Guest Grydeskeen Skrevet 1. Oktober, 2020 Hej. et kort spg. hvis man har besøgt en klinik, og anmeldt den, hvad så med når man besøger den igen ? skal man lave en ny tråd eller skrive en anmeldelse i den gammel tråd ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 176 Skrevet 2. Oktober, 2020 De gange jeg har anmeldt GP to eller flere gange, er det sket i samme tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 2. Oktober, 2020 Tænker det kommer an på om det er en ny pige eller samme pige.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5248 Skrevet 2. Oktober, 2020 Faktisk et meget godt spørgsmål, @Grydeskeen. Der er vist ingen specifikke retningslinjer på det, tror jeg. Så det er vist op til dig selv. Jeg ville nok lade det komme an på, hvor meget “nyt” dit andet besøg bidrager med. Har du f.eks oplevet noget særligt bemærkelsesværdigt og/eller købt andre ydelser end første gang, ville jeg nok vælge at skrive en ny tråd. Hvis ikke, så nøjes med lidt tilføjelser i den gamle tråd. Og som @JenniferRomantica skriver, så altid ny tråd, hvis din anmeldelse vedrører en anden pige, end tråden omhandler i starten. I min optik er det fedt, når en ny tråd starter med en forholdsvis detaljeret beskrivelse af oplevelsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 2. Oktober, 2020 Den_glade_amatør skrev, for 36 minutter siden: I min optik er det fedt, når en ny tråd starter med en forholdsvis detaljeret beskrivelse af oplevelsen. Ja,jo flere (ægte) detaljer jo bedre. Og så navn og klinik bagefter evt. meget gerne geografisk lokation. Selvfølgelig ikke nøjagtig!! Men bydel, så bliver det lettere at finde pigen, hvis hun vender tilbage samme sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 2. Oktober, 2020 Grydeskeen skrev, for 7 timer siden: Hej. et kort spg. hvis man har besøgt en klinik, og anmeldt den, hvad så med når man besøger den igen ? skal man lave en ny tråd eller skrive en anmeldelse i den gammel tråd ? Synes man bør anmelde i same tråd. Årsag kan være at anden runde er anderledes da pigen ikke "er ny" mere og man bemærker andre ting. En anden ting jeg har bemærket, og selv oplevet, er at man får rigtig meget for pengene første gang men ved næste aftale så skal der lægges mere på bordet for det samme. Et nyligt eksempel kan være polske Dirty Sara i Viby https://www.eroguide.dk/forum/topic/123809-dirty-sara-i-viby-j/?tab=comments#comment-1171335 Første gang blow med kom i mund men næste gang så skal der betales ekstra for samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 2. Oktober, 2020 Altså jeg bed mærke i at ts skrev "når man har besøgt en klinik".. På klinikkerne er der normalt flere piger.. Så igen hvis det er en ny pige så synes jeg du skal skrive en ny anmeldelse om det så er samme sted.. Når jeg sådan lige tænker over det så kunne det være smart hvis de vel anerkendte steder som Seduction, cassiopeia og hvad der ellers er havde deres egen tråd hvor mænd kunne anmelde pigerne derfra så man bare kunne tjekke de tråde.. Men det måske et stort arbejde der nok ikke ville skabe noget særligt større overblik.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 2. Oktober, 2020 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: så kunne det være smart hvis de vel anerkendte steder som Seduction, cassiopeia og hvad der ellers er havde deres egen tråd hvor mænd kunne anmelde pigerne derfra så man bare kunne tjekke de tråde.. Men det måske et stort arbejde der nok ikke ville skabe noget særligt større overblik.. Sådan fungerede det på det gamle Hedomax, hvor anmeldelserne skulle oprettes under den enkelte klinik/sted - det gjorde at man hurtigt kunne danne sig et overblik over stedets validitet. Men hvis bare folk forstod at lave en god overskrift, der indeholdt stedet eller pigens navn! Ellers er det en god ide, hvis der har været mange kommentarer til en anmeldelse at starte en ny tråd - og så linke til den gamle! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 2. Oktober, 2020 Tak for svar. jeg har lagt min anden anmeldelse af Ami ind i den første tråd. ____________________________ Klip og klister ind fra tidligere svar______________________ Årsag kan være at anden runde er anderledes da pigen ikke "er ny" mere og man bemærker andre ting. En anden ting jeg har bemærket, og selv oplevet, er at man får rigtig meget for pengene første gang men ved næste aftale så skal der lægges mere på bordet for det samme. __________________________ jeg må nok sige at det var rigtig godt første gang , men mod forventningen blev det endnu bedre anden gang, det troede jeg ikke muligt, men hun huskede mig og der var nogleting der ikke skulle “prøves frem med” men vi kunne bare gå lige til hvad hun og jeg godt kunne lide og så lige komme noget mere glasur på kagen i bogstavelig forstand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg