Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Fridag og så en fredag, jeg besluttede at tage på svalereden og aflægge Kira et besøg, det var og er altid en stor fornøjelse at besøge Kira, en af Jyllands sødeste og dejligste pige, hun har nogle lækre former og forstår virkelig at bruge dem, må indrømme at da hun begyndte med hendes små kærtegn der kom der liv i gamle klude, hun forstår virkelig at gejle en mand op, må indrømme da jeg tog hende bagfra var jeg solgt, så tak for en dejlig og fantastisk oplevelse kære Kira og på gensyn inden længe. 

Mvh jada 

Skrevet
jada skrev, 1 time siden:

Fridag og så en fredag, jeg besluttede at tage på svalereden og aflægge Kira et besøg, det var og er altid en stor fornøjelse at besøge Kira, en af Jyllands sødeste og dejligste pige, hun har nogle lækre former og forstår virkelig at bruge dem, må indrømme at da hun begyndte med hendes små kærtegn der kom der liv i gamle klude, hun forstår virkelig at gejle en mand op, må indrømme da jeg tog hende bagfra var jeg solgt, så tak for en dejlig og fantastisk oplevelse kære Kira og på gensyn inden længe. 

Mvh jada 

Tak for de søde ord❤️ Nød dit selvskab knus kira

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.