

Men som du selv konkluderer, så spekulationer der ikke kan bruges til noget.  Det er bare videre.   Uanset hvad så ikke fået god behandling (din egen opfattelse) af tlf. pigen, og så finder man bare et bedre sted en anden gang.    

Service betyder meget.   

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
NickieNelly skrev, for 3 timer siden:

Har lader mig fortælle af en af telefondamerne, at det er noget de siger når der kun er en på vagt. 
kh

Nå - så slap sandheden altså ud - jeg havde nu set den komme lige fra det oprindelige indlæg - men brød mig ikke om at skrive den direkte. At Jasmin "uheldigvis lige har fået en meget lang booking så hun er forhindret i at møde dig" er en "pæn måde" at fortælle dig (narre dig til at tro) at hun er på vagten. Det er hun ikke. Men "heldigvis for dig" har de et alternativ. Når du kort forinden ringer for at booke Jasmin er telefonpigen næppe så tudetosset at fortælle dig at Jasmin slet ikke er at træffe. Hun siger ja til din reservation - ud fra at du så nok typisk vælger den anden pige når du rigtigt har sat næsen op efter noget sex og derfor står i deres lokaler. Dette klassiske julenummer har jeg faktisk også fået fortalt af en anden dansk pige i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
NickieNelly skrev, den 25.10.2020 at 05:16:

Har lader mig fortælle af en af telefondamerne, at det er noget de siger når der kun er en på vagt. 
kh

Not a chance. Hvis der kun er én pige på vagt, men vagtplanen viser to, så bliver gæsten ikke spurgt om han vil møde begge piger. I og med at trådstarter har booket efter vagtskifte kl. 22, så vil han heller ikke blive booket til en pige der ikke er der. Det er simpelthen for besværligt at rode sig ud i, så jeg kan ikke forestille mig at det er tilfældet i den her sag. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa det er mig der er jasmin jeg beklager self den dårlige oplevelse. Der kan være flere ting i det. Det kan blandt andet skyldes at jeg i kameraet har kunne genkende dig, eller at du ikke er en dansk mand. Grundet for mange dårlige oplevelser med udlandske stoppede jeg for længe siden med at tage udlandske mænd. Det sker ofte at tele damerne glemmer det eller ikke har kunne høre det i telefonen..

 

At hun så kommer med en negativ attitude eller får sagt noget dumt kan jeg jo ikke stå inde for.

 

Men ligesom at i mænd har fri ret til at vælge en pige så har vi også ret til at afvise vores gæster. Det kan være hygiejne etnisitet alder der kan være mange grunde :)

 

 

jeg kan ikke stå inde for hvad tele damen siger da det ikke er mig der siger det til jer :) men jeg vil dog sige at jeg bestemt har respekt for jer og jeres tid og derved også gør mit bedste for at give en god service og derfor også vælger at svare i denne tråd så du kan få en forståelse for hvad der muligvis har været sket kan som sagt ikke huske episoden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missjasmin skrev, den 9.11.2020 at 20:57:

Men ligesom at i mænd har fri ret til at vælge en pige så har vi også ret til at afvise vores gæster. Det kan være hygiejne etnisitet alder der kan være mange grunde :)

Og havde det været grunden, var jeg smuttet uden en sur mine, men at du "pludselig var optaget" det er noget fis.

Jeg er dansk og altid velsoigneret... og havde hun bare sagt, at du ikke ønskede at se mig, så havde jeg respekteret det fuldt ud, uden videre forklaring... men det var ikke tilfældet.

Gjorde/sagde intet, som jeg ikke har gjort alle de andre gange jeg har været på Cass, og der er det gået fint, så ja, var sikkert mere en "ups'er" end noget andet. Jeg havde bare brug for at ventilere min skuffelse... og så startede den her latterlige debat, hvor alle prøver at tolke i noget de ikke ved en daddel om... som om de ik har bedre ting i deres liv, end den her side.

Håber du har det godt, og at du kan forstå min umiddelbare frustration, på dagen :)

Redigeret af Bingoplayer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bingoplayer skrev, den ‎11‎-‎11‎-‎2020 at 12:39:

Og havde det været grunden, var jeg smuttet uden en sur mine, men at du "pludselig var optaget" det er noget fis.

Jeg er dansk og altid velsoigneret... og havde hun bare sagt, at du ikke ønskede at se mig, så havde jeg respekteret det fuldt ud, uden videre forklaring... men det var ikke tilfældet.

Gjorde/sagde intet, som jeg ikke har gjort alle de andre gange jeg har været på Cass, og der er det gået fint, så ja, var sikkert mere en "ups'er" end noget andet. Jeg havde bare brug for at ventilere min skuffelse... og så startede den her latterlige debat, hvor alle prøver at tolke i noget de ikke ved en daddel om... som om de ik har bedre ting i deres liv, end den her side.

Håber du har det godt, og at du kan forstå min umiddelbare frustration, på dagen :)

Har lige læst hele tråden i sammenhæng.   Jeg synes nu ikke at tråden var en "latterlig" debat, derimod synes jeg, at episoden eller tilsvarende oplevelser har sin relevans at debattere. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...