Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Fun_for_me

Det bliver en ganske kort beretning om mit besøg hos Em sidste fredag. 
Jeg havde seriøst ondt i nakken og skuldrene forrige uge. 
Bedste behandling havde nok været hos en fys, men hvor sjovt er det lige? ;)
Havde læst rigtig godt om Em (tak til jer!), så jeg bookede en times Thai til 500. 
Hun spurgte om jeg ikke ville have hendes kollega, men nej tak, mit primære formål var at få løsnet op. 
Hun er seriøst en dejlig pige. Hun ser stjerne godt ud. Hendes krop er ovenud lækker, og så er hun skide sød. 
Jeg fik en fin massage, og hun var ikke i tvivl om at jeg havde brug for hjælp. Hun gav den gas, uden at jeg synes det gjorde mega nas. 
Der var ingen pirring undervejs, men meget fin stemning. Det passede mig fint, at fokussen var på massagen. 
Til sidst spurgte hun om der var andet hun kunne hjælpe med, og en håndruller siger man jo ikke nej til B)
300 med tøj på, og 500 uden. Det blev med tøj. Synes sgu det andet stikker lidt af. 
Det svenske blev eksekveret på fortrinlig vis, og der måtte vist gerne nusses lidt under kjolen, uden at jeg ville pille  

Jeg kunne sagtens komme igen. Og kunne godt fristes til den store tur, men det bliver det ikke til, tænker jeg. :)

 

Redigeret af Fun_for_me

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fun_for_me skrev, for 45 minutter siden:

Jeg kunne sagtens komme igen. Og kunne godt fristes til den store tur, men det bliver det ikke til, tænker jeg. :)

Hvad gør at du tænker nej til den store tur.

God anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 32 minutter siden:

Hvad gør at du tænker nej til den store tur.

God anmeldelse :)

Har også besøgt smuk EM og fik den klare opfattelse, at hun ikke gør mere en nøgen håndjob, hvor jeg godt måtte pille både her og der, men da jeg spurgte ind til mere, ,sagde hun meget bestemt nej (dog med et smil) Så hvis nogen er kommet længere med EM er jeg på vej igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
KnudSan skrev, for 10 timer siden:

Hvad gør at du tænker nej til den store tur.

God anmeldelse :)

Tak. :)

Jeg synes hun er virkelig lækker, men jeg tænker ikke at det er det hun selv har mest lyst til. (Jeg kan tage fejl )
Derfor vil jeg nok foretrække en anden, som har det som spidskompetence, som Em har det med massagen (og det svenske)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 3 timer siden:

Alle billederne, hvor der ikke står Cat på er af Em, hun har bare forskellige farver hår på billederne. 

Em er "også " rigtig god til at massere, som i virkelig god til det. 

er det Em i den hvide kjole?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
pdrhan skrev, for 1 minut siden:

er det Em i den hvide kjole?

Ja, som nævnt tidligere "Alle billederne, hvor der ikke står Cat på er af Em, hun har bare forskellige farver hår på billederne.  "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 2 minutter siden:

Ja, som nævnt tidligere "Alle billederne, hvor der ikke står Cat på er af Em, hun har bare forskellige farver hår på billederne.  "

Tak , men der er ikke mulighed med FP med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
pdrhan skrev, Lige nu:

Tak , men der er ikke mulighed med FP med hende?

EM kan rigtig godt lide at massere, hun hører i min bog nok til de bedste af slagsen i KBH området, når det kommer til massage.
Hun ved virkeligt hvad hun laver...
FP er noget du må høre med EM om, det er i udgangspunktet ikke noget hun skilter med.
Hun er en meget positiv Kvinde med et Stort K, hun er super charmerende, smuk (synes jeg) og sjov at besøge.
Jeg kommer der primært for hendes massage...... :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
Agurken skrev, for 46 minutter siden:

Hun er en meget positiv Kvinde med et Stort K, hun er super charmerende, smuk (synes jeg) og sjov at besøge.
Jeg kommer der primært for hendes massage...... :ugeek:

Du rammer endnu en gang spot on, Agurk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 17 timer siden:

Tak , men der er ikke mulighed med FP med hende?

Jeg har dunket Em godt og grundigt flere gange da hun var på Åboulevarden før i tiden, men nu er hun måske selektiv i forhold til FP. Ved det ikke. Dengang var hun er frisk på næsten alt når man fik hende varmet rigtigt op. Med dybt grundigt arbejde kan man få hende til at sprøjte af vellyst. Hun er en super dejlig kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun var nemlig rigtig flink på Åboulevarden, håber ikke hun helt er gået i kloster i Glostrup. Desværre har jeg ikke været hos hende i Glostrup endnu, kunne håbe på at hun stadig er glad for en fræk tunge :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Em er fantastisk!!

Var fast kunde hos hende på Åboulevarden, men desværre ligger Glostrup langt væk når man ikke har bil.

Dog har jeg altid kun været til massage og lidt håndhygge

 

Jeg ved at der kan ligge krav fra udlejer om hvor meget der kan foregå på "klinikken", så hvis udlejer har specificeret at der kun må være massage med "hænderne" så er det vel det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Em for en times hård massage i dag til at starte ugen på.

En virkelig god massage med fokus på massage. Bad om hårdt uden olie og så med en lille smule olie tilsidst. Den hårde er med hendes knæ og albuer og det var godt! Hun vejer ikke så meget, så det føles meget behageligt med denne smukke quinde siddende på ens ryg med knæene dybt nede i ens baller. Hun er dejlig, sød og charmerende, så man føler sig i fantastisk selskab hvor hun fokuserer 100 pct på kunden. 500 kroner for en energi fuld start på ugen og jeg kommer igen.

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre . Spørgsmål ... 

Em er flot og lækker og yder en super massage .

kan se nu at hun har fået en ny kollega Cindy som virkelig har et flot ansigt så her er mit spørgsmål .

er der nogen af brødrene så har haft en time med Cindy ??? 
vh chawapa 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chawapa skrev, for 16 timer siden:

er der nogen af brødrene så har haft en time med Cindy ??? 

opret en efterlysning om Cindy!

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigdaddy skrev, den 30.9.2020 at 03:49:

Jeg har dunket Em godt og grundigt flere gange da hun var på Åboulevarden før i tiden, men nu er hun måske selektiv i forhold til FP. Ved det ikke. Dengang var hun er frisk på næsten alt når man fik hende varmet rigtigt op. Med dybt grundigt arbejde kan man få hende til at sprøjte af vellyst. Hun er en super dejlig kvinde.

Jeg har kun  haft fornøjelse af hendes topklasse massage og et HJ. Jeg har ikke forsøgt at spørge ind til mere, men det du skriver vækker en lille drøm til live :) Jeg skal derind igen forhåbentlig inden alt for længe. Bortset fra kemi ( uden den er der ikke håb om noget overhovedet ) hvad skal der så til? :) Hvad tænder hun på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Em er uden tvivl, en af de bedste til massage i KBH og omegn. FP er også muligt, men ikke synderligt inspirerende. Tror ikke det er der hun ønsker, at fokus skal være (i hvert fald med hende, hun sælger gerne de andre i huset til den slags ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...