PHP 3 Skrevet 1. Oktober, 2020 Er man blevet gammel når man ikke syntes det er sjovt længer at have sex med en massagepige Eller er man bare blevet kræsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 1. Oktober, 2020 (edited) PHP skrev, for 12 minutter siden: Er man blevet gammel når man ikke syntes det er sjovt længer at have sex med en massagepige Eller er man bare blevet kræsen Man er blevet gammel hvis man ikke længere synes det er sjovt at have sex. Om det er med en massagepige eller en anden, er vel ligegyldigt. Kræsen?? Det kommer vel an på hvem/hvad du har sex med Redigeret 1. Oktober, 2020 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 1. Oktober, 2020 PHP skrev, for 8 minutter siden: Er man blevet gammel når man ikke syntes det er sjovt længer at have sex med en massagepige Eller er man bare blevet kræsen Nej, man skal bare have råd til 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 1. Oktober, 2020 PHP skrev, for 13 minutter siden: Er man blevet gammel når man ikke syntes det er sjovt længer at have sex med en massagepige Eller er man bare blevet kræsen JA.! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 1. Oktober, 2020 Jeg er blevet kræsen med alderen men lysten er der stadig, jeg kommer kun et par steder hvor jeg ved hvad jeg får og er meget tilfreds, så det er slut med at rende rundt og hele tiden finde noget nyt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 1. Oktober, 2020 Kræsen, kvalitetsbevidst, gammel, change of heart? Det siges at mænds sexlyst svinder med alderen, så det kan godt være at du er blevet gammel Synes dog at jeg har mødt nok ældre, lystige mænd til at jeg ikke helt køber den.. Og at det nærmere handler om hvem og hvad der skal til, før lysten er der. Måske er det bare blevet kedeligt for nu, også sparer du ihverfald de penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 1. Oktober, 2020 Jeg er heller ingen årsunge, mrn jeg har det lige omvendt, jeg syntes at udbuddet pt. er så stort at det er svært at vælge hvor man skal begynde og ikke hvor man skal slutte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 1. Oktober, 2020 (edited) PHP skrev, for 1 time siden: Er man blevet gammel når man ikke syntes det er sjovt længer at have sex med en massagepige Eller er man bare blevet kræsen Tvivler stærkt på at man bliver for gammel. Men med alderen lærer vi at sætte pris på kvalitet, og kvantiteten er ikke længere det der tæller. Jeg gider heller ikke tilfældige huller, men har det stadig sjovt når det er den rigtige kvinde og hun vender det hvide ud af øjnene når jeg støder. Sådan har jeg det også med det jeg indtager, øllen skal være den rigtige, vinen, bøffen, kagen osv. ellers vil jeg hellere undvære. Så kald det bare kræsen, jeg kalder det kvalitetsbevidst. Redigeret 1. Oktober, 2020 af A. Senna Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Oktober, 2020 Jeg tror bare man bliver bedre til at blive mæt af den sex man får. Jeg er blevet meget bedre til at vælge de rigtige partnere, dem der ikke bare er til tju-bang thankyoumam, men dem der leger mere og som forstår at bygge et klimax op. Og jeg er blevet meget, meget bedre til at være tilstede i nuet, til at nyde øjeblikket og mærke min egen lyst, og hendes. Er man sulten kort tid efter sex, er det fordi det har været overfladig sex - det er sjusk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 1. Oktober, 2020 (edited) PHP skrev, for 1 time siden: Er man blevet gammel når man ikke syntes det er sjovt længer at have sex med en massagepige Eller er man bare blevet kræsen Eller også er du ved at rende ind i en depression? Redigeret 1. Oktober, 2020 af Bear 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 1. Oktober, 2020 Emmalie skrev, for 2 timer siden: Kræsen, kvalitetsbevidst, gammel, change of heart? Det siges at mænds sexlyst svinder med alderen, så det kan godt være at du er blevet gammel Synes dog at jeg har mødt nok ældre, lystige mænd til at jeg ikke helt køber den.. Og at det nærmere handler om hvem og hvad der skal til, før lysten er der. Måske er det bare blevet kedeligt for nu, også sparer du ihverfald de penge Måske fordi du er god til at tænde op under “kedlen” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 1. Oktober, 2020 PHP skrev, for 7 timer siden: Er man blevet gammel når man ikke syntes det er sjovt længer at have sex med en massagepige Eller er man bare blevet kræsen @PHPDine præferencer har muligvis ændret sig - nu skal der eventuelt noget mere til end “kun” sex. Måske mere intimitet og nærhed? Altså mere over i kærestesex.... jeg hører ofte, at mine gæster siger, at da de var yngre var det sexuelle alene i fokus. Nu skal det sexuelle kombineres med en meget mere personlig oplevelse, hvor kemi og evnen til at kunne hyggesnakke lidt bagefter er vigtig Uanset hvad grunden er, så held og lykke på din vej. Knus Anna 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 1. Oktober, 2020 Overhovedet ikke, det kan være du bare er blevet træt af den form for sex, det er jo ikke det samme som med en kæreste, har i alt fald aldrig oplevet stopur i privaten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg