Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Find appartments, switching apartments, etc

Recommended Posts

kenderen skrev, for 5 minutter siden:

Og det er der ingen der gør i Danmark ? skal vi rejse en tur sammen ? jeg gir lidt champus :-)

"jamen andre gør det ooogssåååå".. 

Der noget med en bro og at hoppe som min saglige moder fortalte mig dengang jeg var ung og brugte den undskyldning:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

"jamen andre gør det ooogssåååå".. 

Der noget med en bro og at hoppe som min saglige moder fortalte mig dengang jeg var ung og brugte den undskyldning:P.. 

jeg behøver ingen undskyldning... gør hvad der passer mig - kender ikke den med broen - noget sønderjysk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ooog nu skal jeg lige påpege af min holdning er som den er ikke "kun" pga bekymring for de unge piger men helt klart også af egoistiske grunde fordi jeg føler det ødelægger det danske sex marked og det gør at staten er mere tilbøjelige til at føle at branchen er et problem hvilket i sidste ende ikke er skide heldigt hvis man stadig lovligt vil kunne gå til prostitueret i Danmark.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 1 minut siden:

jeg behøver ingen undskyldning... gør hvad der passer mig - kender ikke den med broen - noget sønderjysk ?

Hvis alle andre hoppede ud fra en bro ville du så også gøre det.? Sådan hen af de baner var den.. 

Og min mutti er rimelig meget født og opvokset på sjælland men jeg skal ikke kunne sige om den vending er kommet til efter "flugten":lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hvis alle andre hoppede ud fra en bro ville du så også gøre det.? Sådan hen af de baner var den.. 

har udpræget højdeskræk så næppe...

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 13 minutter siden:

ja det har jeg - de er klart mere "desparate" men det betyder bare at de har en anden efterspørgsel...

Du tænker ikke, at det er et problem at kneppe piger, der er så desperate efter at skrabe penge sammen til tårnhøje huslejer, bagmænd og hvad ved jeg, at de giver køb på helbred og egen sikkerhed? Det synes jeg er virkelig trist.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Liv skrev, Lige nu:

Du tænker ikke, at det er et problem at kneppe piger, der er så desperate efter at skrabe penge sammen til tårnhøje huslejer, bagmænd og hvad ved jeg, at de giver køb på helbred og egen sikkerhed? Det synes jeg er virkelig trist.....

du ved intet om tårnhøje huslejer - bagmænd eller sikkerhed... DET synes jeg er virkelig trist...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
kenderen skrev, 1 time siden:

det er vel fuldstændig ligegyldigt... og det funker fint

Tjo... hvis man ikke tæller dårlig samvittighed overfor udlejeren, bekymringer om at blive opdaget, at det ikke er tilladt at drive erhverv fra en privat adresse som ikke er registreret til det, så kan man vel godt sige at det funker. 

Airbnb bliver jo brugt pga. manglende muligheder, ikke fordi det er en fed løsning. Jeg vil selv hellere betale en højere leje hvor det ovenstående er i orden, end at gå med bekymringer og samvittighedskvaler, så derfor er det enormt træls at der er så få alternative muligheder. Selv dem som annoncerer med lejligheder på AL er sjældent erhvervsregistrerede, så det løser kun det med samvittigheden, for hvis naboerne opdager det og klager til udlejerens udlejer eller myndighederne er der stadig problemer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden:

Tjo... hvis man ikke tæller dårlig samvittighed overfor udlejeren, bekymringer om at blive opdaget, at det ikke er tilladt at drive erhverv fra en privat adresse som ikke er registreret til det, så kan man vel godt sige at det funker. 

Airbnb bliver jo brugt pga. manglende muligheder, ikke fordi det er en fed løsning. Jeg vil selv hellere betale en højere leje hvor det ovenstående er i orden, end at gå med bekymringer og samvittighedskvaler, så derfor er det enormt træls at der er så få alternative muligheder. Selv dem som annoncerer med lejligheder på AL er sjældent erhvervsregistrerede, så det løser kun det med samvittigheden, for hvis naboerne opdager det og klager til udlejerens udlejer eller myndighederne er der stadig problemer. 

som kunde er jeg komplet ligeglad

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 10 minutter siden:

du ved intet om tårnhøje huslejer - bagmænd eller sikkerhed... DET synes jeg er virkelig trist...

Hvorfor synes du det er trist:lol:.? 

Og at du er komplet ligeglad ses tydeligt:ph34r::lol:

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
kenderen skrev, for 6 minutter siden:

Og det er super, for hvis man også skulle føje kundekvaler til den ovenstående liste, så ville airbnb da først blive rigtig træls. 

Redigeret af Nannas Hjørne
tilføjede "rigtig"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Hvorfor synes du det er trist:lol:.? 

at man udtaler sig om noget som man intet ved om...

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, Lige nu:

at man udtaler sig om noget som man intet ved om...

Nogen af os har arbejdet med udenlandske piger før.. Eller vi har en indsigt i branchen som gæsterne ikke har.. Selvom vi ikke selv har haft de samme betingelser som mange af de udenlandske piger så kender vi da godt til arbejdsmåden.. Vi ved blandt andet hvad det kræver at arbejde bare de få timer vi gør med en kundekreds der måske er halvdelen af deres..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kenderen skrev, for 7 minutter siden:

Du virker som om du er ligeglad med alt, inkl kvinden du stikker den op i. Jeg håber du bare har en dårlig dag og derfor sidder og leger troll. For alternativet er ekstremt skræmmende. :|

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Du virker som om du er ligeglad med alt, inkl kvinden du stikker den op i. Jeg håber du bare har en dårlig dag og derfor sidder og leger troll. For alternativet er ekstremt skræmmende. :|

om det er airbnb eller en anden type udlejning... ja meget kynisk er jeg :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 27 minutter siden:

Du ved da ikke, hvad jeg ved..... Det er ikke forbudt at tale med udenlandske kollegaer....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 20 minutter siden:

Jeg håber du bare har en dårlig dag og derfor sidder og leger troll. 

Det tror jeg bestemt, og den fodres... 

/North :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Christina ssbbw skrev, for 24 minutter siden:

at jeg ikke bruger danske piger/etablerede bordeller ? jamen så er jeg en troll :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I think it is absolutely not okay that "Danish" is automatically considered expensive and good and "under better conditions" here ... Why? I think it is absolutely not okay that "foreign" is referred to as something cheaper or something inferior in this forum ....
On my identity card there is "D" in that of the Danish girls "DK" - which, according to this forum, is a qualification for something "better" (?) I don't see it that way, I don't work under bad conditions and I don't see myself as something Inferior. My prices (?) .... I have always worked with exclusive prices and with exclusive customers:wub:, regardless of whether I'm in Switzerland or Denmark. Then why am I being portrayed as something inferior by some male and female members here in this forum? - Yes, this happens automatically as you only differentiate between Danish and non-Danish. If the only argument you can use is the letter "D" instead of "DK" then it's pretty sad ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 timer siden:

Agreed, there are definitely options for independent girls on AL (annoncelight.dk) but it depends how you like to work. It's easy to find a room but the options are few if you want an entire apartment to yourself AND want it to be a nice, clean and cozy place with options for cooking, washing and such. At least I've found it very difficult to find such places without turning to brothels where you have to adhere to their rules. If you want a nice place where your profession is known, I think you need connections or need to get really lucky. That doesn't have to mean a pimp but simply a network.

But I'm guessing your point is that places don't have to be organised by a pimp or something similar and I think that's very true. Of course, the rent is way too high anywhere that know what you do, but that is the case with or without pimps. 

Yes, sometimes it takes longer to find a decent, clean, cozy commercial property in a city, but it works. Maybe I was actually lucky, but I've never rented an apartment that wasn't clean and that didn't have a washing machine in the rooms - that's very important to me because I work with oil and also with special tantric wax. I have to wash 4 - 5 times a day :rolleyes:...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 4 minutter siden:

I think it is absolutely not okay that "Danish" is automatically considered expensive and good and "under better conditions" here ... Why? I think it is absolutely not okay that "foreign" is referred to as something cheaper or something inferior in this forum ....
On my identity card there is "D" in that of the Danish girls "DK" - which, according to this forum, is a qualification for something "better" (?) I don't see it that way, I don't work under bad conditions and I don't see myself as something Inferior. My prices (?) .... I have always worked with exclusive prices and with exclusive customers:wub:, regardless of whether I'm in Switzerland or Denmark. Then why am I being portrayed as something inferior by some male and female members here in this forum? - Yes, this happens automatically as you only differentiate between Danish and non-Danish. If the only argument you can use is the letter "D" instead of "DK" then it's pretty sad ...

