Guest tvr Skrevet 30. Oktober, 2020 Landsbytossen skrev, for 11 minutter siden: Du kan tale for din syge moster, men han bliver ikke kineser Du hænger dig meget i etnicitet. Så meget at du ikke forstår hvordan statsborgerskab defineres. Chokerende, faktisk Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 30. Oktober, 2020 tvr skrev, for 1 minut siden: Du hænger dig meget i etnicitet. Så meget at du ikke forstår hvordan statsborgerskab defineres. Chokerende, faktisk Du hænger dig meget i statsborgerskab. Så meget at du ikke forstår hvad en dansker/kineser er. Chokerende, faktisk Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 30. Oktober, 2020 Landsbytossen skrev, for 22 minutter siden: Du hænger dig meget i statsborgerskab. Så meget at du ikke forstår hvad en dansker/kineser er. Chokerende, faktisk Whatever. Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 30. Oktober, 2020 Fantastisk som vise emner popper op igen og igen og undervejs fare udad tangenter som ikke er i trådstarterens hensigt Har sagt det så mange gange før enhver mand har, uden at skulle forklare sig, lov at vælge den GP som netop han tænder på Det samme gælder en GP, hun har, uden at skulle begrunde det, lov at afvise mænd hun ikke har lyst til Ingen skal tvinge nogen til noget de ikke har lyst til. god weekend til jeg alle 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 30. Oktober, 2020 tvr skrev, for 43 minutter siden: Whatever. OK Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 30. Oktober, 2020 Jeg er etnisk sønderjyde og vil aldrig blive andet, uanset hvor mange år jeg har levet i udlandet, basta. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 30. Oktober, 2020 Onslow skrev, for 15 minutter siden: Jeg er etnisk sønderjyde og vil aldrig blive andet, uanset hvor mange år jeg har levet i udlandet, basta. Præcis. Men i det omfang du udskifter dit statsborgerskab med et tysk, er du jo tysker. Selvom du stadig er etnisk sønderjyde. Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 30. Oktober, 2020 tvr skrev, for 12 minutter siden: Præcis. Men i det omfang du udskifter dit statsborgerskab med et tysk, er du jo tysker. Selvom du stadig er etnisk sønderjyde. Damn it, muslimer vil aldrig blive danskere, og jeg vil aldrig blive muslim, uanset hvor jeg bor, fat det nu! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 30. Oktober, 2020 hvis ens Danske Mor(kristen) blev gift med en Iraner(muslim)og deres børn blev kristende ... hvad er de så ? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 30. Oktober, 2020 DoctorLove skrev, for 39 minutter siden: hvis ens Danske Mor(kristen) blev gift med en Iraner(muslim)og deres børn blev kristende ... hvad er de så Hvis børne blev kristende og fik dansk statborgerskab og dansk pas. Så er de danske. Man kunne sige det samme om mig. Min mor er fra colombia min far er dansker. Jeg har boet i dk hele mit liv, har dansk pas, dansk statsborgerskab og kender intet til colombia. Hvad er jeg? Jeg ser mig selv som dansker. Selv om jeg har rødder fra udlandet Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 30. Oktober, 2020 Onslow skrev, for 49 minutter siden: Damn it, muslimer vil aldrig blive danskere, og jeg vil aldrig blive muslim, uanset hvor jeg bor, fat det nu! Nu bliver jeg nysgerrig, hvorfor vil muslimer aldrig blive danskere ifølge dig? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 30. Oktober, 2020 Melody skrev, for 16 minutter siden: Hvis børne blev kristende og fik dansk statborgerskab og dansk pas. Så er de danske. Man kunne sige det samme om mig. Min mor er fra colombia min far er dansker. Jeg har boet i dk hele mit liv, har dansk pas, dansk statsborgerskab og kender intet til colombia. Hvad er jeg? Jeg ser mig selv som dansker. Selv om jeg har rødder fra udlandet Dansk all the way Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 30. Oktober, 2020 Melody skrev, for 17 minutter siden: Hvis børne blev kristende og fik dansk statborgerskab og dansk pas. Så er de danske. Man kunne sige det samme om mig. Min mor er fra colombia min far er dansker. Jeg har boet i dk hele mit liv, har dansk pas, dansk statsborgerskab og kender intet til colombia. Hvad er jeg? Jeg ser mig selv som dansker. Selv om jeg har rødder fra udlandet Men hvis nu de valgte at blive muslimske! Hvad er de så ?? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 30. Oktober, 2020 (edited) DoctorLove skrev, for 12 minutter siden: Men hvis nu de valgte at blive muslimske! Hvad er de så ?? Altså hvad muslimer angår, handler det mest om religion og hvordan man skal leve. Man kan godt være muslim i dk og samtidig være dansk statsborger. Altså dansk muslim da vi har religions frihed her i landet. Men hvis de tog til et muslims land og fik deres statsborgerskab og pas ville de være muslimer:) ( da der er mange med muslim religioner fra forskellige lande ved jeg ikke hvad land jeg skal skrive) Redigeret 30. Oktober, 2020 af Melody Stavefejl Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Oktober, 2020 Melody skrev, for 22 minutter siden: Nu bliver jeg nysgerrig, hvorfor vil muslimer aldrig blive danskere ifølge dig? Det kan de selvfølgelig også godt blive, MEN det kræver at de lever efter danske normer, hytter vores demokrati og ikke med vold og magt forsøger at lave landet om til en muslimsk land. Der er mange muslimer som helt og holdent lever efter danske normer, og så dyrker de deres religion derhjemme og vil ikke ændre samfundet, fred med dem. Men der er også mange som ser det som deres livsopgave at ændre demokratiet, alt mens de underholdes af samme demokrati. Det er nok det den gamle øldrikken englænder mener Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 30. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Det kan de selvfølgelig også godt blive, MEN det kræver at de lever efter danske normer, hytter vores demokrati og ikke med vold og magt forsøger at lave landet om til en muslimsk land. Der er mange muslimer som helt og holdent lever efter danske normer, og så dyrker de deres religion derhjemme og vil ikke ændre samfundet, fred med dem. Men der er også mange som ser det som deres livsopgave at ændre demokratiet, alt mens de underholdes af samme demokrati. Det er nok det den gamle øldrikken englænder mener Nåå du mener ligesom iss? Ja det er rigtig nok at sådan nogle som dem vil aldrig blive betragtet som danskere. Hvad jeg har læst kræver det meget at få dansk borgerskab. Så det er nogen som man virkelig skal kunne have lyst til at være, for at gå efter at få det. Og dem du skriver viser tydeligt at det gider de ikke.. desværre. Jeg er faktisk lidt nysgerring intet ondt ment men hvad er danske normer helt præcis? Mange siger det ord men jeg kan ikke få nogen forklaring på hvad det er? Og nu hvor vi er ved det spørgsmål, er der nogen der ved hvad danskhed er? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. November, 2020 (edited) Tja tilbage - kunder vælger GP efter præference, nogen vil gerne have sex med en fed, andre med en slank eller mager. Bum GP må vælge hvilke typer de ikke ønsket som kunder de kan fravælge fede mænd eller ældre mænd og muhammedanere det er deres eget frie valg, og de skal ikke nødvendigvis forklare det for deres omverden - blot eksekvere det. Selv har jeg ikke fordomme om hvilken GP jeg vil købe sex af, men jeg fravælger fede og ældre kvinder og vender i døren, hvis der ikke er overenstemmelse med foto/beskrivelse og annonceret pris på ydelse. Måske GP vælger sine kunder med omhu, baseret på gjorte erfaringer. Redigeret 3. November, 2020 af Alkoholikeren Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 1003 Skrevet 3. November, 2020 Jeg har ikke fravalgt bestemte typer i mine annoncer, da jeg finder det forholdsvist nemt at fravælge mænd der ikke udviser pli og respekt når de henvender sig, og der da ganske rigtigt blandt dem jeg vælger fra en overvægt af mænd der hedder Muhammed og Ali, men jeg oplever også søde og respektfulde mænd bland disse. Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 3. November, 2020 (edited) Onslow skrev, den 30.10.2020 at 18:10: Damn it, muslimer vil aldrig blive danskere, og jeg vil aldrig blive muslim, uanset hvor jeg bor, fat det nu! Muslim er religion. En genetisk etnisk dansker som er født i Danmark og altid har været dansk statsborger, kan godt være muslim. Omvendt en genetisk etnisk berber født i Marokko er blevet dansk statsborger og dermed dansker, men ikke genetisk etnisk dansker. I øvrigt er der ikke ret mange af os der er etnisk rene. Mine aner stammer fra Midtsjælland, Nordjylland, Falster, Blekinge i Sverige og Holsten, dengang Hertugdømmet Slesvig Holsten. Det er ikke etnisk renhed. Dermed er det ikke klart, hvad der menes når der i annoncer står "kun skandinaviske mænd". Alligevel er det klart at det menes, at pigen vil undgå visse personer, som der er erfaring med omkring dårlig opførsel. Jeg forstår stadig godt, at der er GP'ere som tager visse forholdsregler. Redigeret 3. November, 2020 af migmanden 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 6. November, 2020 Jeg har forsøgt mig over flere gange med mænd (muslimer) men måtte krybe til kors og erkende, at den måde de anser "os kvinder" på, ikke er noget for mig... ubehøvlet, forstår ikke et nej, unægteligt prutter de om prisen og så videre.... Så det er udelukkende helt danske mænd hos mig 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 7. November, 2020 (edited) Der er nogen der sætter en alder på, nogen sætter en etnicitet på, nogen en vægt på, nogle et bestemt køn osv osv osv i bund og grund kan det ikke betegnes som diskriminering. Man har valgt nogle man ønsker at have sex med og andre ikke. Hvis man mener, at en prostitueret skal have sex med alle, imod personens ønske, så er man for alvor på dybt vand. og så er det egentlig ligegyldig om, at den prostituerede ikke kan lide opførslen, ikke tænder på hudfarven, føler sig mere tryg ved det kendte etc etc etc Man vælger frit hvem man vil have sex med. prøv at tænke på, hvis en mandlig prostitueret var pålagt at have sex med andre Mænd, fordi ellers er det kønsdiskriminering Redigeret 7. November, 2020 af Havnebumsen Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 7. November, 2020 Melody skrev, den 30.10.2020 at 18:53: Min mor er fra colombia min far er dansker. Jeg har boet i dk hele mit liv, har dansk pas, dansk statsborgerskab og kender intet til colombia. Hvad er jeg? Vidunderlig, ville være mit første gæt. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 8. November, 2020 Melody skrev, den 30.10.2020 at 18:53: Min mor er fra colombia min far er dansker. Jeg har boet i dk hele mit liv, har dansk pas, dansk statsborgerskab og kender intet til colombia. Hvad er jeg? Hvis du er i tvivl så spørg pigen. Hvis du ikke helt ligner en dansker så fortæl det til pigen i telefonen, bare så du ikke bliver afvist ved døren eller fra vinduet. Hun vil sikkert "screene" dig i telefonen for at være sikker på at du er behageligt selskab. Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. November, 2020 Brutus skrev, for 5 timer siden: Hvis du er i tvivl så spørg pigen. Hvis du ikke helt ligner en dansker så fortæl det til pigen i telefonen, bare så du ikke bliver afvist ved døren eller fra vinduet. Hun vil sikkert "screene" dig i telefonen for at være sikker på at du er behageligt selskab. Som jeg har forstået @Melody er en pige 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 8. November, 2020 Sebmus skrev, for 2 timer siden: Som jeg har forstået @Melody er en pige Del dette indlæg Link til indlæg