holmer 10 Skrevet 4. Oktober, 2020 Hvor mange kvinder og mænd vil indrømme de har prøvet sex med samme køn i forbindelse med købesex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 4. Oktober, 2020 Tjaaaa det tætteste jeg har været på noget sådant var en shemale..... Men betragter hende ikke som en mand. Hun lignede en pige og levede som en pige og ville ses som en pige... så ved ikke om deg tæller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 4. Oktober, 2020 holmer skrev, for 8 minutter siden: Hvor mange kvinder og mænd vil indrømme de har prøvet sex med samme køn i forbindelse med købesex? Jeg indrømmede gerne, men har aldrig og kommer aldrig til at prøve det. Måske en gang en trekant med to mænd, men er ikke helt sikker jeg når dertil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holmer 10 Skrevet 4. Oktober, 2020 Blækspruttemanden skrev, for 1 minut siden: Tjaaaa det tætteste jeg har været på noget sådant var en shemale..... Men betragter hende ikke som en mand. Hun lignede en pige og levede som en pige og ville ses som en pige... så ved ikke om deg tæller Tak for at dele Mødte du hende udfra en betragtning som kvinde eller mand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holmer 10 Skrevet 4. Oktober, 2020 frddblk skrev, for 2 minutter siden: Jeg indrømmede gerne, men har aldrig og kommer aldrig til at prøve det. Måske en gang en trekant med to mænd, men er ikke helt sikker jeg når dertil. Hvad holder dig tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 4. Oktober, 2020 holmer skrev, for 2 minutter siden: Tak for at dele Mødte du hende udfra en betragtning som kvinde eller mand? Så hende som en kvinde..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holmer 10 Skrevet 4. Oktober, 2020 Blækspruttemanden skrev, Lige nu: Så hende som en kvinde..... Hvordan var din følelse efter jeres intimitet? Er du tilfreds eller føler du skam efter jeres intimitet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 4. Oktober, 2020 Skam? Hvorfor skulle jeg føle skam. Jeg er sammen med en anden person hvor det er frivilligt og begge parter får noget af dem. Når jeg ingen skam finder ved at bruge penge på en glædespige så giver det jo heller ikke mening at føle skam over at være sammen med en med et anderledes køn. De religioner/kulturer/opdragere som ikke ser med milde øjne på sex imellem sådanne grupper, ser jo lige så meget ned på købesex .. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holmer 10 Skrevet 4. Oktober, 2020 Blækspruttemanden skrev, for 2 minutter siden: Skam? Hvorfor skulle jeg føle skam. Jeg er sammen med en anden person hvor det er frivilligt og begge parter får noget af dem. Når jeg ingen skam finder ved at bruge penge på en glædespige så giver det jo heller ikke mening at føle skam over at være sammen med en med et anderledes køn. De religioner/kulturer/opdragere som ikke ser med milde øjne på sex imellem sådanne grupper, ser jo lige så meget ned på købesex . Du har en fantastisk kultiveret indsigt i mødet med et andet menneske. Utroligt har TV2 Zulu klargjort, hvor mange par som vil holde i hånd. Jeg begyndte derfor at overveje, hvor mange som betaler for sex med eget køn for at holde emnet nede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 4. Oktober, 2020 Har mærket et slatten pik fra en ladyboy i mellem mine balder -det var nok for mig -Aldrig mere! Var kun pga. jeg simpelthen ikke kunne se/høre det før -rummet var ret mørkt og hun/han havde ikke fortalt det -da jeg bestilte massage efterfulgt af sex. Jeg er hetro og har altid været det, og har aldrig overvejet andet -så meget at jeg går uden om dem der tilbyder analt. Jeg har været sammen med en kvinde og hendes mand -og det var sexet og frækt -men han skulle ikke noget med mig -udover vores fælles projekt at gennemkneppe hans kone -og det var vi heldigvis enige om;-) Jeg kan godt respekter andre har det på en anden måde;-) Men jeg kan ikke se det fede i noget analt -hverken give/el. modtag... -synes også det er for opreklameret alle steder... -så sex med det samme køn -nej tak;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 4. Oktober, 2020 Har kun været sammen med andre mænd ifb med