Hop til indhold
Gentlemand-Finn

Administrative beslutninger

Recommended Posts

https://www.eroguide.dk/forum/topic/127102-uden-kondom/

Imponerende at der diskuteres på denne måde I tråden, uden en eller anden hidsig administrator blander sig og giver karantæner, udpensler diverse brugere og bryster sig af hvad han har gjort.

Er det tilfældige humørsvingninger og personlige referencer fra admin, der afgører beslutninger her på sitet.? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 5 minutter siden:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/127102-uden-kondom/

Imponerende at der diskuteres på denne måde I tråden, uden en eller anden hidsig administrator blander sig og giver karantæner, udpensler diverse brugere og bryster sig af hvad han har gjort.

Er det tilfældige humørsvingninger og personlige referencer fra admin, der afgører beslutninger her på sitet.? 
 

Har du anmeldt opslaget? Hvis du har, ser de nok på det, når de får tid. De er jo også mennesker med et liv, præcis som os andre, og de sidder altså ikke klistret til skærme 24/7, og slet ikke når det er et frivilligt og ulønnet job.
Når det er sagt, så er tonen i det linkede opslag, ikke så pæn, helt enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er der tale om en nyoprettet tråd, og det kan vel ikke forventes at administratorerne skal stå til rådighed i alle døgnets timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 22 minutter siden:

- Jeg sætter det blot op i mod egne erfaringer, der gik det godt nok stærkt med at blive bannet af en meget hidsig admin. 

Kan være moderatorene tilfældigvis var online lige der?

Eller måske var der flere der rapporterede dig?

Ro på, min erfaring er at de nok skal komme når tid er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 2 timer siden:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/127102-uden-kondom/

Imponerende at der diskuteres på denne måde I tråden, uden en eller anden hidsig administrator blander sig og giver karantæner, udpensler diverse brugere og bryster sig af hvad han har gjort.

Er det tilfældige humørsvingninger og personlige referencer fra admin, der afgører beslutninger her på sitet.? 
 

Bemærk hvor lidt moderatorerne har vist sig de sidste måneder. Det har givet meget mere ro her på sitet, men de optræder stadig ind imellem. Mon ikke det er en bevist politik fra ejerne.

Hvis jeg er den eneste der har bemærk en dejlig fred og ro, så kan det også skyldes at jeg har blokkeret et dusin brugere ligeligt fordelt mellem kønnene. Det kan anbefales.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 8 timer siden:

Bemærk hvor lidt moderatorerne har vist sig de sidste måneder. Det har givet meget mere ro her på sitet, men de optræder stadig ind imellem. Mon ikke det er en bevist politik fra ejerne.

Hvis jeg er den eneste der har bemærk en dejlig fred og ro, så kan det også skyldes at jeg har blokkeret et dusin brugere ligeligt fordelt mellem kønnene. Det kan anbefales.

Jeg tror nu også fjernelsen af politik forummet har gjort en del godt for roen :-) en dejlig ro jeg også har bemærket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, 1 time siden:

Jeg tror nu også fjernelsen af politik forummet har gjort en del godt for roen :-) en dejlig ro jeg også har bemærket.

Jeg orkede nu aldrig at være ind i politikforum så skænderierne er fløjet over mit hoved. Men du mener vel at de folk ikke har taget skænderierne med til andre forum. Kan godt følge dig.

Uroen var der også efter lukningen og jeg bemærkede forskellen efter min "blokade". Man spærrer for de meste agressive brugere - specielt de 5-6 meget aggressive prostituerede  og det mest bøvede mænd og så er der ro automatisk. Hvem man synes irriterer en varierer - og der er sikkert et par stykker der synes jeg er en røv og irriterende, men det kan jeg godt leve med :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 3 timer siden:

Jeg orkede nu aldrig at være ind i politikforum så skænderierne er fløjet over mit hoved. Men du mener vel at de folk ikke har taget skænderierne med til andre forum. Kan godt følge dig.

Uroen var der også efter lukningen og jeg bemærkede forskellen efter min "blokade". Man spærrer for de meste agressive brugere - specielt de 5-6 meget aggressive prostituerede  og det mest bøvede mænd og så er der ro automatisk. Hvem man synes irriterer en varierer - og der er sikkert et par stykker der synes jeg er en røv og irriterende, men det kan jeg godt leve med :)

 

Præcis, en stor del af problemerne og gnidningerne fra politilforummet spredte sig til de andre fora. Og så her et stykke tid efter, har de brugere der mest brugte politikforummet fundet andre græsgange eller sænket aktiviteten med dertilhørende ro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 18 timer siden:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/127102-uden-kondom/

Imponerende at der diskuteres på denne måde I tråden, uden en eller anden hidsig administrator blander sig og giver karantæner, udpensler diverse brugere og bryster sig af hvad han har gjort.

Er det tilfældige humørsvingninger og personlige referencer fra admin, der afgører beslutninger her på sitet.? 
 

Ja

Du er altid velkommen til at rapportere et indlæg. Så tager vi fat på det når vi har tid. 

Hvis der er noget andet du er ked af kan vi tage den på pm

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, sitet er efterhånden blevet lige så tandløst som Fjolsbog, siden politikforummet er fjernet.

Men det er jo så hyggeligt, mens landet køres i sænk, ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 13 minutter siden:

Tja, sitet er efterhånden blevet lige så tandløst som Fjolsbog, siden politikforummet er fjernet.

Men det er jo så hyggeligt, mens landet køres i sænk, ikke?

Jeg tvivler nu på at vores bataljer på politik forummet havde ret megen indflydelse på hvor landet kører hen ;)

 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 46 minutter siden:

Tja, sitet er efterhånden blevet lige så tandløst som Fjolsbog, siden politikforummet er fjernet.

Men det er jo så hyggeligt, mens landet køres i sænk, ikke?

Mon ikke du kan finde andre steder på nettet, hvor du kan få landets retning drøftet, fremfor et forum hvor fokus er købesex ;) og selv hvis det ikke er muligt, er det da også bare rart med hyggelige tandløse "samlingssteder", hvor en fælles hobby kan drøftes. 

God aften til dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 56 minutter siden:

Tja, sitet er efterhånden blevet lige så tandløst som Fjolsbog, siden politikforummet er fjernet.

Men det er jo så hyggeligt, mens landet køres i sænk, ikke?

Jamen Onslow.... Du har da stadig nationen på eb.dk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keeper skrev, for 17 timer siden:

Ja

Du er altid velkommen til at rapportere et indlæg. Så tager vi fat på det når vi har tid. 

Hvis der er noget andet du er ked af kan vi tage den på pm

Keeper

Alligevel ærgerligt med de tilfældige humørsvingninger. Det gør det svært at omgås andre mennesker

Jeg tænker at du ved, at mit skriv er det samme som at "rapportere", og jeg kan se at du har ryddet op i tråden og samtidig var i godt humør den dag - og det er jo dejligt. 

 Venligst 

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...