Hop til indhold
Guest Martin1234

Kan almindelige mænd være sugardaddies?

Recommended Posts

Martin1234 skrev, for 2 timer siden:

Pris, for mig, er sådan set underordnet, så længe det ikke er helt ved siden af.

Hvis du er nysgerrig efter hvad jeg har betalt, har det været fra kr. 500 (1 enkelt gang) til kr. 2.500 (2 gange). De fleste lå på ca 1.500.- da jeg var aktiv på sugardaters. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Martin1234
underdog40 skrev, for 5 minutter siden:

Hvis du er nysgerrig efter hvad jeg har betalt, har det været fra kr. 500 (1 enkelt gang) til kr. 2.500 (2 gange). De fleste lå på ca 1.500.- da jeg var aktiv på sugardaters. 

Lidt nysgerrig er man vel altid, tak :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et af de fundamentale problemer med at anmelde suger dates er at de virkelig gode og ægte sugarbabes sjældent bliver anmeldt, fordi anmelder risikere at miste hende eller der går inflation i prisen. 

De fleste af de sugar anmeldelser jeg har læst har været prostitution light. 

Jeg fandt engang en ung pige som manglede tilskud huslejen sidst på måneden, stort set hver måned. Hun så ikke andre end mig, jeg lover for hun knaldede med stor entusiasme :D der var bare den her taknemlighed og motivation for at tilfredsstille mig som jeg aldrig har oplevet hos en gp 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, den 4.10.2020 at 13:04:

Vi er alle sammen millionærer og super elskere, det er der intet suspekt over ;)

nå ok men så ved vi det sikkert 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...