Hop til indhold

Recommended Posts

kingo40 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har lige været der og hun var bestemt ikke ung jeg vil gætte på sidst i 40 

Må være mit dårlige syn der spilder mig et puds. 
Jeg ved ikke hvor mange der arbejder der, så måske også en mulighed. 
Har set en yngre der, der må være i sidst tyverne tror jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har råhygget flere gange i kælderen med en sød Thai uden tatoveringer. 
Har leveret i munden, sprøjtet udover missen (mens hun samtidig gned sig på klitten) og en anden gang bagfra udover hendes numse, hvor safterne løb ned over missen efterfølgende. 
 

Alder i sidst 30’erne vil jeg vurdere. 
Nogen der har prøvet den yngre ? Hun virker ret fræk, og sender altid et interesseret blik. 
 

var der ikke en tatto på ankelen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 1 time siden:

Jeg har lige været der og hun var bestemt ikke ung jeg vil gætte på sidst i 40 

hvordan kan du lige ha været der. når der er lukket søndag..

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 6 minutter siden:

hvordan kan du lige ha været der. når der er lukket søndag..

De holder eksklusivt åbent... hvis du har en aftale...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg var som sagt også på besøg forleden. Så takket være Martin55's anmeldelse blev nysgerrigheden vagt. Jeg gik derind en dag kun med øje for at høre priser da jeg var lidt tidspresset, og så selvfølgelig se damerne. Der var 2 thai'er den ene trådte hurtigt frem og spurgte til hvad jeg ville have. Det var den mindste af de to i butikken. Jeg spurgte til ekstra, og så viste hun mig hurtigt ned i kælderen. Hun var ganske lækker og veldrejet og med en lille tatoo på venstre bryst. Vi fik snakket lidt priser og aftalte at jeg skulle komme igen dagen efter.

Vel ankommet igen, blev jeg straks trukket ned i kælderen igen. Kæft hun har et ualmindeligt frækt smil. Vi aftalte en halv time med oliemassage og sex til slut. Af med tøjet og så startede hun med at masserer ryggen. Jeg skal lige indskyde at jeg ikke har de største erfaringer med selve massagen rundt omkring, men for mig var det lige tilpas. I hvertfald ikke for hårdt så dejligt behageligt som jeg ønskede. Der var tilpas pirring undervejs så glædede mig til at skulle på ryggen. Da jeg blev bedt om at vende mig om, startede hun med at smide tøjet og sagde "sex" mens hun kikkede mig frækt i øjnene. Hendes lille frække timeglasfigur gjorde mig opstemt med det samme. På med gummi og hende op i cowgirl-stilling. Og så blev der ellers reddet igennem med fuld øjenkontakt. Hendes frække halvt åbne mund gjorde mig rigtig liderlig. Hende om på ryggen i missionær og så blev der kneppet igennem. Og igen synet af hendes frække liderlige mund fik mig til at komme ret hurtigt. Men gummiet blev fyldt, hvilket hun komplimenterede frækt.

Jeg troede egentligt at nu var det slut, men hun sagde jeg skulle lægge mig på ryggen og slappe af. Så fik jeg massage på arme, ben og fødder. Samlet set rigtig dejlig behandling og ikke mindst en fræk oplevelse. Mens jeg tog tøj på kunne jeg se at der var gået 55 min. hvilket må siges at være en lang halv time. Hvis ikke den bedste thai-oplevelse, så i hvertfald den frækkeste.

Jeg ved ikke hvor mange piger der normalt er i klinikken, men hende her kaldte sig Beer – eller noget i den retning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med Jer der bestilte 1 time, fik i massage en time, eller hvordan er det lige der.

Men fedt at 30 minutter er blevet til 55 ;)

Jeg har oplevet at de ofte snyder med tiden, desværre. Så kommer jeg kun 3 gange, første - sidste og eneste

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, for 5 timer siden:

Hvad med Jer der bestilte 1 time, fik i massage en time, eller hvordan er det lige der.

