Hop til indhold
Hugewatergun

Adresse idioterne

Recommended Posts

Et spørgsmål til brugerne af gp...og ja jeg kender en gp personligt.

Men hvordan kan det være at det er SÅ vigtigt med nøjagtig adresse at der spørges til det som det første.....og gerne mange gange hvis der ikke kommer promte svar???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well, maybe not exact address.
But at least a hint of what area a girl is in, is very helpful information.
And tbh, I don't understand why girls don't put that in the first information, since it would save them time I would imagine.
As I don't think I'm the only one that wont go to the outlying areas, that technically still is Copenhagen, but is on the wrong side of the city.

So for me, in that case would ask a girl about a time, and then when she says the address would say no.
If there at least was a hint where she lives, I wouldn't even make an initial contact.

So yes, it's pretty important information.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag har svårt att förstå varför du tar dig rätten att vara oförskämd! 

Vilken del av Köpenhamn pigen finns i kommer efter hand fram förr eller senare, så jag brukar inte behöva fråga på forumet, och är man artig och frågar på rätt sätt berättar hon ofta vilken bydel hon finns i.

För mig som oftast är i Köpenhamn över dagen eller med endast en ledig kväll är det inte oviktigt om resan till henne tar 30 minuter eller 60 minuter med offentlig transport eller om det kostar mig DKK 250 eller DKK 1.250 med taxi.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keaper skrev, for 18 minutter siden:

Na ja, vielleicht nicht genaue Adresse.
Aber zumindest ein Hinweis darauf, in welchem Bereich sich ein Mädchen befindet, ist eine sehr hilfreiche Information.
Und tbh, ich verstehe nicht, warum Mädchen das nicht in die ersten Informationen aufnehmen, da es ihnen Zeit sparen würde, wie ich mir vorstellen würde.
Da ich nicht glaube, dass ich der einzige bin, der nicht in die Außenbezirke geht, ist das technisch gesehen immer noch Kopenhagen, aber auf der falschen Seite der Stadt.

In diesem Fall würde ich ein Mädchen nach einer Zeit fragen, und wenn sie dann sagt, würde die Adresse nein sagen.
Wenn es zumindest einen Hinweis darauf gäbe, wo sie lebt, würde ich nicht einmal einen ersten Kontakt herstellen.

Also ja, es sind ziemlich wichtige Informationen.

I will of course tell you the area when you request an appointment. The exact address I will give you only after the appointment confirmedion because I really work according to appointments and I want to avoid someone standing at the door unannounced. I take a break of 1 hour or 1.5 hours between appointments. I need the time for myself and don't want to be disturbed because a customer who has received the address too early is at the door too early. Actually simple.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemand skrev, for 17 minutter siden:

Jag har svårt att förstå varför du tar dig rätten att vara oförskämd! 

Vilken del av Köpenhamn pigen finns i kommer efter hand fram förr eller senare, så jag brukar inte behöva fråga på forumet, och är man artig och frågar på rätt sätt berättar hon ofta vilken bydel hon finns i.

För mig som oftast är i Köpenhamn över dagen eller med endast en ledig kväll är det inte oviktigt om resan till henne tar 30 minuter eller 60 minuter med offentlig transport eller om det kostar mig DKK 250 eller DKK 1.250 med taxi.  

Beklager hvis opslaget virker uforskammet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 3 minutter siden:

I will of course tell you the area when you request an appointment. The exact address I will give you only after the appointment confirmedion because I really work according to appointments and I want to avoid someone standing at the door unannounced. I take a break of 1 hour or 1.5 hours between appointments. I need the time for myself and don't want to be disturbed because a customer who has received the address too early is at the door too early. Actually simple.;)

Thats fully understandable.
But, my thought is that I don't want to waste a girls time, by making initial contact, making a loose agreement, then finding out that the area is far to remote for me.
Which is important for us that only visit Copenhagen and don't live there.
Essentially I don't want to be a bother.

I do confess I tend to arrive early.
Not as in standing outside the door, but as in the general area, since my sense of direction is famously bad, lol.
I simply want to be sure I actually find the place I'm supposed to be. :)
I don't ask if the girl is ready until it's time.

But what I find is that if you walk around in Copenhagen looking slightly confused, people are incredibly helpful.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
The Dark Knight skrev, for 1 minut siden:

Med den overskrift har du ganske enkelt ikke fortjent et svar. 

Hørt. Klart enkelt svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Hugewatergun skrev, for 59 minutter siden:

Et spørgsmål til brugerne af gp...og ja jeg kender en gp personligt.

Men hvordan kan det være at det er SÅ vigtigt med nøjagtig adresse at der spørges til det som det første.....og gerne mange gange hvis der ikke kommer promte svar???

