Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) I går havde jeg en kedelig lørdag aften, hvilket fik mig ind på sugardating delen af dette forum og videre ind på sugardaters. Mit kendskab til sugardating er meget begrænset og troede at det udelukkende var længerevarende dating, hvor man fik lov at forkæle en yngre kvinde og at hun så gav selskab i bytte, og måske noget seksuelt. Men fra hvad jeg kunne læse fra diverse anmeldelser, så er betalte ydelser ikke ualmindeligt og der er ikke så sort og hvid en forskel mellem GP'er og SB's. En tråd der virkelig fangede mig var denne https://www.eroguide.dk/forum/topic/127390-en-hel-del-babes/ , hvor Ss22 deler en lang liste af fantastisk piger han har besøgt de sidste 4 år. Jeg kan simpelthen ikke undgå at føle at jeg går glip af noget, når jeg læser sådan en tråd Ss22 slutter endda lige sit oplæg af med at skrive hans simple fremgangsmåde til success, men tilføjer lige en ret væsentlig hag i den sidste sætning: "Hvis hun ikke er tiltrukket af dig så er det nok også derfor hun siger nej" . Sugardating har jo dette element af dating, hvor begge parter kan vælge fra baseret på indtryk. Ud fra de profiler jeg kiggede på i går, fik jeg indtrykket af at de fleste kvinder ikke kun søger forkælelse, men også at det skal være af en attraktiv og "rigtig mand". Så mit spørgermål er, fungerer sugardating også for os mere almindelig mænd eller er det kun for høje, veltrænet og attraktive mænd? (Alt dette kan man garanteret komme udenom hvis man fremstår velhavende nok. Desværre for mig har jeg lidt en Carsten Ree i mig der gør at jeg ikke bare kan smide med pengene ) Redigeret 4. Oktober, 2020 af Martin1234 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 4. Oktober, 2020 Nøglen til enhver kvindes hjerte er som altid gennem hvor stor en bankbog du har! Det er ihverfald min egen erfaring, hvis du vil have noget fra øverste skuffe 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2020 cockycockysuckysucky2 skrev, for 11 minutter siden: Nøglen til enhver kvindes hjerte er som altid gennem hvor stor en bankbog du har! Det er ihverfald min egen erfaring, hvis du vil have noget fra øverste skuffe Hvis det er din erfaring, så mener jeg, at du har fået fra “nederste” skuffe, men sådan er vi jo så forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 4. Oktober, 2020 Martin1234 skrev, for 47 minutter siden: En tråd der virkelig fangede mig var denne https://www.eroguide.dk/forum/topic/127390-en-hel-del-babes/ , hvor Ss22 deler en lang liste af fantastisk piger han har besøgt de sidste 4 år. Nu skal du jo ikke nødvendigvis tro på alt du læser herinde, der kan godt være røget både inflation, moms og fri fantasi på de 60-75 sugars han snakker om... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2020 @Martin1234 Jeg ville nok også tage de ting, der bliver skrevet herinde med et forbehold. Dette er begrundet med alle, dem der slikker fisse til orgasme hver gang og den tråd om uddannelse igår... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 cockycockysuckysucky2 skrev, for 26 minutter siden: Nøglen til enhver kvindes hjerte er som altid gennem hvor stor en bankbog du har! Det er ihverfald min egen erfaring, hvis du vil have noget fra øverste skuffe Hvis man skal tro f.eks Ss22's tråd, så er det vist ikke altid gældende Ratata skrev, for 4 minutter siden: Nu skal du jo ikke nødvendigvis tro på alt du læser herinde, der kan godt være røget både inflation, moms og fri fantasi på de 60-75 sugars han snakker om... Mit BS filter er relativt tykt, men det er ikke så meget kvantitet, men kvalitet. Nogle gange savner jeg lidt mere "autentiske" oplevelser med flotte danske piger, hvilket jeg synes er meget sjældent på GP'en fronten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) Sutteålen skrev, for 7 minutter siden: @Martin1234 Jeg ville nok også tage de ting, der bliver skrevet herinde med et forbehold. Dette er begrundet med alle, dem der slikker fisse til orgasme hver gang og den tråd om uddannelse igår... Jeg tager skam ALT der er skrevet herinde med en stor mængde septisk, bare rolig Alt der er anmeldt og bliver skrevet omkring besøg er jo mellem to(eller flere) individer som man ved minimalt om og det spiller ekstremt meget ind på hvordan tingene forløber og bliver opfattet. Mit indlæg var heller ikke tænkt som at omhandler hvad Ss22 har oplevet. Redigeret 4. Oktober, 2020 af Martin1234 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 4. Oktober, 2020 Sutteålen skrev, for 