Men fedt at 30 minutter er blevet til 55 ;)

Jeg har oplevet at de ofte snyder med tiden, desværre. Så kommer jeg kun 3 gange, første - sidste og eneste

Jeg skal ikke kunne sige at det er sådan hver gang med tiden. Måske var jeg bare heldig eller hun havde god tid :-)

Jeg kan iøvrigt tilføje at da den sidste massage var færdig, begyndte hun at lege med lillemanden igen, og spurgte om jeg lige skulle ha' et lille handjob. Men dér måtte jeg sgu takke pænt nej tak. Så samlet set var servicen i mine øjne i top. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg i sidste uge, fik massage og en håndtrold, yderst behagelig massage, og god håndtrold. Det var Bee....... et aller andet jeg besøgte, blev inviteret til den store omgang, men takkede nej, da det skulle starte i forretningen, og fortsætte i kælderen, da kælderen var optaget, så vil jeg heller prøve en anden dag, hvor der er plads i kælderenn fra bgyndelsen, jeg kan ikke lide at skifte plads midt i seancen.

Jeg så den anden pige bagfra, nu er mit spørgsmål, hvem af de 2 piger er mest lækker, den anden så meget spiselig ud bag fra. men mon det er hende man skal satse på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg i sidste uge, fik massage og en håndtrold, yderst behagelig massage, og god håndtrold. Det var Bee....... et aller andet jeg besøgte, blev inviteret til den store omgang, men takkede nej, da det skulle starte i forretningen, og fortsætte i kælderen, da kælderen var optaget, så vil jeg heller prøve en anden dag, hvor der er plads i kælderenn fra bgyndelsen, jeg kan ikke lide at skifte plads midt i seancen.

Jeg så den anden pige bagfra, nu er mit spørgsmål, hvem af de 2 piger er mest lækker, den anden så meget spiselig ud bag fra. men mon det er hende man skal satse på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en opdatering. Jeg var forbi igen, nu skulle det være. Jeg blev lidt skuffet, da der igen var optaget i kælderen, så denne gang accepterede jeg et skifte midt i seancen. God massage i forretningen til at starte med, skulle så skifte til kælderen, hvilket er mget indiskret, man skal flytte sig fra forretningen til kælderen, dette foregår med et minimalt håndklæde om livet, nedgangen til kælderen er lige foran et af de store forretnings vinduer. Det er ikke særligt smart, men når lysten er der, er der jo ikke grænser for hvad man kan lokkes til. Men da først vi var i kælderen, så skal jeg love for at der er service på, der er virkeligt gang i den. Jeg skal bestemt tilbage igen, men næste gang vil jeg bestille en tid, så jeg kan komme direkte i kælderen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 9 timer siden:

Lige en opdatering. Jeg var forbi igen, nu skulle det være. Jeg blev lidt skuffet, da der igen var optaget i kælderen, så denne gang accepterede jeg et skifte midt i seancen. God massage i forretningen til at starte med, skulle så skifte til kælderen, hvilket er mget indiskret, man skal flytte sig fra forretningen til kælderen, dette foregår med et minimalt håndklæde om livet, nedgangen til kælderen er lige foran et af de store forretnings vinduer. Det er ikke særligt smart, men når lysten er der, er der jo ikke grænser for hvad man kan lokkes til. Men da først vi var i kælderen, så skal jeg love for at der er service på, der er virkeligt gang i den. Jeg skal bestemt tilbage igen, men næste gang vil jeg bestille en tid, så jeg kan komme direkte i kælderen.

Hvor meget koste det dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Efter alle de beskeder, måtte jeg også lige forbi, og hold nu op et sted! Det startede med at jeg skulle op til en af de to brikse der kun er adskilt af et tyndt lagen. Da jeg kommer derop, kan jeg se en nøgen mand ligge på briksen ved siden af. De havde ikke lige trukket for :o Tanken om at skulle ligge 1m fra en anden kunde mens man fik massage og evt et hj, var ikke ligefrem tillokkende, og så synes jeg det var lidt dårlig stil at de ikke havde trukket for, så manden kunne få lidt privatliv... Så hvis du læser med her, så har du min medfølelse! 
 

Inden jeg fik lagt mig, fik jeg dog lige hurtigt spurgt om det var et toilet jeg kunne låne, og det gav mig så mulighed for at undslippe den potentielle offentlige udstillelse, og smutte ned i kælderen, hvor kælderrummet heldigvis var blevet ledig. Jeg fik så lov til at være der sammen med Beeo (eller hvad hun hedder),  og jeg skal da lige love for hun er frisk... Jeg havde ikke taget så mange kontanter med, og fortalte hende også at jeg kun skulle have en times massage (med håb om et hj), men hun gik bare lige på pikken, før jeg overhovedet havde fået tøjet af. Friskt nok alligevel, nu når det kun var massage jeg efterspurgte. Men af med tøjet og op og få massage, som var ganske fin, på trods af de mange kærlige smæk jeg fik i røven undervejs :mellow:Da jeg så fik vendt mig om, var jeg ret klar pga den gode pirring undervejs, og til min meget store overraskelse gik hun lige på og hårdt og tog den til roden i en langsom, men fastbesluttet, bevægelse! Kun anden gang jeg nogensinde oplever surprise BJ, og det bliver jeg nu aldrig træt af. Sjovt nok tog det ikke lang tid før jeg var færdig, og den resterende tid blev brugt på yderligere massage. 
 

Bagefter var jeg lidt nervøs for om hun nu ville opkræve mig en masse penge, men det gjorde hun ikke. Jeg lagde de 500 jeg havde, hun smilede og sagde “Thank you come again”, og jeg gik meget forvirret og tilfredsstillet ud... 

Redigeret af TheRookie

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheRookie skrev, for 7 timer siden:

Efter alle de beskeder, måtte jeg også lige forbi, og hold nu op et sted! Det startede med at jeg skulle op til en af de to brikse der kun er adskilt af et tyndt lagen. Da jeg kommer derop, kan jeg se en nøgen mand ligge på briksen ved siden af. De havde ikke lige trukket for :o Tanken om at skulle ligge 1m fra en anden kunde mens man fik massage og evt et hj, var ikke ligefrem tillokkende, og så synes jeg det var lidt dårlig stil at de ikke havde trukket for, så manden kunne få lidt privatliv... Så hvis du læser med her, så har du min medfølelse! 
 

Inden jeg fik lagt mig, fik jeg dog lige hurtigt spurgt om det var et toilet jeg kunne låne, og det gav mig så mulighed for at undslippe den potentielle offentlige udstillelse, og smutte ned i kælderen, hvor kælderrummet heldigvis var blevet ledig. Jeg fik så lov til at være der sammen med Beeo (eller hvad hun hedder),  og jeg skal da lige love for hun er frisk... Jeg havde ikke taget så mange kontanter med, og fortalte hende også at jeg kun skulle have en times massage (med håb om et hj), men hun gik bare lige på pikken, før jeg overhovedet havde fået tøjet af. Friskt nok alligevel, nu når det kun var massage jeg efterspurgte. Men af med tøjet og op og få massage, som var ganske fin, på trods af de mange kærlige smæk jeg fik i røven undervejs :mellow:Da jeg så fik vendt mig om, var jeg ret klar pga den gode pirring undervejs, og til min meget store overraskelse gik hun lige på og hårdt og tog den til roden i en langsom, men fastbesluttet, bevægelse! Kun anden gang jeg nogensinde oplever surprise BJ, og det bliver jeg nu aldrig træt af. Sjovt nok tog det ikke lang tid før jeg var færdig, og den resterende tid blev brugt på yderligere massage. 
 

Bagefter var jeg lidt nervøs for om hun nu ville opkræve mig en masse penge, men det gjorde hun ikke. Jeg lagde de 500 jeg havde, hun smilede og sagde “Thank you come again”, og jeg gik meget forvirret og tilfredsstillet ud... 

for 500 måtte jeg osse kneppe hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
martin55 skrev, for 37 minutter siden:

for 500 måtte jeg osse kneppe hende

Det var godt nok en god pris. Kan være det bare er lejet dernede. Hmm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheRookie skrev, for 6 timer siden:

Det var godt nok en god pris. Kan være det bare er lejet dernede. Hmm. 

Jeg giver sgu 700 for en halv time - som dog ofte er mere. Men jeg beklager mig bestemt heller ikke over servicen. Hun er super!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...