Med så grov en overskrift har du ikke gjort dig fortjent til noget svar. Er fuldstændig enig med the dark knight

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bor i København og der kan være en forskel på op til en time fra den ene ende af Storkøbenhavn til den anden. Jeg vælger ofte piger fra, som ikke angiver et ca. område. F.ex. Brønshøj er fint nok.

Redigeret af Goldbæk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keaper skrev, for 24 minutter siden:

Thats fully understandable.
But, my thought is that I don't want to waste a girls time, by making initial contact, making a loose agreement, then finding out that the area is far to remote for me.
Which is important for us that only visit Copenhagen and don't live there.
Essentially I don't want to be a bother.

I do confess I tend to arrive early.
Not as in standing outside the door, but as in the general area, since my sense of direction is famously bad, lol.
I simply want to be sure I actually find the place I'm supposed to be. :)
I don't ask if the girl is ready until it's time.

But what I find is that if you walk around in Copenhagen looking slightly confused, people are incredibly helpful.

I understand: we would not come to an agreement. But I like your direct manner.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår heller ikke de mange annoncer uden adresse hint, det præcise er ikke nødvendigt men det betyder en hel del om det er Valby eller Indre KBH.

De som spammer profilen med søgeord over hele stor kbh undgår jeg, for det første er det skide irriterende og for det andet er det besværligt at skulle skive for så at opdage adressen er udenfor rækkevidde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goldbæk skrev, for 30 minutter siden:

Jeg bor i København og der kan være en forskel på op til en time fra den ene ende af Storkøbenhavn til den anden. Jeg vælger ofte piger fra, som ikke angiver et ca. område. F.ex. Brønshøj er fint nok.

Et område, et ca sted er selvfølgelig ok.....men mange efterspørger nøjagtigt adresse...og det er det spørgsmålet går på 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil da gerne bare vide den nærmeste større by således at man kan se, i forhold til ens tid om det kan passe med en aftale eller. Jeg har ikke brug for en eksakt adresse før jeg har lavet aftalen. Ofte får man alligvel en adresse lidt ved siden af eller overfor, og skal kontakte glædespigen når man er der. Synes ikke det er urimeligt at man får en ide om, hvor den pågældende ca. er 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hugewatergun skrev, for 6 minutter siden:

Et område, et ca sted er selvfølgelig ok.....men mange efterspørger nøjagtigt adresse...og det er det spørgsmålet går på 

Jeg forstår godt, hvad du mener. Hvis jeg har skrevet en anmeldelse og får svaret skriver jeg hellere aldrig nøjagtig adresse, det skal simpelthen være op til pigerne, hvem de vil udlevere den til. Hvilket område, er jeg dog glad for at anmeldelserne indeholder, fordi som Goldbæk skriver, så er der stor forskel på 30 min og en times transport. Har selv nogle gange skrevet om en aftale med en pige, og når jeg så fik adressen eller området, bedt om at tiden blev rykket lidt pga. større transport tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hugewatergun skrev, 1 time siden:

Herovre i det vilde vest er vi som regel tilfredse med at vide om det er sønder-, midt- eller Nordjylland. :P

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er som regel impulsivt når jeg vil besøge en pige. Så vil jeg gerne vide om det er på vejen. Derudover vil jeg også vide hvor det præcist er så jeg ved om det er et sted jeg før har besøgt. Nogle steder gider jeg ikke komme tilbage til. Så jeg vil klart foretrække at omtrentlig adresse står i annoncen - og at præcis adresse oplyses ved første henvendelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Hugewatergun skrev, for 16 timer siden:

Men hvordan kan det være at det er SÅ vigtigt med nøjagtig adresse at der spørges til det som det første.....

uhaaa...om det er vigtigt at få oplyst adressen, nu er det jo meget brugt at pigen oplyser en nærliggende adresse, og så kontakter man pigen derfra og får den nøjagtige adresse.

Motiverne kan jo bla være at der er en transport som skal beregnes, inden man kan booke en nøjagtig tid, samt som allerede nævnt er der evnt nogle adresser som man ikke ønsker at besøge med hensyn til manglende diskretion/hygiejne/much more money sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, den 29/9/2020 at 13:38:

uhaaa...om det er vigtigt at få oplyst adressen, nu er det jo meget brugt at pigen oplyser en nærliggende adresse, og så kontakter man pigen derfra og får den nøjagtige adresse.

Motiverne kan jo bla være at der er en transport som skal beregnes, inden man kan booke en nøjagtig tid, samt som allerede nævnt er der evnt nogle adresser som man ikke ønsker at besøge med hensyn til manglende diskretion/hygiejne/much more money sted.

Jeg er meget enig i det utilfredstilllende ikke og få adressen sådan ca, jeg haroplevet flere gange , hvor jeg spørger efter en ca adresse og fået meldingen come son, det kan jeg ikke bruge og springer videre, og så dem der spammer med 50 byord for og udvide søgningen er No,Go for mig, helt ok de ikke vil sende en konkret adresse

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...