6 minutter siden: @Martin1234 Jeg ville nok også tage de ting, der bliver skrevet herinde med et forbehold. Dette er begrundet med alle, dem der slikker fisse til orgasme hver gang og den tråd om uddannelse igår... Vi er alle sammen millionærer og super elskere, det er der intet suspekt over 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 EksilKøbenhavner skrev, Lige nu: Vi er alle sammen millionærer og super elskere, det er der intet suspekt over På et anonym forum kan vi jo alle være den person som vi har drømt om at være, og da det er sjældent der kommer modsvar på beretninger af besøg, så er der næsten ingen konsekvenser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 4. Oktober, 2020 Sugardating er ikke anderledes end at besøge en prostitueret. Det er kun opfattelsen hos kunden, der i visse (ikke alle) tilfælde bilder sig selv ind at det ikke handler om at bytte værdier for ydelser, der adskiller det enten fra det andet. Groft sagt så er sugardating, ligesom resten af købesex gamet, kun afhængig af din pengepung og pigernes Begrænsninger ifht hvilke kunder de ønsker at betjene. Min personlige opfattelse er at SD er en glimrende mulighed for kunden at overbevise sig selv om at vedkommende har et rigtigt forhold og kan være en mulighed for en pige at overbevise sig selv om at “hun jo ikke er prostitueret, da der ikke bliver indgået en handel” - altså rent røgslør, men det er blot min ydmyge holdning. Uanset hvad, vil jeg gerne støtte udsagnet som flere andre har understreget i denne tråd; hvis historierne herinde lyder for gode til at være sande, hvadenten de handler om størrelse, gørelse eller følelser, så bør du nok tage dem med visse forbehold. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 gomorra skrev, for 4 minutter siden: Sugardating er ikke anderledes end at besøge en prostitueret. Det er kun opfattelsen hos kunden, der i visse (ikke alle) tilfælde bilder sig selv ind at det ikke handler om at bytte værdier for ydelser, der adskiller det enten fra det andet. Groft sagt så er sugardating, ligesom resten af købesex gamet, kun afhængig af din pengepung og pigernes Begrænsninger ifht hvilke kunder de ønsker at betjene. Min personlige opfattelse er at SD er en glimrende mulighed for kunden at overbevise sig selv om at vedkommende har et rigtigt forhold og kan være en mulighed for en pige at overbevise sig selv om at “hun jo ikke er prostitueret, da der ikke bliver indgået en handel” - altså rent røgslør, men det er blot min ydmyge holdning. Uanset hvad, vil jeg gerne støtte udsagnet som flere andre har understreget i denne tråd; hvis historierne herinde lyder for gode til at være sande, hvadenten de handler om størrelse, gørelse eller følelser, så bør du nok tage dem med visse forbehold. Det var egentlig også det jeg har læst mig frem til, altså at sugardating ofte er det samme som "almindelig købesex". Mit spørgsmål går på om det er realistisk for "almindelige mænd" at komme ind på det marked eller om det mere eller mindre er eksklusivt for attraktive mænd, som almindelig dating for sex kan være, som Tinder f.eks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 4. Oktober, 2020 Min oplevelse på sugardaters var todelt. Der er gp’ere og der er piger der tror de skal møde Mr. Gray, bare uden smæk i måsen. Jeg har aldrig været på et kemimøde. Jeg er aldrig blevet bedt om andet end kolde kontanter. Ikke dermed sagt at det ikke har været sjovt. For det var det bestemt også. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) underdog40 skrev, for 11 minutter siden: Min oplevelse på sugardaters var todelt. Der er gp’ere og der er piger der tror de skal møde Mr. Gray, bare uden smæk i måsen. Jeg har aldrig været på et kemimøde. Jeg er aldrig blevet bedt om andet end kolde kontanter. Ikke dermed sagt at det ikke har været sjovt. For det var det bestemt også. Det var lige netop denne Mr. Grey fantasi jeg har haft i hovedet, da jeg skrev dette. For jeg er afklaret med at skulle betale ved kasse 1., det er mere om jeg overhovedet bliver lukket ind i første omgang Jeg vil ikke betegne mig selv som uattraktiv, men jeg er hverken høj og veltrænet, så min profil vil næppe få mig til at fremstå som en Mr. Grey. EDIT: Men dette skal ikke handle specifikt om mig Jeg kan jo bare betale for premium og selv finde ud af det. Det er mere generelt for hvad jeres erfaring omkring forventningerne er. Redigeret 4. Oktober, 2020 af Martin1234 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1069 Skrevet 4. Oktober, 2020 Martin1234 skrev, for 12 minutter siden: På et anonym forum kan vi jo alle være den person som vi har drømt om at være, og da det er sjældent der kommer modsvar på beretninger af besøg, så er der næsten ingen konsekvenser Og hvor er det dog sørgeligt... Her inde er jo netop et fristed for vores særheder til at boltre sig rundt. Her kan alle skrive om deres sære sexdrømme, uden at man skal kigge andre i øjnene bagefter. Så hvorfor folk så vælger at lyve om det, det fatter jeg ikke. Hvis du får det bedre med dig selv, ved at få fremmede mennesker til at tro du har en stor pik eller mange penge, så er du sku da et lille menneske. Undskyld afsporingen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 Sweex2 skrev, for 6 minutter siden: Og hvor er det dog sørgeligt... Her inde er jo netop et fristed for vores særheder til at boltre sig rundt. Her kan alle skrive om deres sære sexdrømme, uden at man skal kigge andre i øjnene bagefter. Så hvorfor folk så vælger at lyve om det, det fatter jeg ikke. Hvis du får det bedre med dig selv, ved at få fremmede mennesker til at tro du har en stor pik eller mange penge, så er du sku da et lille menneske. Undskyld afsporingen Tjaah, er bestemt ikke uenig, men det er jo ikke alle der er lige glade for hvordan deres liv er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 4. Oktober, 2020 Martin1234 skrev, for 17 minutter siden: Det var egentlig også det jeg har læst mig frem til, altså at sugardating ofte er det samme som "almindelig købesex". Mit spørgsmål går på om det er realistisk for "almindelige mænd" at komme ind på det marked eller om det mere eller mindre er eksklusivt for attraktive mænd, som almindelig dating for sex kan være, som Tinder f.eks. Det korte svar er; ja det er realistisk SD er på ingen måde eksklusivt, men ligesom resten af branchen så hænger pris og kvalitet (for det meste) sammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 4. Oktober, 2020 Synes bestemt ikke du skal holde dig tilbage pga., at du ikke hverken er millionær eller fotomodel. Jeg er ingen sf delene og har haft rigtig gode oplevelser og været sammen med nogle fantastiske søde og lækre piger. Der er ikke altid sammenhæng mellem pris og kvalitet. Har været på SD for nogle år og vendte tilbage denne sommer. Priserne er røget i vejret, faktisk så meget at jeg tænkt mig at skrive til Margrethe Vestager. Hun må på banen. En ung sød sb skrev uden at blinke at det kostede 3 af de lange og jeg skulle sørge for sted ( læs hotel). Gør op med dig selv, hvor meget du vil give og søg løs. Kemimøder har jeg haft flere af og det er ikke altid endt med mere. Nogle gang har jeg sagt nej til mere fx pga alt for høj pris eller at profilen overhovedet ikke lignede fotos. Enkelte har også sagt nej pga noget ved mig de ikke kunne li. Men sådan er det ...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 4. Oktober, 2020 Sutteålen skrev, 1 time siden: Hvis det er din erfaring, så mener jeg, at du har fået fra “nederste” skuffe, men sådan er vi jo så forskellige. Women dont build, they move in kan vist også bruges i denne sammenhæng, måske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) TheJack skrev, for 20 minutter siden: Synes bestemt ikke du skal holde dig tilbage pga., at du ikke hverken er millionær eller fotomodel. Jeg er ingen sf delene og har haft rigtig gode oplevelser og været sammen med nogle fantastiske søde og lækre piger. Der er ikke altid sammenhæng mellem pris og kvalitet. Har været på SD for nogle år og vendte tilbage denne sommer. Priserne er røget i vejret, faktisk så meget at jeg tænkt mig at skrive til Margrethe Vestager. Hun må på banen. En ung sød sb skrev uden at blinke at det kostede 3 af de lange og jeg skulle sørge for sted ( læs hotel). Gør op med dig selv, hvor meget du vil give og søg løs. Kemimøder har jeg haft flere af og det er ikke altid endt med mere. Nogle gang har jeg sagt nej til mere fx pga alt for høj pris eller at profilen overhovedet ikke lignede fotos. Enkelte har også sagt nej pga noget ved mig de ikke kunne li. Men sådan er det ...... Tak for svaret! Så i din erfaring er det mest omkostningerne der sætter begrænsningerne? Pris, for mig, er sådan set underordnet, så længe det ikke er helt ved siden af. 3000kr er jo ikke meget hvis du sammenligner med en GP - Alt efter hvad man får! En af årsagerne til at jeg laver dette opslag er at jeg ikke gider at betale for premium og skrive til piger uden at blive svaret igen eller at blive afvist for ikke at leve op til deres krav. Det er der nok af på Tinder Det lyder i øvrigt til at SS22's beretninger om pris især skal tages med forbehold og plus moms Redigeret 4. Oktober, 2020 af Martin1234 Tilføjelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 4. Oktober, 2020 Martin1234 skrev, for 38 minutter siden: Tak for svaret! Så i din erfaring er det mest omkostningerne der sætter begrænsningerne? Pris, for mig, er sådan set underordnet, så længe det ikke er helt ved siden af. 3000kr er jo ikke meget hvis du sammenligner med en GP - Alt efter hvad man får! En af årsagerne til at jeg laver dette opslag er at jeg ikke gider at betale for premium og skrive til piger uden at blive svaret igen eller at blive afvist for ikke at leve op til deres krav. Det er der nok af på Tinder Det lyder i øvrigt til at SS22's beretninger om pris især skal tages med forbehold og plus moms Ja det er priserne - bliver jo fristet over evne af de søde unge piger . Der er masser at mødes med, når du får sorteret dem fra der kun vil sælge billeder. Men der er mange søde sb at mødes med. Nu ved jeg jo ikke hvor du søger henne, men både Kbh., Aarhus, Odense og Aalborg har masser. Så jeg ville ikke betænke mig et sekund hvis du har lyst til at få nogle oplevelser med unge sb ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) cockycockysuckysucky2 skrev, for 2 timer siden: Nøglen til enhver kvindes hjerte er som altid gennem hvor stor en bankbog du har! Det er ihverfald min egen erfaring, hvis du vil have noget fra øverste skuffe Øhh der tager du fejl af de fleste kvinder. Fordi nøglen til en kvindes hjerte går gennem hendes børn. Er du sød ved hendes børn og vinder dem så smelter du hendes hjerte. Det er lidt mere enkelt og mindre vanskeligt med mænd for : Nøglen til en mands hjerte går gennem hans pik. Redigeret 4. Oktober, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 4. Oktober, 2020 Lady C skrev, for 4 minutter siden: Øhh der tager du fejl af de fleste kvinder. Fordi nøglen til en kvindes hjerte går gennem hendes børn. Er du sød ved hendes børn og vinder dem så smelter du hendes hjerte. Det er lidt mere enkelt og mindre vanskeligt med mænd for : Nøglen til en mands hjerte går gennem hans pik. Argh ikke helt korrekt. Jo hvis hun har børn eller dyr skal man virkelig ikke kvaje sig der, men vejen til hjertet er vel også hvis man kan udfylde nogle af de ting som modparten ikke selv behersker. Så om det er pikken eller maven eller noget helt 3. afhænger jo af personen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Oktober, 2020 A. Senna skrev, for 9 minutter siden: Argh ikke helt korrekt. Jo hvis hun har børn eller dyr skal man virkelig ikke kvaje sig der, men vejen til hjertet er vel også hvis man kan udfylde nogle af de ting som modparten ikke selv behersker. Så om det er pikken eller maven eller noget helt 3. afhænger jo af personen. Selvfølgelig gør det det. Nu var det bare et modsvar til en anden brugers ret stigmatiserende anskuelse. Så bryggede bare videre i samme tåbelige ånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bagermester 20 Skrevet 4. Oktober, 2020 Hej selfølgelig kan alm mænd være på sd. Det handler om at være pæn i tøjet, nu vasket og en gentlemand. Også selfølgelig holde den aftale du har med baben. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 4. Oktober, 2020 TheJack skrev, for 1 time siden: Synes bestemt ikke du skal holde dig tilbage pga., at du ikke hverken er millionær eller fotomodel. Jeg er ingen sf delene og har haft rigtig gode oplevelser og været sammen med nogle fantastiske søde og lækre piger. Der er ikke altid sammenhæng mellem pris og kvalitet. Har været på SD for nogle år og vendte tilbage denne sommer. Priserne er røget i vejret, faktisk så meget at jeg tænkt mig at skrive til Margrethe Vestager. Hun må på banen. En ung sød sb skrev uden at blinke at det kostede 3 af de lange og jeg skulle sørge for sted ( læs hotel). Gør op med dig selv, hvor meget du vil give og søg løs. Kemimøder har jeg haft flere af og det er ikke altid endt med mere. Nogle gang har jeg sagt nej til mere fx pga alt for høj pris eller at profilen overhovedet ikke lignede fotos. Enkelte har også sagt nej pga noget ved mig de ikke kunne li. Men sådan er det ...... Nu hvor du lige netop skulle nævnte Margrethe Vestager i en tråd som denne, gjorde at jeg jeg fik så grimme billeder på nethinden at enhver form for opstemthed fra min side blev banket helt til nulpunktet. Tak for det ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg