Hop til indhold
Cogb

Kun danske eller skandinaviske mænd

Recommended Posts

Cogb skrev, for 10 timer siden:

Du burde måske vaske din mund med sæbe...

det er dog den dummeste kommentar jeg længe har set.

hvis man ikke kan spørge i dette forum, hvor skal man så spørge.

Du ligger under det niveau jeg gide debattere på, og er ret sikker på, at andre er af samme opfattelse. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Araberfyre er generelt bare ikke søde ved pigerne.

Jeg kender også nogle stykker som ikke tager kunder af arabisk herkomst og det pga af gentagne forsøg på snyd, manglende respekt og falske penge. 

Det er naturligvis ikke alle der er sådan men man kan kun sortere på genkendeligheden og så ryger alle med i samme båd.

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cogb skrev, den 4.10.2020 at 11:20:

Hvis en polsk dame kommer til Danmark, hvor stor er chancen for at hendes bekendte kommer på besøg.....

Tror nu det er sjældent at de udenlandske piger takker nej til udenlandske mænd. 

Vi som ikke ønsker dem kan genkende den mindste dialekt og derefter slutter opkaldet.

Men de prøver selvom det står skrevet i annoncen. 

Jeg takker nej herfra.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Frodige Ida skrev, for 12 timer siden:

Tror nu det er sjældent at de udenlandske piger takker nej til udenlandske mænd. 

Mit indtryk er, at det faktisk ikke er så sjældent alligevel. Både i forhold til annoncer, men også hvad jeg personligt har hørt fra udenlanske piger.

Jeg ser det som et kæmpe kvalitetsstempel af pigen, hvis hun ikke modtager arabiske/afrikanske mænd (kun skandinaviske/europæiske). Dette især hvis det er en udenlandsk pige, da man så er sikker på, at hun har en form for selvbestemmelsesret over hvem hun vil modtage som gæst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 1 time siden:

Mit indtryk er, at det faktisk ikke er så sjældent alligevel. Både i forhold til annoncer, men også hvad jeg personligt har hørt fra udenlanske piger.

Jeg ser det som et kæmpe kvalitetsstempel af pigen, hvis hun ikke modtager arabiske/afrikanske mænd (kun skandinaviske/europæiske). Dette især hvis det er en udenlandsk pige, da man så er sikker på, at hun har en form for selvbestemmelsesret over hvem hun vil modtage som gæst.

Jeg blev sidste år kontaktet af en udenlandsk pige, der lille vide hvordan jeg spottede de udenlandske mænd.

Jeg forklarede at jeg afviste den via deres dialekt . Det kunne hun ikke bruge til noget da hun jo ikke kunne opfange det.

Så jo jeg tror at mange piger gerne vil undgå visse gæster men de ved ikke hvordan. Desværre.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Som overskriften siger i denne tråd, så har vi forklaringen på hvorfor, der er så mange Thaipiger i Danmark. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg er selv med andet baggrund og kan godt forstå at nogle pige vil ikke kontaktes fra en ligesom mig.Respekt for det , faktisk jeg har aldrig kontakte en GP som ikke ønsket en med andet baggrund, meeeen men kan finde også velopdragne "perle" 

Men stadigvæk respekt for GP som ikke ønsket en med andet baggrund fra min side 

Selvfølgelig @Frodige Ida min tilbud til inviterer dig til kage og kaffe ,eller var det deres øl kan ikke huske, på Lønstrup mølle er uændret ;)

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, den 4.10.2020 at 14:22:

Dette er det indlæg i denne tråd som præcist beskriver problemet. Der er ikke tale om racisme men om dårlige erfaringer. Hvorfor skulle thai, sorte og østeuropæere være racister over for sig selv. 
Der kan også være tale om en beskyttelse over for bander som vil have betaling for "forsikring" over for de pågældende piger, som nok er den der ikke har en pimp/fissekarl. Der foregår mange lyssky ting i denne branche. 

Lyssky ting som vi understøtter indirekte og direkte ved at besøge de skønne GPer
Jeg er dog så naive at tro på at man ved at vælge med omhu kan minimere støtten til de lyssky

og en hver må selv vælge hvem man vil have besøg af og hvem man vil besøger, det kræver ingen begrundelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er formegentlig forskellige grunde til, hvorfor GP’er kun taget etnisk danske mænd.

Personligt tager jeg kun imod etnisk danske mænd, af den begrundelse, at jeg har erfaring med, at prisen og ydelserne for det meste skal diskuteres - og det gider jeg ikke (ligesom en Etnisk dansk mand bliver blokeret, hvis han gør det samme). Derudover kan allerede når de skriver gætte mig frem til, om det er en etnisk dansk mand, der skriver eller ej, og det er jo interessant. Det er den måde, der bliver skrevet/talt på. De kommer som oftest fra en kultur, hvor man værner om kvindens og undertrykker hendes seksualitet og gemmer denne til manden, de skal giftes med. Derfor er det langt fra deres kultur at en kvinde vælger at tilbyde sex til fremmede mænd. Man kan ikke bebrejde dem, da det er det, de er vokset op med. DERMED IKKE sagt at alle udlandske mænd kommer med samme syn, men “better safe than sorry”. Som nævnt tidligere i tråden, har de det med at teste grænser og være for hårde. Man må som GP værne om sin sikkerhed i dette erhverv. 

Jeg har ofte haft udlandske mænd i røret, som alle siger “vil du ikke prøve? Jeg er sød og ikke som de andre” når jeg pænt takker nej, er reaktionen som oftest noget i stil med “du er også bare en fucking luder” eller noget i samme ordlyd. 
For en uge siden, ringede jeg en mand op, der kom med en sådan bemærkning og sagde “du er nødt til at forstå, at dét det desværre ødelægger det for jer allesammen.. Fordi du understreger, at jeg ikke skal tage jer ind med sådan en bemærkning” og jeg fik herefter en undskyldning. 

Jeg modtager ikke alle etnisk danske mænd heller. Er han respektløs i sine beskeder eller opkald, bliver han ligeledes afvist. 

kommentarer omkring at “penge er penge”, synes jeg er noget vrøvl. Jeg går på arbejde, fordi jeg synes, det er sjovt og jeg godt kan lide det. Derfor vil jeg have lov at vælge til og fra, hvis det ikke er noget for mig. 
Penge er ikke alt, når man skal se sig selv i øjnene med de ting, man har gjort og penge er intet værd, hvis man føler, man skal skrubbe noget af sig i badet, fordi man har det dårligt efter et besøg..
Ligesom jeg ikke gør ting, der overskrider mine seksuelle og personlige grænser. Alt handler ikke om penge.

Blot min vinkel og erfaring på emnet. 

• Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skriver de ikke bare muslimer/mellemøsten? 

At de skriver kun danske/skandinaviske mænd, får det til at lyde som om alle mænd der ikke er lys i huden eller har sort hår ikke behandler pigerne ordentligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara

Jeg er personligt bragende ligeglad med hvor folk kommer fra. For mig handler det om hvordan folk opfører sig. Jeg har gæster som ikke er etnisk danske og hvor det har været positive besøg. MEN kigger jeg på det procentvis, er der langt flere ikke-skandinaviske mænd som forsøger at forhandle om pris og hvor jeg fx skal sige 8 gange; nej du må ikke kneppe mig røven, nej jeg vil stadig ikke ha’ en finger i fissen, som du lige har haft oppe i røven på mig osv osv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody

Jeg tror det er meget forskelligt, hvordan kunder ser på gp'er og er over for dem. 

Til tider kan de have sat et billed og en forventning på forhånd.

Nogen tænker " jeg betaler, så hun skal bare gøre at jeg ber hende om"

Nogen tænker" det bliver en dejlig gensidig oplevelse"

Nogen tænker" det skal gå hurtig, jeg skal bare have lettet trykket"

Og nogen tænker" nu skal hun forkæles"

Og der er andre der tænker noget helt andet.

