Hop til indhold

Recommended Posts

Tog efter lang tids tørke til det sted jeg kender som paradise wellness i Brønshøj, for nancy er altid et hit, men chokket blev stort da jeg opdagede at der var ny ejer...

pigen der tog i mod mig, åbenbart den nye ejer, en ganske “fin” sag, pim, kalder hun sig, viste sig også at være en gammel kending, så jeg tog imod, hvilket jeg absolut ikke fortrød..... de samme rene pæne lokaler som altid, i gen stress og super service, pim er en sød og super dejlig pige og hendes massage er lige i skabet, det andet skal simpelthen bare opleves ;-p 

så alt i alt en stor oplevelse på en kedelig onsdag, absolut ikke sidste gang jeg besøger hende......

Del dette indlæg


Link til indlæg
behave skrev, for 50 minutter siden:

Tog efter lang tids tørke til det sted jeg kender som paradise wellness i Brønshøj, for nancy er altid et hit, men chokket blev stort da jeg opdagede at der var ny ejer...

pigen der tog i mod mig, åbenbart den nye ejer, en ganske “fin” sag, pim, kalder hun sig, viste sig også at være en gammel kending, så jeg tog imod, hvilket jeg absolut ikke fortrød..... de samme rene pæne lokaler som altid, i gen stress og super service, pim er en sød og super dejlig pige og hendes massage er lige i skabet, det andet skal simpelthen bare opleves ;-p 

så alt i alt en stor oplevelse på en kedelig onsdag, absolut ikke sidste gang jeg besøger hende......

link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke et chok - hvad er der blevet af Nancy? Det er ganske vist længe siden, jeg har besøgt hende, men det lå da i baghovedet, at man da "bare" kunne tage hen til hende ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gammel rotte skrev, for 22 minutter siden:

Men er det Pim på billederne?

Ja det er det, hun kaldte sig før i tiden officielt for Pim, så har hun kaldt sig for Nancy i en periode og nu også Joy.
Hun har opholdt sig en længere periode i Jylland og på Fyn.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AntonH skrev, for 26 minutter siden:

Sikke et chok - hvad er der blevet af Nancy? Det er ganske vist længe siden, jeg har besøgt hende, men det lå da i baghovedet, at man da "bare" kunne tage hen til hende ...

Efter hvad jeg har hørt, lukker hun helt ned for alt, for dedikere tiden til at være sammen med familien...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...