Hop til indhold
Guest A. Senna

Grøn massage

Grøn massage  

30 medlemmer har stemt

1. 1. Har du nogle gange kun behov/lyst til grøn massage?

• Ja jeg søger nogle gange efter grøn massage
      24
    • Nej jeg ønsker altid ekstra
      6

Recommended Posts

Guest A. Senna

Jeg ser ofte indlæg på foraet om grøn massage*

Jeg har også selv lyst til grøn massage ind imellem ikke dermed sagt at jeg takker nej til ekstra, men jeg nyder også massagen så meget at jeg leder efter grønne massører, massører der også kan massere til ug med kryds og slange som min salige moder sagde, uden at spilde tiden med at forsøge at sælge ekstra.

Jeg kan og vil altid besøge et andet sted for at få stillet de erotiske lyster, jeg foretrækker faktisk at få det delt op så min krop og *** ved hvad der skal ske, mine muskler slapper bare bedre af når jeg på forhånd ved at jeg “kun” skal have massage.

Hvordan har i det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
A. Senna skrev, for 8 minutter siden:

Jeg ser ofte indlæg på foraet om grøn massage*

Jeg har også selv lyst til grøn massage ind imellem ikke dermed sagt at jeg takker nej til ekstra, men jeg nyder også massagen så meget at jeg leder efter grønne massører, massører der også kan massere til ug med kryds og slange som min salige moder sagde, uden at spilde tiden med at forsøge at sælge ekstra.

Jeg kan og vil altid besøge et andet sted for at få stillet de erotiske lyster, jeg foretrækker faktisk at få det delt op så min krop og *** ved hvad der skal ske, mine muskler slapper bare bedre af når jeg på forhånd ved at jeg “kun” skal have massage.

Hvordan har i det?

din afdøde mor har givet dig råd om erotisk massage ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest A. Senna
kenderen skrev, for 1 minut siden:

din afdøde mor har givet dig råd om erotisk massage ?

Ja, er det nu galt at være barn af en massøse? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg får af og til grøn  massage, fordi det er mere afslappende end at ligge og vente på sidste del skal gå igang. Det sker nogle gange på ikke grønne steder, at massagen er så god, at jeg ikke tænker på den frække desert. Faktisk er jeg en sløv starter i de tilfælde :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Grøn massage kan være lige så dejligt, som erotisk massage med sex.

Men hver ting til sin tid.

Jeg nyder begge dele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har indtil nu altid landet på at bestille ekstra også, men tror faktisk at næste gang skal være grøn.

Synes dog også, at det for mig afhænger af, hvor liderlig jeg er inden jeg tager af sted, for nogen gange er massagen godt nok ok, men i mit hovede ligger jeg allerede og venter på pirringen og tænker på den sex, vi skal have om lidt. Jeg finder det lidt ekstra pirrende, at pigen jo ikke på forhånd ved, at beslutningen om sex til afslutning, allerede er truffet inden jeg lægger mig på briksen.

Andre gange er det mere “nu-må-vi-se-hvordan-det-går”, men der har pigen jo så formået at få solgt ekstra. Men næste gang bliver det anderledes. Tror jeg nok. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den_glade_amatør skrev, for 17 minutter siden:

Har indtil nu altid landet på at bestille ekstra også, men tror faktisk at næste gang skal være grøn.

Synes dog også, at det for mig afhænger af, hvor liderlig jeg er inden jeg tager af sted, for nogen gange er massagen godt nok ok, men i mit hovede ligger jeg allerede og venter på pirringen og tænker på den sex, vi skal have om lidt. Jeg finder det lidt ekstra pirrende, at pigen jo ikke på forhånd ved, at beslutningen om sex til afslutning, allerede er truffet inden jeg lægger mig på briksen.

Andre gange er det mere “nu-må-vi-se-hvordan-det-går”, men der har pigen jo så formået at få solgt ekstra. Men næste gang bliver det anderledes. Tror jeg nok. :-)

Der er rent faktisk steder hvor de ikke yder eksta, men der er ikke mange af dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 59 minutter siden:

Der er rent faktisk steder hvor de ikke yder eksta, men der er ikke mange af dem

Jeg kender kun viby centret og århus  thaimasage på Skanderborgvej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, 1 time siden:

Jeg kender kun viby centret og århus  thaimasage på Skanderborgvej.

Den beste er Mayuree i Skødstrup. Den er lidt lyserød, men ingen happy ending, kun lidt pirring :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Den beste er Mayuree i Skødstrup. Den er lidt lyserød, men ingen happy ending, kun lidt pirring :mrgreen:

Åh jo nuvel, men en afstikker, Suksabay i Rønde kan dog også pirre + <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Glemmer i ikke at vi her snakker Grøn massage ? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Glemmer i ikke at vi her snakker Grøn massage ? :rolleyes:

Nej, den er grøn, men af og til strejfes der, men det bliver ikke til mere. Jeg tror pigerne det lidt sjovt med at se hvor hurtigt de kan få en reaktion :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg kommer i tanke om Tranbjerg, inde i Center Syd, på Kirketorvet,

der er det vist også Grøn massage, har dog ikke været der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kommer i tanke om Tranbjerg, inde i Center Syd, på Kirketorvet,

der er det vist også Grøn massage, har dog ikke været der.

Der var jeg kort efter de åbnede. Mægtigt fint sted. Pigen var i en smuk traditionel thai dragt da hun masserede. Fik også sauna. Virkelig grundig massage på 90 minuttet, uden antydning af ekstra tilbud. Det var en mand der passede receptionen. 
Top til Tå i Skejbycenteret 1. sal og er også grøn og god massage uden pjank. Dog længe siden jeg har været der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er da vist tale om regionale forskelle her: Ovenfor nævnes rask væk mere end en håndfuld steder i Århus og omegn med grøn massage. I en anden tråd er man med møje og besvær kommet op på et tilsvarende antal for hele Storkøbenhavn. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den_glade_amatør skrev, for 27 minutter siden:

Der er da vist tale om regionale forskelle her: Ovenfor nævnes rask væk mere end en håndfuld steder i Århus og omegn med grøn massage. I en anden tråd er man med møje og besvær kommet op på et tilsvarende antal for hele Storkøbenhavn. :-)

Vi er meget dydige drenge i Århus, der altid sover med den ene arm over dynen, for ikke at pille, og den anden under dynen, for ikke at sutte på tommelfingeren :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Raps
Aarhuselsker skrev, den 2.10.2020 at 20:36:

Jeg fik før sommerferien et møde afbud, og snuppede to timer ved Mayuree selv. Jeg havde ikke været der før, men blev fristet af det meget kønne "fjæs" på hjemmesiden.

Massagen var rimelig og aldrig har jeg modtaget så meget pirring, uden at få skudt kanonen af ...  Så er du til "tortur" så prøv det  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mit vedkommende kører jeg det ret opdelt i forhold til hvad jeg går efter. Hvis jeg er stiv i kroppen og har brug for massage, så går jeg til en grøn massage. Var senest på den i Vibycenteret, og det var ganske udmærket. 
Hvis jeg er til ekstra, så går jeg aldrig efter et sted hvor de også kan massere. Der er jeg mere til lidt "nusseri" og blød massage med en masse piring, og så selvfølgelig hovedvægt på afslutningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diller1992 skrev, for 5 timer siden:

Har lige været forbi, der blev pirret så meget at jeg ikk kunne holde mig, så endte med at komme imens jeg lå på maven. Skal helt sikkert gentages 

Det lyder til at være lige i grænselandet til et sted hvor det ikke er pirring længere :D 

Hvordan var reaktionen fra massøren? Hvis man må være nysgerrig og spørge...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...