Ligesom det er forskelligt hvordan de ser på ens værd.nogen ser på en gp og tænker positive ting og nogen tænker negative ting. Det er desværre nogle ting der ikke kan ændres. Men lige meget hvad tiltrækkes de alle af lyst.

Jeg syns det er svært og sige i procent vis hvordan det er i virkeligheden, med skandinaviske og ikke skandinaviske. 

Nogen gange tror jeg at mange ting ligger i en lidt fordømmende tilstand.

Som eks, sorte mænd har sygdomme, indvandre behandler kvinder som l..., hvide mænd prutter om prisen osv.

Men man kan jo ikke vide det med sikkerhed, da alle på trods af deres baggrund er forskeligge. Man kan kun skrive efter egen erfaringer.

Mine erfaringer er således, dem jeg har haft som kunde betegnes som indvandre og sorte er de sødeste og mest respektfulde mænd jeg har mødt i procentvis. Derfor har en stor del jeg har taget ind været dem.

Hvad angår lyse/ skandinaviske mænd ikke vist mig respekt eller var søde ved mig. 

Jeg har tit tænkt på hvorfor, det eneste jeg kunne tænke på var at det er fordi min hud er mørk.

Da de kommer med ting som " du er min lille negerluder nu" osv

Det er de skandinaviske mænd der har prøvet at forhandle mine priser, der har prøvet at gå over mine grænser og som generelt har behandlet mig som et nul. Og det var en skandinavisk mand der fik mig til at stoppe.

Betyder det så at alle skandinaviske mænd er forfærdelige? Nej slet ikke, jeg har en søn med en dejlig skandinavisk mand. (Vi er dog ikke sammen mere) jeg er sikker på at der er mange der er søde, respektfulde og dejlige, jeg har bare desværre ikke mødt så mange af dem som gp. De var det når vi skrev sammen og snakkede sammen i telefonen, men ændrede sig så vi så hinanden.

Hvad angår de sorte og indvandre, fordi jeg kun har haft gode møder med dem betyder det så at de er de bedste? Nej slet ikke, der vil altid være dårlige æg lige meget hvor man kigger hen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, for 32 minutter siden:

Mine erfaringer er således, dem jeg har haft som kunde betegnes som indvandre og sorte er de sødeste og mest respektfulde mænd jeg har mødt i procentvis. Derfor har en stor del jeg har taget ind været dem.

Hvad angår lyse/ skandinaviske mænd ikke vist mig respekt eller var søde ved mig. 

Jeg har tit tænkt på hvorfor, det eneste jeg kunne tænke på var at det er fordi min hud er mørk.

Da de kommer med ting som " du er min lille negerluder nu" osv

Det er de skandinaviske mænd der har prøvet at forhandle mine priser, der har prøvet at gå over mine grænser og som generelt har behandlet mig som et nul. Og det var en skandinavisk mand der fik mig til at stoppe.

Betyder det så at alle skandinaviske mænd er forfærdelige? Nej slet ikke, jeg har en søn med en dejlig skandinavisk mand. (Vi er dog ikke sammen mere) jeg er sikker på at der er mange der er søde, respektfulde og dejlige, jeg har bare desværre ikke mødt så mange af dem som gp. De var det når vi skrev sammen og snakkede sammen i telefonen, men ændrede sig så vi så hinanden.

Hvad angår de sorte og indvandre, fordi jeg kun har haft gode møder med dem betyder det så at de er de bedste? Nej slet ikke, der vil altid være dårlige æg lige meget hvor man kigger hen:)

Jeg er virkeligt ked af at du har haft de dårlige oplevelser du fortæller om her. Det er ikke noget der på nogen måde er i orden, og bestemt ikke hvad jeg selv mener jeg står for som menneske og seksuelt væsen. Jeg er glad for at det ikke har fået dig til at generalisere hvide mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Lauersen skrev, for 6 timer siden:

Jeg er virkeligt ked af at du har haft de dårlige oplevelser du fortæller om her. Det er ikke noget der på nogen måde er i orden, og bestemt ikke hvad jeg selv mener jeg står for som menneske og seksuelt væsen. Jeg er glad for at det ikke har fået dig til at generalisere hvide mennesker.

Slet ikke som sagt dårlige æg vil der altid være, men man skal også nyde de gode æg;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Landsbytossen skrev, den 4.10.2020 at 13:36:

Bliver jeg kineser af at flytte til Kina og få kinesisk pas?
Nej, det gør jeg ikke.

Bliver jeg tyrker af at flytte til Tyrkiet og få tyrkisk pas?
Nope, heller ikke.

Hvordan kan en iraker så blive dansk af at flytte til Danmark? Hvordan kan hans børn?
Kan de heller ikke!

Der var en gang en høne lagde et æg i en kostald, gæt om det blev en ko der kom ud af ægget?

@CogbNår alt dette så er sagt er der et stort flertal af mennesker men fremmede herkomst eller rødder, der godt kan find ud af at opføre sig ordentligt, det, som med så meget andet, et lille mindretal der afviger og ikke kan finde ud af hvordan man gebærder sig som menneske i vores land,  og da Gperne ikke kender deres gæster på forhånd, er det vel meget logisk at skære alle over en kam og undgå dem

Cogb skrev, den 4.10.2020 at 11:20:

Hvis en polsk dame kommer til Danmark, hvor stor er chancen for at hendes bekendte kommer på besøg.....

DEN ER MEGET STOR, MED GENNEMSNITLIG 50-60 TUSIND POLSKE ARBEJDERE I DK, PRIMÆRT MÆND DER IKKE HAR DERES KONER MED, SÅ JA, så er chancen nok rimelig stor

Samtidig er der vel ret beset flere mellem østlige piger der begynder at arbejde som GP, og hvis de møder en af deres højhellige landsmænd, som jo godt må bolle kvinde der ikke er troende, (iflg. dem selv) hvad tror du der sker når de møder en kvinde fra deres eget land, som jo burde være hjemme og passe børn og mand??. iflg. Islam, jo det forstår jeg også godt.

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt nok svært at sidde  og læse denne tråd uden at kunne svare, da det så højst sandsynligt vil blive karakteriseret som et politisk indlæg fra administratorerne. :( 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Bear skrev, 1 time siden:

Det er godt nok svært at sidde  og læse denne tråd uden at kunne svare, da det så højst sandsynligt vil blive karakteriseret som et politisk indlæg fra administratorerne. :( 

Enig, og måske endda racistisk, og alligevel ikke, for når alt kommer til alt, må pigerne vel selv bestemme hvem de vil har besøg af, og i øvrigt også uden at begrunde det

det er et frit land vi lever i

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Landsbytossen skrev, den 4.10.2020 at 13:36:

Bliver jeg kineser af at flytte til Kina og få kinesisk pas?
Nej, det gør jeg ikke.

Bliver jeg tyrker af at flytte til Tyrkiet og få tyrkisk pas?
Nope, heller ikke.

Hvordan kan en iraker så blive dansk af at flytte til Danmark? Hvordan kan hans børn?
Kan de heller ikke!

Sikke da en gang sludder. Selvfølgelig bliver du kineser af at få kinesisk pas.

Etnisk er du måske ikke kineser, der er du nok nordeuropæer. Men som en person der bor i Kina og har kinesisk pas, er du naturligvis kineser. Hvad fanden skulle du ellers være?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Enig, og måske endda racistisk, og alligevel ikke, for når alt kommer til alt, må pigerne vel selv bestemme hvem de vil har besøg af, og i øvrigt også uden at begrunde det

det er et frit land vi lever i

Det må de. Og det er der intet racistisk i. Men der er mange andre racistiske kommentarer her i tråden, og for ikke at blive beskyldt for at politisere tråden, vil jeg afholde mig fra at pege på dem. Men de er ikke svære at få øje på........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
tvr skrev, for 6 timer siden:

Sikke da en gang sludder. Selvfølgelig bliver du kineser af at få kinesisk pas.

Sludder med dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Emnet har været oppe før, og undskyld min dovenskab, men jeg tror egentlig bare jeg vil copy paste mit svar fra den sidste diskussion, for det er stadig hvad jeg både mener og praktiserer :) :

Jeg kan sagtens forstå hvorfor nogle sorterer en samfundsgruppe fra. Nu ved jeg jo ikke hvordan det er for alle andre, men jeg får så enormt mange henvendelser når jeg kommer på, at jeg på en eller anden måde bliver nødt til at frasortere. Første sortering er, at dem jeg kender selvfølgelig får prioritet. Men når der ligger 50 beskeder i indbakken og jeg kun er på i to dage, sker der en frasortering mere. For mig er det sådan noget som, at et "hej" ikke får svar, eller andet jeg synes virker useriøst - og nogle gange har jeg simpelthen ikke tid til at se andre end dem jeg kender og så orker jeg ikke mere. Jeg er langt fra ufejlbarlig på svar-fronten. 

Hvad jeg prøver at sige er, at man bliver nødt til at frasortere på en eller anden måde. Og man sparer selvfølgelig sig selv en god del af sorteringen ved at skrive det i sin profil. At nogle så vælger en samfundsgruppe og andre en aldersgruppe osv. det tror jeg ikke man skal tage alt for nøje, selvom det er synd for dem der bliver frasorteret. Handicappede klikker jeg sjældent ja til - fordi der er trapper - og piger siger jeg også sjældent ja til, fordi jeg har begrænsede erfaringer og ikke vil love noget jeg ikke kan holde. 

Til gengæld siger jeg ikke nej til udlændinge. Jeg siger nej til enhver der prutter med prisen - og jo, det har jeg da oplevet en del med udlændinge men lige så vel danskere - og til enhver som ikke har en tone jeg bryder mig om ligegyldigt hvad deres etnicitet er (og som nogen har nævnt tidligere er det både danskere og andre som gør disse ting), men de udlændinge der så har klaret sig igennem mit nåleøje har alle været de sødeste, høfligste, reelle mennesker. Modsat at prutte om prisen har jeg faktisk adskillige gange oplevet at de giver mig for meget.

Jeg synes altid, at det er synd for dem som skal frasorteres, men jeg har så meget respekt for, at man gør hvad man kan for at lette sin dag, og der må man indimellem træffe et valg. Hos mig er det valg ikke etnicitet. 

Tilføjelse: Jeg har siden da oplevet en - én - udlænding som jeg fandt lettere ubehagelig. Han var yderst sød og komplimenterende, men der lå noget 'ejerskab' i luften, og efter første møde var han meget klar på, at han nu var min beskytter - sugemærker fik jeg også, inden jeg fik stoppet det pjat. Men sammenligner jeg den virkelig begrænsede statistik, er den ikke anderledes eller værre end de danske mænd som også kan finde på at lægge mere i et dejligt møde end det er, det blev blot fremført lidt anderledes hvilket man måske kan tilskrive kulturelle forskelle, eller måske bare personlighed. 

Den tidligere diskussion: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Landsbytossen skrev, for 11 timer siden:

Sludder med dig ;)

Ja, selvfølgelig er det da sludder....... eller noget.

Der går en mand rundt i Chengu med et kinesisk pas. Han er jo naturligvis dansker. Det siger sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
tvr skrev, for 1 time siden:

Ja, selvfølgelig er det da sludder....... eller noget.

Der går en mand rundt i Chengu med et kinesisk pas. Han er jo naturligvis dansker. Det siger sig selv.

Ja, når en dansker flytter til Kina og får kinesisk pas. Det bliver han aldrig kineser af. Det siger sig selv.
Så, sludder med dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Landsbytossen skrev, for 53 minutter siden:

Ja, når en dansker flytter til Kina og får kinesisk pas. Det bliver han aldrig kineser af. Det siger sig selv.
Så, sludder med dig ;)

Juridisk set bliver han jo netop kineser. Jeg tror du fokuserer meget ensidigt på etnicitet. Hvilket bekræfter andre udsagt i tråden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
tvr skrev, for 45 minutter siden:

Juridisk set bliver han jo netop kineser.

Du kan tale for din syge moster, men han bliver ikke kineser ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...