Well, the majority of foreign girls has a pimp/agent whatever you will call them, that books their next "jobs". 

You're on of the few, and I think that is wonderful!

Redigeret af cockycockysuckysucky2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ikke noget til branchen, hvordan piger kommer herop...

Man ja som andre skriver, så kan man undre sig over hvordan kvinder som kun kan et østeuropæisk sprog kan komme herop ved egen hjælp...

Det ses gang på gang at 2-4 piger kommer herop, og skifter mellem 2-3 steder...hvordan har de fundet 3 steder rundt i landet ?

Hvis man følger med på Annoncelight, så er det i hvert fald i midtjylland begrænset hvor mange annoncer der er hvor piger søger et sted, og hvor udlejere tilbyder et sted at arbejde... ( dog når jeg kigger, så sorterer jeg jo på kvinder, så måske jeg misser annoncerne for udlejning :D )

Ja så er der nogle gange en som bryder ud af gruppen og arbejder solo...men hvor bliver de andre 2 piger af ? 

Kan folk huske artiklen om stedet i Randers hvor der var nogle piger som ellers var ret populære...der var da nogen som tjente en god skilling på dem...men det var nok ikke rufferi, men mere en lille cigarkasse :ph34r:

Der er naturligvis også udenlandske kvinder som er helt selvstændige her i landet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kender ikke noget til branchen, hvordan piger kommer herop...

Man ja som andre skriver, så kan man undre sig over hvordan kvinder som kun kan et østeuropæisk sprog kan komme herop ved egen hjælp...

Det ses gang på gang at 2-4 piger kommer herop, og skifter mellem 2-3 steder...hvordan har de fundet 3 steder rundt i landet ?

Hvis man følger med på Annoncelight, så er det i hvert fald i midtjylland begrænset hvor mange annoncer der er hvor piger søger et sted, og hvor udlejere tilbyder et sted at arbejde... ( dog når jeg kigger, så sorterer jeg jo på kvinder, så måske jeg misser annoncerne for udlejning :D )

Ja så er der nogle gange en som bryder ud af gruppen og arbejder solo...men hvor bliver de andre 2 piger af ? 

Kan folk huske artiklen om stedet i Randers hvor der var nogle piger som ellers var ret populære...der var da nogen som tjente en god skilling på dem...men det var nok ikke rufferi, men mere en lille cigarkasse :ph34r:

Der er naturligvis også udenlandske kvinder som er helt selvstændige her i landet.

Tænker også på hvordan en pige fra Colombia ender helt heroppe i Danmark, og endda i Vejle eller lignende, fordi som du selv siger er der meget meget få værelser til leje i Jylland. 

Hvordan dælen tænker de "jeg skal da til Danmark, og vejle (eksempel) er lige der jeg vil hen".... :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

I forbindelse med at jeg skrev, at der var flere piger på samme sted...hvis de 2 af dem pludselig ikke annoncerer længere, så kunne man vel tænke at de rent faktisk ikke var veninder hjemmefra :rolleyes:

Jeg har engang været halvfast gæst ved en udenlandsk pige, og der var 1-2 andre også...hun sagde at hun ikke kunne lide de andre piger... lad os antage at det passer, så har de jo ikke heller ikke været veninder hjemmefra...nogen må have bragt dem sammen.

Sætning slettet

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

I forbindelse med at jeg skrev, at der var flere piger på samme sted...hvis de 2 af dem pludselig ikke annoncerer længere, så kunne man vel tænke at de rent faktisk ikke var veninder hjemmefra :rolleyes:

Jeg har engang været halvfast gæst ved en udenlandsk pige, og der var 1-2 andre også...hun sagde at hun ikke kunne lide de andre piger... lad os antage at det passer, så har de jo ikke heller ikke været veninder hjemmefra...nogen må have bragt dem sammen 

Desuden, hvordan de kender de til hvordan lejer i hele verden, kender de AL lignende sider i hele europa?

Ved de virkeligt på hvilke sider man skal søge for at finde bordeller/værelser til leje i Frankrig, Schweiz, Tyskland, Belgien, osv.. De må være meget dygtige :ph34r:

Desuden undrer det også at hvis de for eksempel er i Schweiz hvorfor de vælger at tage rundt til de mindre byer!? 

Redigeret af cockycockysuckysucky2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...