GB og trekant. Har aldrig været sammen med en mand uden en kvinde, da det ganske enkelt ikke tænder mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Oktober, 2020 Har "tvunget" som en del af en leg én mand til at sutte pik på en anden mand. Det var mega frækt. Vil gerne opleve en mand tage en anden mand analt og at jeg er med i legen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holmer 10 Skrevet 4. Oktober, 2020 Møffe skrev, for 7 minutter siden: Har mærket et slatten pik fra en ladyboy i mellem mine balder -det var nok for mig -Aldrig mere! Var kun pga. jeg simpelthen ikke kunne se/høre det før -rummet var ret mørkt og hun/han havde ikke fortalt det -da jeg bestilte massage efterfulgt af sex. Jeg er hetro og har altid været det, og har aldrig overvejet andet -så meget at jeg går uden om dem der tilbyder analt. Jeg har været sammen med en kvinde og hendes mand -og det var sexet og frækt -men han skulle ikke noget med mig -udover vores fælles projekt at gennemkneppe hans kone -og det var vi heldigvis enige om;-) Jeg kan godt respekter andre har det på en anden måde;-) Men jeg kan ikke se det fede i noget analt -hverken give/el. modtag... -synes også det er for opreklameret alle steder... -så sex med det samme køn -nej tak;-) Fantastisk god fortælling, der kan mærkes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holmer 10 Skrevet 4. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Har "tvunget" som en del af en leg én mand til at sutte pik på en anden mand. Det var mega frækt. Vil gerne opleve en mand tage en anden mand analt og at jeg er med i legen. Det lyder frækt. Hvorfor vil du gerne opleve en mand tage en anden mand analt. Har du gjort dig forestillinger for legen? ( Hvad er din rolle) Hvorfor tænder det dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Oktober, 2020 holmer skrev, for 7 minutter siden: Det lyder frækt. Hvorfor vil du gerne opleve en mand tage en anden mand analt. Har du gjort dig forestillinger for legen? ( Hvad er din rolle) Hvorfor tænder det dig? Helt klart det forbudte i legen, som tænder mig. Det jeg fantasere om er at den givende mand dominere mig og den modtagende mand. Jeg dominere ham der skal tages analt.. måske skal vi tages analt begge 2.. Eller et andet set-up jeg udvider stille og roligt med min strap-on og lader en rigtig pik forsætte mens jeg sutter ham der bliver taget, eller han knepper mig imens.. der er mange muligheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 4. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 26 minutter siden: Helt klart det forbudte i legen, som tænder mig. Det jeg fantasere om er at den givende mand dominere mig og den modtagende mand. Jeg dominere ham der skal tages analt.. måske skal vi tages analt begge 2.. Eller et andet set-up jeg udvider stille og roligt med min strap-on og lader en rigtig pik forsætte mens jeg sutter ham der bliver taget, eller han knepper mig imens.. der er mange muligheder Finder du en mand er jeg klar på at være med , du bestemmer hvilken rolle jeg skal have..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holmer 10 Skrevet 4. Oktober, 2020 pdrhan skrev, for 2 minutter siden: Finder du en mand er jeg klar på at være med , du bestemmer hvilken rolle jeg skal have..... Du overlader en stor magt for din videreudvikling i hånden på en købepige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) Møffe skrev, 1 time siden: Har mærket et slatten pik fra en ladyboy i mellem mine balder -det var nok for mig -Aldrig mere! Var kun pga. jeg simpelthen ikke kunne se/høre det før -rummet var ret mørkt og hun/han havde ikke fortalt det -da jeg bestilte massage efterfulgt af sex. Jeg er hetro og har altid været det, og har aldrig overvejet andet -så meget at jeg går uden om dem der tilbyder analt. Jeg har været sammen med en kvinde og hendes mand -og det var sexet og frækt -men han skulle ikke noget med mig -udover vores fælles projekt at gennemkneppe hans kone -og det var vi heldigvis enige om;-) Jeg kan godt respekter andre har det på en anden måde;-) Men jeg kan ikke se det fede i noget analt -hverken give/el. modtag... -synes også det er for opreklameret alle steder... -så sex med det samme køn -nej tak;-) Hvordan kan du sige at anal stimulans er for opreklameret, hvis du ikke har prøvet det? Respekterer at det er noget du ikke har interesse i at prøve, men så kan du vel ikke forholde dig til at om det er opreklameret eller ej. Redigeret 4. Oktober, 2020 af Martin1234 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Oktober, 2020 holmer skrev, for 7 minutter siden: Du overlader en stor magt for din videreudvikling i hånden på en købepige Sikke en omgang s..... Alt leg mellem mig og andre foregår med respekt for hinanden og vores grænser. Er jeg usympatisk og uden empati, og menneskelighed blot fordi jeg tilbyder købesex. Sikke en fordom at komme med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Oktober, 2020 pdrhan skrev, for 15 minutter siden: Finder du en mand er jeg klar på at være med , du bestemmer hvilken rolle jeg skal have..... Lyder interessant, jeg har en som vi kan bruge.. umiddelbart har jeg ikke kendskab til en jeg kan trække på som vil dominere og som også er bi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holmer 10 Skrevet 4. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 21 minutter siden: Sikke en omgang s..... Alt leg mellem mig og andre foregår med respekt for hinanden og vores grænser. Er jeg usympatisk og uden empati, og menneskelighed blot fordi jeg tilbyder købesex. Sikke en fordom at komme med. ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 484 Skrevet 4. Oktober, 2020 Lyder som om jeg kan toppe de fleste af jer.. I mine unge dage, lokkede jeg en ældre fyr (40 Ca) til at købe nogle fælles GPer som vi så delte. Han måtte gerne lege med mig undervejs.. Det blev til en række GP besøg hvor de suttede mig fælles og vi kneppede hende efter.. Har også prøvet at vi gangbangede en tøs i en swingerclub, hvorefter fyren ville smage.. Men min seksualitet er ret flydende. Har prøvet de fleste sammensætninger efterhånden - også shemales og transer. Det frækkeste er stadig DP når man kan mærke den anden mands pik bevæge sig ind og ud igennem kvinden.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 4. Oktober, 2020 holmer skrev, for 1 time siden: Du overlader en stor magt for din videreudvikling i hånden på en købepige Jeg ved hvad jeg gør og ved hvad det drejer sig om.....har skam prøvet det før, langt før du kendte til denne side.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 4. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Lyder interessant, jeg har en som vi kan bruge.. umiddelbart har jeg ikke kendskab til en jeg kan trække på som vil dominere og som også er bi. Du er velkommen til at sende mig en besked,så kan vi evt tage den derfra hvis det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 4. Oktober, 2020 Jeg har aldrig prøvet at være sammen med en anden mand, og det er nok mest fordi der ikke er noget på en mand der smager af fisse. Fantasien om at være være sammen med et par hvor jeg får lov til at slikke hende både for og bag, og han så til gengæld får lov til at bruge min røv som det passer ham har jeg dog. Jeg har prøvet lidt strapon hos hende der dominerer mig, og fysisk sagde det mig ikke så meget i hverken røv eller hals, men det var lidt af et mindfuck for mig da hun havde spændt den på, og jeg kunne se hun havde en større pik end mig. Det var som om en anden overtog min bevidsthed, og jeg begyndte at rose og tilbede hendes store flotte pik. Skulle jeg ende i en mmf trekant med pigen i centrum ville jeg nok højest gå med til "fodboldreglen" hvor alt der kan foregå af kropskontakt efter en scoring på fodboldboldbanen er tilladt, men heller ikke mere. Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Helt klart det forbudte i legen, som tænder mig. Det jeg fantasere om er at den givende mand dominere mig og den modtagende mand. Jeg dominere ham der skal tages analt.. måske skal vi tages analt begge 2.. Eller et andet set-up jeg udvider stille og roligt med min strap-on og lader en rigtig pik forsætte mens jeg sutter ham der bliver taget, eller han knepper mig imens.. der er mange muligheder Jeg er vild med dine fantasier, og de giver stof til eftertanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg