Hop til indhold
Guest tzatiki

Siri-thaiwellness Hørsholm

Recommended Posts

Guest tzatiki

Når man kommer til Gl. hovedgade 14 i Hørsholm, så behøver man ikke bekymre sig om parkeringsforhold eller diskretion. Siri-thaiwellness ligger godt placeret iblandt nogle få butikker og nydelige kontorbygninger.

Lejligheden er ganske flot med god plads, enkelt og stilrent indrettet - og så er der passende varme i massagerummene. Det kunne sagtens ligne en lejlighed med meget andet end thaimassage.

Jeg har efterhånden været her en håndfuld gange. Det er der flere gode grunde til - og det er ikke prisen (!). Til gengæld har jeg mødt en helt utrolig imødekommenhed og service fra de sødmefulde og smukke værtinder. Servicen inkluderer bl.a. servering af drikkevarer, rene håndklæder, mulighed for bad - og nok så vigtigt: et ægte smil!

Min første time hos Siri-thaiwellness var hos 'Mint' der selv foreslog body-2-body for 1.000 kr. (inkl. hj) , og det var i sandhed en kunst, som hun kunne mestre. Mint er 30+, men hun er smuk og har et fabelagtigt forførende blik. Det blev ikke mit sidste besøg hos hende.

'Katy' er en lidt anden støbning, sådan mere robust i det, men ligeledes med en enestående service og krop, som var attraktiv for både store og lille. Jeg fortrød, at jeg ikke tog imod tilbud om body-2-body fra starten, men endte til sidst alligevel med en fræk udpakket blomst, som ikke var berøringsangst.

Sidste gang, som er for knap 2 måneders siden, blev der læst helt nye navne op i telefonen, så jeg måtte håbe på en ny genvinst i lotteriet. Pigen hed, så vidt jeg husker, 'Chun'. Hun var en noget yngre model (20+), og virkede meget uerfaren i både massagekunst og kundekontakt. Hun var sød, men jeg savnede det ekstra touch fra tidligere besøg hos Siri-thaiwellness.

Jeg ved ikke, hvem man p.t kan møde hos Siri-thaiwellness. Er der mon nogen, der har en dugfrisk opdatering fra stedet? :roll:

http://www.siri-thaiwellness.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Var forbi Siri-thaiwellness igen for nogle dage siden.

Jeg spurgte, hvem der var på vagt...og der blev sagt, "Mini", "Honey" og "Jenny".

Da jeg havde hørt, at "Mint" skulle været blevet til "Mini", så bestilte jeg en times b2b hos hende. Jeg blev da også modtaget af "Mini" i døren, en ung og ret så lækker sag med et uskyldigt blik, men det var bare ikke dén "Mini", som jeg efterlyste.

Nu viste det sig så, at "Mini" åbenbart var dobbeltbooket, så jeg fik istedet fornøjelsen af "Jenny", der er en lidt mere moden model (dvs. over 30 ;) )- men absolut ikke uden evner :P. Jenny er ikke nybegynder. Hun kan sit håndværk og udfører den på den stille måde. Her kan du bare slappe fuldstændigt af. Massagen var både med tryk, hård og blid oliemassage med hænder og glidende body-2-body, hvor brysterne blev udnyttet til fulde. Det afsluttende hj blev udført i tilpas tempo og med god indlevelse.

Jeg kan ikke klage over servicen fra Jenny, men savnede alligevel de mere nære og 'skæve' oplevelser som hos "Mint" og "Katy", som samtidig er noget mere berøringsvenlige.

På vej ud spurgte jeg efter "Mint", og her var svaret, at det var "Mini", fordi nogle kalder hende noget forskelligt. Jeg prøvede at forklare, at det ikke var den "Mint", som jeg kendte hos Siri-Thaiwellness, men fik altså ikke nogen afklaring på dette :?.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen og tak for opklaringen,

Mint og Mini ER altså 2 forskellige piger.

Jeg kender Mint som Mint, både hos Siri og et andet sted hun har været tidligere.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh, en lille rettelse, Mint og Mini er en og samme pige. :oops:

-OD

Ja naturligvis, har du virkelig været en hel måned om at finde ud af det? :lol:

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja naturligvis, har du virkelig været en hel måned om at finde ud af det? :lol:

Gently.

Ja med min favorit frequentia, parret med lyst til nye eventyr,

passer det fint med en måned, jeg er jo ikke helt oppe på 5/7 ;)

Har dog altid kendt hende som Mint.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øhh, en lille rettelse, Mint og Mini er en og samme pige. :oops:

-OD

Jeg fik en, faktisk rigtig fornuftig massage, med efterfølgende, meget hengivent HJ :P , af "en Mint" på Moon Massage, i Willemoesgade 8, KBH, for et par uger siden, hun hævde at hun var 28 hvilket nok passer meget godt.

Smuk pige med god tid, hun talte et rimeligt dansk, kan det være den samme Mint som er nævnt her i tråden :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en, faktisk rigtig fornuftig massage, med efterfølgende, meget hengivent HJ :P , af "en Mint" på Moon Massage, i Willemoesgade 8, KBH, for et par uger siden, hun hævde at hun var 28 hvilket nok passer meget godt.

Smuk pige med god tid, hun talte et rimeligt dansk, kan det være den samme Mint som er nævnt her i tråden :?:

Nej, det er ikke hende, hun er i Thailand i øjeblikket. ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

For et par uger siden rundede jeg endnu engang Siri-thaiwellness i Hørsholm. Det er ikke det billigste sted, men det er et rart sted at komme.

Det var fantastisk at møde 'Katy' igen. En uimodståelig fræk humørbombe, som leverer varen og gerne går all-in 8-). Katy kan anbefales. Ifølge hende selv skulle hun til Thailand (igen) til november, men den slags oplysninger tager jeg nu altid med et gran salt.

Med hensyn til "sagen" om den forsvundne Mint, så er mysteriet vist delvist løst. Stedet har rigtig nok en Mint tilknyttet - hun kaldes også Mini - og er også i miniklassen. Den Mint, som jeg har talt om, og ikke set på stedet i 2013, har vist et andet navn, som er nært beslægtet. Hvor hun så er henne i dag....det ved jeg ikke.

Vh

T.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For et par uger siden rundede jeg endnu engang Siri-thaiwellness i Hørsholm. Det er ikke det billigste sted, men det er et rart sted at komme.

Det var fantastisk at møde 'Katy' igen. En uimodståelig fræk humørbombe, som leverer varen og gerne går all-in 8-). Katy kan anbefales. Ifølge hende selv skulle hun til Thailand (igen) til november, men den slags oplysninger tager jeg nu altid med et gran salt.

Med hensyn til "sagen" om den forsvundne Mint, så er mysteriet vist delvist løst. Stedet har rigtig nok en Mint tilknyttet - hun kaldes også Mini - og er også i miniklassen. Den Mint, som jeg har talt om, og ikke set på stedet i 2013, har vist et andet navn, som er nært beslægtet. Hvor hun så er henne i dag....det ved jeg ikke.

Kære tzatiki

Herligt at høre, at vi er på samme vidensniveau. Pigerne fra Siri i Hørsholm er bare dejlige. Katie er dejlig, men hun er kun til rådighed i kort tid endnu.

For så vidt angår "Mint", så kan jeg kun opfordre jer at holde øje med, hvornår hun er tilbage igen, det varer vist ikke så længe :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke selv besøgt stedet, da jeg er meget "kendt" de andre steder i bygningen, men jeg ved at naboerne er pænt trætte af stedet der oppe og Siri har sendt et brev ud til naboerne, at der IKKE er noget sex eller noget lign. på deres sted...så der er nogen der ikke taler sandt...:) Jeg ville ellers gerne prøve stedet ,da jeg har set et par af pigerne når de møder ind. Så lad os håbe de bliver enig med naboerne og stedet forsætter med eller uden afslutningsservice..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhh det ville da være ærgerligt hvis de skulle lukke fordi naboerne ikke kan lide dem? Det er ellers et flot og hyggeligt sted at komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke selv besøgt stedet, da jeg er meget "kendt" de andre steder i bygningen, men jeg ved at naboerne er pænt trætte af stedet der oppe og Siri har sendt et brev ud til naboerne, at der IKKE er noget sex eller noget lign. på deres sted...så der er nogen der ikke taler sandt...:) Jeg ville ellers gerne prøve stedet ,da jeg har set et par af pigerne når de møder ind. Så lad os håbe de bliver enig med naboerne og stedet forsætter med eller uden afslutningsservice..

Du ku jo komme om aften/i weekenden, som de skriver på siden "Døren til opgangen bliver låst klokken 20.00 på hverdage og låst i weekenderne - ring på telefonen når du er ved døren og vi åbner" så er chancen for at møde nogen du kender nok mindre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med Arne Jensen. Sandsynligheden for at blive "opdaget", hvis man kommer efter kl 20 er ikke stor. Jeg har f.eks aldrig mødt nogen, de gange, jeg har besøgt stedet i det år, klinikken har eksisteret. Ellers kan man tage elevatoren, for så møder man ikke nogen på vej op ad trapperne.

Men for pokker da, hvis dette sted skulle lukke - det tør jeg slet ikke tænke på :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

Har en enkelt gang mødt en mens jeg var på vej op, men jeg anede at han netop have været der hvor jeg skulle hen, han smilte lumsk :D .

Var iøvrigt forbi for nogen dage siden, uden egentlig at reserveret nogen bestemt pige, dog bad jeg udtrykkeligt om HÅRD thaimassage, og det var i telefonen ikke noget problem.

Da jeg mødte op, blev jeg mødt af Kathy. som beskrevet en lille tæt bygget sag, meget sød og smilende. Hun bekræftede min tidsbestilling.

Da jeg så lå splitter nøgen, så kom det frem at ægte thaimassage nok ikke var hendes stærke side.

Damn... Det var jo det jeg havde bedt om? Min krop hungrede helt vildt, så jeg blev liggende og måtte så få det bedste ud af det.

Massagen var egentlig ok, dog ikke den der ægte thai massage og uden at være speciel. Da der var 20 minutter tilbage, spurgte hun om ekstra og jeg sagde ja til en body de sidste 20 minutter.

Se det klarer hun til gengæld rigtig fint. Hun nåede at stikke fjamsen helt op i snuden på mig og det resulterede i at min tunge gik på opdagelse. Er det Body man går efter, har hun min klare anbefaling.

Så alt i alt, en god oplevelse, dog fik jeg ikke den hårde thaimassage! Prisen kom op på 1000, selvom der kun var 20 minutter body, men det var min egen fejl, jeg kunne bare have hørt ordentligt efter.

Og så lige et tillægs spørgsmål.. SIRI er min favorit, ikke mindst pga. belligenheden, dog synes jeg det kniber med at få en gang rigtig hård thai massage.

Ved nogen hvem man skal spørge efter hos Siri, hvis hård thai massagedet er prio 1?

Kan kun huske Honey, men hun er væk :cry:

Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi idag. Katy er der ikke længere, det var vist noget med de problemer som de har med naboerne, så maleriske beskrivelse af besøgene på dette sted er nok ikke anbefalelsesværdigt lige pt. Specielt fordi det er en af mine favoritter :-).

Fik massage af Mini - det var super godt. Og Ja hun er tilbage.....aroy aroy - nar gin jang loey na krap!

Der var ikke nogen Honey, der var kun Mini, men du må da spøge dem om hun snart kommer? De har jo et koncept med løbende udskiftninger :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var jeg ligeledes så heldig at løbe ind i " MINI" Og lad mig lige slå helt fast ...

Smuk som få , blid og forførende og da hun er her de næste tre måneder , så er det IKKE sidste gang jég skal have massage på dette sted !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Måtte lige en tur forbi igen. Havde egentlig håbet på at møde Katie igen, men hun er nok smuttet hjem igen.

Det var så mini der var på pinden. Hun er ret lækker og har et helt specielt forførende blik.

Bestilte med det samme body, da jeg ved fra tidligere, at f.eks thai massage ikke er hendes stærke side...

Det er tilgengæld hendes teknikker når det gælder en meget forførende og erotisk body massage.

Min favourit er nok stadig Honey, men hun er tilsyneladende ikke dukket op endnu.

Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...