Hop til indhold

Trine Tease

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved, hvor gammel Trine Tease er ? Jeg er 26 år og vil helst ikke have dem ældre end 30-35 år. Er ved at godt liderlig igen og har endnu ikke besluttet mig for om jeg skal kneppe Trine Tease eller Jasmin fra mansiongirls.

Skrevet

Jeg ved ikke hvor gammel Trine fun Tease er - hun har ikke lige været indenfor min rækkevidde endnu, men som regel kigger jeg mere på om de er slanke, velholdte og ikke bare har ladet stå til - og så er der noget med at en erfaren kvinde er god at gæste - jeg har ihvertfald haft nogle af mine mest intense oplevelser med lidt mere erfarne kvinder - de kan som regel et par ekstra triks.

Skrevet

Hejsa :-)

Altså hvis du spørger mig så syntes jeg 100% at du skal smutte en tur ud forbi Mansiongirls og 'kneppe' Jasmin.

Jeg havde afgjort nappet den 22 årige hvis jeg selv var 27 :-)

Trine

Skrevet
36742054.jpg
Skrevet

https://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_05_2013/post-1803-1385004238,62.jpg. Klask :)

Skrevet

Altså hvis du spørger mig så syntes jeg 100% at du skal smutte en tur ud forbi Mansiongirls og 'kneppe' Jasmin.

Trine

Hvis der skulle uddeles en pris for "årets indlæg", må dette da være en klar kandidat.

Ikke kun fordi den er sjov og "to the point", men afgjort fordi det passer med hvad Trine annoncerer med: GFE og netop ikke bare at "kneppes".

Well done, Trine.

TVR.

Skrevet

Trine

Klap, klap, trut, flag, hurraråb og trompeter.

Skrevet

Er du gal hende Trine Tease er flot, det lidt ærgeligt at hun kun modtager mænd over 25 :) Nogle der kan anbefale andre piger udover Gina Faith?

Skrevet

Er du gal hende Trine Tease er flot, det lidt ærgeligt at hun kun modtager mænd over 25 :) Nogle der kan anbefale andre piger udover Gina Faith?

Med mit beskedne kendskab til piger i Weltmeister Klasse i Kbh vil jeg trykke på

http://www.nikitadarling.dk

Der er givet andre, men vil kun anbefale hvad jeg selv har været meget overordenlig glad for at have begivet mig ud i. :D

Skrevet
  • Author

Trine

Jeg napper Jasmin, hun skulle være tæske lækker. Jeg magter ikke at skulle ID dokumentere min alder hos dig, så jeg venter et par år mere. En af mine fætre kommer i stedet og giver dig alt hvad han har, håber det er nok.

Skrevet

Hvis din fætter søger kærestesex og ellers er sød og høflig er han velkommen :-)

God fornøjelse hos Mansiongirls :-)

Trine

Skrevet

Selv om jeg er ny her på EG har jeg en lille bemærkning ang efterlysninger

Jeg syntes at det er en kedelige / dårlige stil at de efterlyste piger selv kommenter på efterlysninger af dem selv .men selvfølgelig så er jeg ny her så jeg kan tag fejl :?

Hermand

Skrevet

Jeg syntes at det er en kedelige / dårlige stil at de efterlyste piger selv kommenter på efterlysninger af dem selv .men selvfølgelig så er jeg ny her så jeg kan tag fejl :?

Hermand

Det er du fejl på. De er da de bedste til at kommenterer. Herinde er vi alle så voksne at vi kan skelne mellem markedsføring og menings tilkende givelser.

Skrevet

Hermand,

Det er det måske også. Men Trine's kommentar her er da den cooleste kommentar ever. Og så er der jo ingen der kender pigen bedre end pigen selv, så hvis der er noget at sige, mener jeg da absolut pigen skal have lov.

tvr

Skrevet

En opfordring til at gæsten besøger en anden pige er vel OK - også selv om det er genialt :)

Skrevet

Hej

Hvis vi må skrive både godt og skidt om pigerne, så må de da også blande sig. Der er altid to sider af en sag og med humor tager man hurtig toppen af så det ikke løber løbsk.

Skrevet

Jeg napper Jasmin, hun skulle være tæske lækker. Jeg magter ikke at skulle ID dokumentere min alder hos dig, så jeg venter et par år mere. En af mine fætre kommer i stedet og giver dig alt hvad han har, håber det er nok.

I forlængelse af moderators indlæg vil jeg sige at Ahmets svar er ubehageligt. Dette især set i lyset af Ahmets tidligere indlæg. Der er en helt tydelig nedvurderende tone overfor pigerne. En tone som ikke hører hjemme i et vestligt demokrati. Her er samspillet og respekten for medmenneskene omdrejningspunkten for indgangen til en tilværelse i velfærd og glædelig samdrægtighed. En tilværelse hvor vi alle har nogenlunde lige meget, og kan glæde os over at være så heldige at leve et sted, hvor man har lov til at være glad for sin tilværelse og sit liv.

Skrevet

og hvor f.. blev moderator indlæg af?? :o :o

Skrevet

Hermand

jeg syntes nu det er skønt at der efterhånden er så mange piger der har lyst til at deltage i debater herinde det giver et andet syn på sagen så jeg håber da at de vil blive ved med at skrive om alting herinde mvh

Skrevet

Hermand

Jeg har svært ved at vurdere om det er dårlig eller upassende stil. Jeg kan ikke huske tilfælde hvor jeg har oplevet pigernes kommentarer på en forespørgsel upassende - snarere som serviceoplysninger - man kan jo selv vurdere om det får karakter af egen-anprisninger.

En gang imellem har jeg oplevet brugere af forum reagere meget voldsomt på at pigerne blander sig, og af og til frygter jeg at en piges kommentar nedkalder indholdet af en større renovationsvogn over hendes kønne hoved.

I tilfældet i denne streng synes jeg at Trines korte kommentarer var både velvalgte, velplacerede og berettigede :)

@Århuselsker - Trods Ahmet's fremmedklingene nick og henvisning til 'fætre' er jeg ikke i tvivl om hans etnicitet og ser bare hans formuleringer som et udtryk ungdommelig 'smartass-snak'

Venligst

Spunsen/BUndstokken :geek:

Skrevet

@Århuselsker - Trods Ahmet's fremmedklingene nick og henvisning til 'fætre' er jeg ikke i tvivl om hans etnicitet og ser bare hans formuleringer som et udtryk ungdommelig 'smartass-snak'

Det håber jeg du har ret i.

Skrevet
  • Author

Er det nu smartass stil at spørge til damens alder før et besøg? 30 eller 40år er ikke ligegyldigt for min årgang. Jeg har en dansk mor og er født og opvokset i Danmark, spiser svinekød og alt muligt andet godt.

Skrevet

Er det nu smartass stil at spørge til damens alder før et besøg? 30 eller 40år er ikke ligegyldigt for min årgang. Jeg har en dansk mor og er født og opvokset i Danmark, spiser svinekød og alt muligt andet godt.

Nu tror jeg også mere der hentydes til dit svar til Trine.

Man skal nogen gange bare vælge sin ord med lidt større omhu. I kommunikation udgør kropssproget 98% en faktor der fraskrives når det foregår på skrift.

Når du skriver er du nødt til at bevæge dig med bare en smule pli og undgå at være nedladende.

Ved godt det kan være svært når man er 22 og stang liderlig. Med brug det rigtige hoved når du taler

Skrevet

og hvor f.. blev moderator indlæg af?? :o:o

Jeg har givet et svar her, da efterlysninger som hovedregel ikke er et debatforum.

viewtopic.php?f=4&t=5828&p=33339#p33339

Man kan sige at Ahmet har vel fået svar på sin efterlysning, men hvis nogen har noget ydeligere at tilføje til det han efterlyser så er de velkomne.

Ellers skal tonen holdes på et sobert og sagligt niveau, der er en vis fare for at debatten kan køre af sporet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.