Hop til indhold
Guest Ss22

En hel del babes

Recommended Posts

Der bør rejses en stor statue af Gina på rådhuspladsen, og det mener jeg seriøst. Ingen andre kvinde har gjort så meget single handed for os stodere som godt kan lide at knalde gymnasie piger.

Hun gjorde det simpelthen legit og for unge piger at sælge sex. Ja hun kaldte det sugar dating. Kald det ved du vil, men mange unge piger bruger det mere til lige at lave 1-2000 kr hurtigt inden weekenden. TS beretning er helt legit.

Jeg bukker for dig Gina - Tak! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, 1 time siden:

Måske lidt for mange personlige detaljer i den efterfølgende beskrivelse? Jeg synes, at du skal redigere det ud.

tak det har du faktisk ret i undskyld men det kan jeg så ikke nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslyn skrev, for 2 timer siden:

Der bør rejses en stor statue af 

Jeg bukker for dig Gina - Tak! 

Du har ret, ser en, på lørdag 4 gang som faktisk har kendt hende som ung, på vestegnen 

Så jeg ser en gude smuk høj slank pige med cilibabser, til 1000 kr og vin og hjemme lavet mad. Og kan mærke hun føler sig hævet flere klasser når vi er sammen i f t drengene fra hjemegnen 

Men en del ser ned på hende, og hun virker også lidt speciel, altså Gina 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
Miller223 skrev, for 11 timer siden:

Kan fuldstændig genkende Ss20's beskrivelse og prisniveau.

Og vi har mindst en sb tilfælles.

Hvem ?pm

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslyn skrev, for 12 timer siden:

Der bør rejses en stor statue af Gina på rådhuspladsen, og det mener jeg seriøst. Ingen andre kvinde har gjort så meget single handed for os stodere som godt kan lide at knalde gymnasie piger.

Hun gjorde det simpelthen legit og for unge piger at sælge sex. Ja hun kaldte det sugar dating. Kald det ved du vil, men mange unge piger bruger det mere til lige at lave 1-2000 kr hurtigt inden weekenden. TS beretning er helt legit.

Jeg bukker for dig Gina - Tak! 

Jeg har den fuldstændigt anden oplevelse. Det skal siges jeg havde profil i 4 år før Ginas doku blev vist. 

Min oplevelser var (og er til stadighed), at det faktisk har resulteret i markant færre piger der inde, set på den lange bane. Ja, i tiden lige efter, der blev oprettet voldsomt mange profiler, men det gjorde der også af mænd, men efter noget tid (6 mnd? 12? dunno), begyndte det at ebbe ud, markant. Sugardaters var kommet i offentlighedens søgelys og det blev diskuteret og debatteret fra høj til lav. Pigerne blev nødt til at tage stilling, istedet for blot at lade sig rive med af en forbudt fantasi og nem forkælelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 8 timer siden:

Jeg har den fuldstændigt anden oplevelse. Det skal siges jeg havde profil i 4 år før Ginas doku blev vist. 

Min oplevelser var (og er til stadighed), at det faktisk har resulteret i markant færre piger der inde, set på den lange bane. Ja, i tiden lige efter, der blev oprettet voldsomt mange profiler, men det gjorde der også af mænd, men efter noget tid (6 mnd? 12? dunno), begyndte det at ebbe ud, markant. Sugardaters var kommet i offentlighedens søgelys og det blev diskuteret og debatteret fra høj til lav. Pigerne blev nødt til at tage stilling, istedet for blot at lade sig rive med af en forbudt fantasi og nem forkælelse.

 

Det er sjovt nok også min erfaring. Før den blev vist var der tit nye pige der lige skulle prøve det. Og sikke nogle oplevelser man kunne finde. De piger er lidt væk nu og i Nordjylland er det virkeligt tyndt. Der er et par pro piger der inde og en del der bare sælger billeder (som sjovt nok ikke bliver slettet) og så et par enkelte der kan laves aftaler med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 3 timer siden:

Kan se at jeg (beklageligt nok) også er hulfætre med trådstarter :)

Men rigtig fin tråd, der smukt illustrer hvad sugardaters er (95% af tiden).

Hvorfor beklageligt nok? Vil du fortælle, hvem I har fælles?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
EksilKøbenhavner skrev, for 8 timer siden:

Kan se at jeg (beklageligt nok) også er hulfætre med trådstarter :)

Men rigtig fin tråd, der smukt illustrer hvad sugardaters er (95% af tiden).

Send pm hvem vi har delt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, for 16 timer siden:

Hvorfor beklageligt nok? Vil du fortælle, hvem I har fælles?

Fordi  hans udlægning og beskrivelse af møderne, særligt det fokus han har - minder mig om at jeg har løjet for mig selv, jeg har været på dates med piger som brugte siden på en måde som jeg ikke ønskede association med. Man kan selvfølgeligt sige at hvis min oplevelse har været en anden, så betyder det ikke noget hvad pigen så har lavet med andre, og hvordan hun ellers har brugt Sugardaters. Men det er stadigt sådan lidt... "nå var hun (også) sådan" det er svært at forklarer, men jeg søgte ikke en at have sex med, det kan jeg finde nemmere andre steder. Jeg ønskede en relation/forhold der stak lidt dybere end penis i skede... men det er egentligt en anden debat :)

Ss22 skrev, for 11 timer siden:

Send pm hvem vi har delt :) 

Hvorfor en PM? Kan sagtens skrive det her. Alexandraa, Exqusite og så er jeg 99% sikker på jeg også har været sammen med Yasmina en enkelt gang, stoppede dog fordi hun bagefter fortalte at hun havde en kæreste, da vi planlagde næste date.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
EksilKøbenhavner skrev, for 1 time siden:

Fordi  hans udlægning og beskrivelse af møderne, særligt det fokus han har - minder mig om at jeg har løjet for mig selv, jeg har været på dates med piger som brugte siden på en måde som jeg ikke ønskede association med. Man kan selvfølgeligt sige at hvis min oplevelse har været en anden, så betyder det ikke noget hvad pigen så har lavet med andre, og hvordan hun ellers har brugt Sugardaters. Men det er stadigt sådan lidt... "nå var hun (også) sådan" det er svært at forklarer, men jeg søgte ikke en at have sex med, det kan jeg finde nemmere andre steder. Jeg ønskede en relation/forhold der stak lidt dybere end penis i skede... men det er egentligt en anden debat :)

Hvorfor en PM? Kan sagtens skrive det her. Alexandraa, Exqusite og så er jeg 99% sikker på jeg også har været sammen med Yasmina en enkelt gang, stoppede dog fordi hun bagefter fortalte at hun havde en kæreste, da vi planlagde næste date.

Så Exqusite har været omk troede ikke hun var så aktiv men fred være med det. Hvor mange så du hende ca? Men dejlig var hun sgu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den fine beretning.

Fint at se noget andet end advarsler omkring babes.

Har du slet ikke fået nogen kønssygdomme når du har været sammen med så mange uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
Velities skrev, for 7 timer siden:

Tak for den fine beretning.

Fint at se noget andet end advarsler omkring babes.

Har du slet ikke fået nogen kønssygdomme når du har været sammen med så mange uden gummi?

Nope

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hillarin skrev, den 5.10.2020 at 12:27:

Han skriver jo at ingen af profilerne er aktive længere..

Det havde jeg så åbenbart overset, synes bare at det ville være mere relevant hvis man skrev om nogen der er aktive nu:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
århusc skrev, for 30 minutter siden:

skal man være betalt bruger der inde, for at finde flere SD? syntes ikke der er særlig mange i Jylland

De fleste lækre der inde er da omkring Århus. I Aalborg der er der næsten ikke nogle mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
Lenny skrev, for 3 timer siden:

Har du været til lægen? HAHA  :P

Ja ellers ville jeg jo ikke vide det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ss22 skrev, den 4/10/2020 at 06:37:

Hun er så lækker og fræk

Super tråd. Jeg ender med at skulle betale mere. 

Hvad er din strategi omkring priserne?

Aftaler du f.eks. et kort møde, hvorefter kemi mm gør de bliver?

/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
Liverpool skrev, for 10 timer siden:

Super tråd. Jeg ender med at skulle betale mere. 

Hvad er din strategi omkring priserne?

Aftaler du f.eks. et kort møde, hvorefter kemi mm gør de bliver?

/

Well har skrevet til dem hvad jeg gerne vil og vi aftaler at mødes et offentligt sted og går hjem til mig derfra, så har vi begge muligheden for at sige nej tak. Dette er sket et par gange. Nogen gange har jeg mødtes med dem på cafe el bar uden at skulle betale noget blot drikkevarerne og så taget hjem til mig derfra. 
ang priserne siger de ofte en pris og melder ud hvad jeg vil betale. Og når et kompromis derfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ss22 skrev, for 13 timer siden:

Well har skrevet til dem hvad jeg gerne vil og vi aftaler at mødes et offentligt sted og går hjem til mig derfra, så har vi begge muligheden for at sige nej tak. Dette er sket et par gange. Nogen gange har jeg mødtes med dem på cafe el bar uden at skulle betale noget blot drikkevarerne og så taget hjem til mig derfra. 
ang priserne siger de ofte en pris og melder ud hvad jeg vil betale. Og når et kompromis derfra

Tak:)

Min erfaring tilsiger, at pigerne byder ind med en prohibitiv pris. Min taktik er derfor at mødes med dem. Når de først er mødt op, så er er det nemmere at tale en fornuftig pris. Det andet er at aftale et kort og billigt møde. Jeg er ok pæn, og jeg giver dem en god oplevelse. De efterfølgende møder er nemme, og det er nemmere at udvide tid og beløb på en fornuftig måde, når pigen ved at de får en god oplevelse. 

Problemet med at ramme 0 eller 1000 kr for en nat før selve mødet evener jeg ikke. Måske skal jeg tilrette min profil efter din anvisning. Måske rammer jeg de forkerte piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ss22 skrev, den 6.10.2020 at 19:36:

Hvem ?pm

Undskyld, men har du lidt adhd? Han har jo skrevet det tidligere. Jeg spørger fordi det hele giver et billede af en lidt hektisk tilgang til tingene, men på den anden side ville det være overraskende, hvis du har den slags problemer, når du er i stand til at opnå så mange aftaler på SD, for det kræver i min erfaring vedholdenhed og koncentration.

 

Ellers tak for perspektivet, der næsten får mig til at oprette en profil igen, men det er bare sådan en kæmpe tidsrøver med for lidt pay off for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
Hestendk skrev, for 48 minutter siden:

Beautifulbutbroke

Hun er sgu savnet, såes med hende en 4-5 gange og så døde hendes telefonnummer og SD profil...

Ser hende stadig af og til hun har bare fået nyt nr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ss22 skrev, for 5 minutter siden:

Ser hende stadig af og til hun har bare fået nyt nr

Dejligt at høre hun er derude stadig.

Normalt fik jeg altid hendes nummer men det stoppede med at virke efter hendes tur til marrokko :(
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...