Hop til indhold
Guest Nannas Hjørne

Fra deltids til fuldtids GP og tilbage igen

Recommended Posts

Hej Nanna

Først og fremmest tak for dit indlæg - det er en god og velskrevet beretning som er dejlig at læse. Det er en fornøjelse at møde dig og være sammen med dig, og du virker på alle områder som et dejligt menneske som hviler i sig selv. Netop det er vigtigt for mig, for så er det nemlig muligt at etablere en relation som gør tiden sammen med dig endnu bedre. Følelsen at være sammen med et åbent og ærligt menneske der er der frivilligt og af lyst, ikke af nød, er essentiel for mig. 

Så tak fordi du er netop den du er, kære Nanna! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
eye2eye2 skrev, for 5 timer siden:

Hej Nanna

Først og fremmest tak for dit indlæg - det er en god og velskrevet beretning som er dejlig at læse. Det er en fornøjelse at møde dig og være sammen med dig, og du virker på alle områder som et dejligt menneske som hviler i sig selv. Netop det er vigtigt for mig, for så er det nemlig muligt at etablere en relation som gør tiden sammen med dig endnu bedre. Følelsen at være sammen med et åbent og ærligt menneske der er der frivilligt og af lyst, ikke af nød, er essentiel for mig. 

Så tak fordi du er netop den du er, kære Nanna! 

Tak skal du have. Jeg havde gået og tænkt, at jeg gerne ville fælde lidt af både udfordringerne og glæderne ned på skrift, og dette var det oplagte forum til det, jeg er glad for at det er blevet så vel modtaget :) det er en kunst at finde den rigtige balance. Det er dejligt, at jeg er ved at have ramt plet.

Det var en fornøjelse at lære dig bedre at kende sidst, sådan en sjov, inspirerende og ikke mindst hyggelig aften <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nannas Hjørne skrev, for 18 timer siden:

Jeg havde gået og tænkt, at jeg gerne ville fælde lidt af både udfordringerne og glæderne ned på skrift, og dette var det oplagte forum til det, jeg er glad for at det er blevet så vel modtaget :) det er en kunst at finde den rigtige balance. Det er dejligt, at jeg er ved at have ramt plet.

Det er en fornøjelse at læse, hvordan du har håndteret dine GP aktiviteter og din fornuftige tilgang til det hele. Det er virkeligt fedt og super godt gået af dig. 

Tror heller ikke, at der er nogen herinde der er i tvivl om, at du er 100 % på, når du har besøg af os frække mænd. 

Har selv et enkelt kortere - men fantastisk godt - visit på samvittigheden, men snart følger et længere og om muligt meget frækkere visit :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
The Dark Knight skrev, den 4.10.2020 at 08:30:

Det er en fornøjelse at læse, hvordan du har håndteret dine GP aktiviteter og din fornuftige tilgang til det hele. Det er virkeligt fedt og super godt gået af dig. 

Tror heller ikke, at der er nogen herinde der er i tvivl om, at du er 100 % på, når du har besøg af os frække mænd. 

Har selv et enkelt kortere - men fantastisk godt - visit på samvittigheden, men snart følger et længere og om muligt meget frækkere visit :P

Hvem siger, at man ikke kan blande arbejde og fornøjelse ;) men det kræver lige lidt omtanke. 

Og tusind tak.

Jeg er sikker på, at vores revanche bliver mindst lige så skøn som vores første møde. Mindst. ❤

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...