Hop til indhold
PHP

alder

Recommended Posts

Er man blevet gammel når man ikke syntes det er sjovt længer at have sex med en massagepige 

Eller er man bare blevet kræsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
PHP skrev, for 12 minutter siden:

Er man blevet gammel når man ikke syntes det er sjovt længer at have sex med en massagepige 

Man er blevet gammel hvis man ikke længere synes det er sjovt at have sex. Om det er med en massagepige eller en anden, er vel ligegyldigt. 

Kræsen?? Det kommer vel an på hvem/hvad du har sex med

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
PHP skrev, for 8 minutter siden:

Nej, man skal bare have råd til 2  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
PHP skrev, for 13 minutter siden:

JA.!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg er blevet kræsen med alderen men lysten er der stadig, jeg kommer kun et par steder hvor jeg ved hvad jeg får og er meget tilfreds, så  det er slut med at rende rundt og  hele tiden finde noget nyt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Kræsen, kvalitetsbevidst, gammel, change of heart? Det siges at mænds sexlyst svinder med alderen, så det kan godt være at du er blevet gammel ;) Synes dog at jeg har mødt nok ældre, lystige mænd til at jeg ikke helt køber den.. Og at det nærmere handler om hvem og hvad der skal til, før lysten er der. 

Måske er det bare blevet kedeligt for nu, også sparer du ihverfald de penge :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er heller ingen årsunge,  mrn jeg har det lige omvendt, jeg syntes at udbuddet pt. er så stort at det er svært at vælge hvor man skal begynde og ikke hvor man skal slutte ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest A. Senna
PHP skrev, for 1 time siden:

Tvivler stærkt på at man bliver for gammel.

Men med alderen lærer vi at sætte pris på kvalitet, og kvantiteten er ikke længere det der tæller.

Jeg gider heller ikke tilfældige huller, men har det stadig sjovt når det er den rigtige kvinde og hun vender det hvide ud af øjnene når jeg støder.

Sådan har jeg det også med det jeg indtager, øllen skal være den rigtige, vinen, bøffen, kagen osv. ellers vil jeg hellere undvære.

Så kald det bare kræsen, jeg kalder det kvalitetsbevidst.

Redigeret af A. Senna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tror bare man bliver bedre til at blive mæt af den sex man får. Jeg er blevet meget bedre til at vælge de rigtige partnere, dem der ikke bare er til tju-bang thankyoumam, men dem der leger mere og som forstår at bygge et klimax op. Og jeg er blevet meget, meget bedre til at være tilstede i nuet, til at nyde øjeblikket og mærke min egen lyst, og hendes. Er man sulten kort tid efter sex, er det fordi det har været overfladig sex - det er sjusk :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PHP skrev, for 1 time siden:

Eller også er du ved at rende ind i en depression? ;) 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 2 timer siden:

Kræsen, kvalitetsbevidst, gammel, change of heart? Det siges at mænds sexlyst svinder med alderen, så det kan godt være at du er blevet gammel ;) Synes dog at jeg har mødt nok ældre, lystige mænd til at jeg ikke helt køber den.. Og at det nærmere handler om hvem og hvad der skal til, før lysten er der. 

Måske er det bare blevet kedeligt for nu, også sparer du ihverfald de penge :P 

Måske fordi du er god til at tænde op under “kedlen” ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
PHP skrev, for 7 timer siden:

@PHPDine præferencer har muligvis ændret sig - nu skal der eventuelt noget mere til end “kun” sex. Måske mere intimitet og nærhed? Altså mere over i kærestesex.... jeg hører ofte, at mine gæster siger, at da de var yngre var det sexuelle alene i fokus. Nu skal det sexuelle kombineres med en meget mere personlig oplevelse, hvor kemi og evnen til at kunne hyggesnakke lidt bagefter er vigtig

Uanset hvad grunden er, så held og lykke på din vej.

Knus

Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overhovedet ikke, det kan være du bare er blevet træt af den form for sex, det er jo ikke det samme som med en kæreste, har i alt fald aldrig oplevet stopur i privaten :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...