underdog40 6868 Skrevet 4. Oktober, 2020 Martin1234 skrev, for 2 timer siden: Pris, for mig, er sådan set underordnet, så længe det ikke er helt ved siden af. Hvis du er nysgerrig efter hvad jeg har betalt, har det været fra kr. 500 (1 enkelt gang) til kr. 2.500 (2 gange). De fleste lå på ca 1.500.- da jeg var aktiv på sugardaters. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 underdog40 skrev, for 5 minutter siden: Hvis du er nysgerrig efter hvad jeg har betalt, har det været fra kr. 500 (1 enkelt gang) til kr. 2.500 (2 gange). De fleste lå på ca 1.500.- da jeg var aktiv på sugardaters. Lidt nysgerrig er man vel altid, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holmer 10 Skrevet 4. Oktober, 2020 Sugar konceptet er kommet i kopi. En god sugarwoman eller sugargirl dyrker ikke sugarfædre i klassen til 500 kr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RentSlik 46 Skrevet 4. Oktober, 2020 Et af de fundamentale problemer med at anmelde suger dates er at de virkelig gode og ægte sugarbabes sjældent bliver anmeldt, fordi anmelder risikere at miste hende eller der går inflation i prisen. De fleste af de sugar anmeldelser jeg har læst har været prostitution light. Jeg fandt engang en ung pige som manglede tilskud huslejen sidst på måneden, stort set hver måned. Hun så ikke andre end mig, jeg lover for hun knaldede med stor entusiasme der var bare den her taknemlighed og motivation for at tilfredsstille mig som jeg aldrig har oplevet hos en gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hppv 15 Skrevet 21. Oktober, 2020 EksilKøbenhavner skrev, den 4.10.2020 at 13:04: Vi er alle sammen millionærer og super elskere, det er der intet suspekt over nå ok men så ved vi det sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg