Hop til indhold
BB Man

Nina 2 fra Siam babes på Vesterbro - god oplevelse

Recommended Posts

Var for nylig forbi Nina og Nina2 på Vesterbro.

Havde regnet med en time med Nina, som jeg havde skrevet med da jeg bestilte tid - men hun var optaget, og Nina 2 var ledig, og havde både et frækt glimt i øjet og en positiv fremtoning, så jeg valgte deluxe pakken med hende.

Både massagen (som jeg havde bestilt i den hårde udgave), pirringen, b2b og sexøvelserne var rigtig gode oplevelser, og vi grinede godt undervejs. Det aller meste kunne lade sig gøre, uden dog at det blev alt for avanceret.

Nina 2 er en godt voksen (hvis alder er svær at bedømme) lille kvinde med en god figur og dejlige, ægte bryster.

Gode anbefalinger herfra, og jeg kommer gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 23 minutter siden:

Var for nylig forbi Nina og Nina2 på Vesterbro.

Havde regnet med en time med Nina, som jeg havde skrevet med da jeg bestilte tid - men hun var optaget, og Nina 2 var ledig, og havde både et frækt glimt i øjet og en positiv fremtoning, så jeg valgte deluxe pakken med hende.

Både massagen (som jeg havde bestilt i den hårde udgave), pirringen, b2b og sexøvelserne var rigtig gode oplevelser, og vi grinede godt undervejs. Det aller meste kunne lade sig gøre, uden dog at det blev alt for avanceret.

Nina 2 er en godt voksen (hvis alder er svær at bedømme) lille kvinde med en god figur og dejlige, ægte bryster.

Gode anbefalinger herfra, og jeg kommer gerne igen.

Også en anbefaling herfra :-) ærgerligt hun ikke kører ud, jeg mødte hen flere gang for år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 6 timer siden:

Var for nylig forbi Nina og Nina2 på Vesterbro.

Havde regnet med en time med Nina, som jeg havde skrevet med da jeg bestilte tid - men hun var optaget, og Nina 2 var ledig, og havde både et frækt glimt i øjet og en positiv fremtoning, så jeg valgte deluxe pakken med hende.

Både massagen (som jeg havde bestilt i den hårde udgave), pirringen, b2b og sexøvelserne var rigtig gode oplevelser, og vi grinede godt undervejs. Det aller meste kunne lade sig gøre, uden dog at det blev alt for avanceret.

Nina 2 er en godt voksen (hvis alder er svær at bedømme) lille kvinde med en god figur og dejlige, ægte bryster.

Gode anbefalinger herfra, og jeg kommer gerne igen.

Har desværre aldrig mødt de 2 men tænder vildt meget på Nina Siambabe ser super fræk ud og den anden ser også dejlig ud 

tak for godt indlæg BB Man 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der i december sidste år, super service og lækker massage, lokalerne og badet er ikke særligt lækkert, men sød pige, tror det var den ældste af dem ( hende med tatooe på rykken )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...