Hop til indhold
Klodendrejer

COVID 19 del. 2

Recommended Posts

Skrev om mine besøg hos to glædespiger med muligvis som en smittet mand . Ja jeg er positiv og har givet myndighederne besked om hvem jeg har besøgt indenfor de sidste 10 dage . Så må vi se om det hjælper på at de så også kan blive testet 
Blev åbenbart smidt ud af den anden tråd . Så har jeg vist gjort hvad jeg kan gøre. 

• Synes godt om 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Klodendrejer skrev, for 10 minutter siden:

Skrev om mine besøg hos to glædespiger med muligvis som en smittet mand . Ja jeg er positiv og har givet myndighederne besked om hvem jeg har besøgt indenfor de sidste 10 dage . Så må vi se om det hjælper på at de så også kan blive testet 
Blev åbenbart smidt ud af den anden tråd . Så har jeg vist gjort hvad jeg kan gøre. 

Lidt feedback for din egen skyld: Du blev smidt ud af den anden tråd, fordi du kaldte en anden bruger "klovn". En moderator skrev direkte at det var derfor, og at vi ikke taler sådan til hinanden her. Bare så du ved det, nu du ikke kan gå ind i tråden og læse det.......

Det er ikke fedt du testede positiv, heldigvis er det meget sjældent en dødsdom, så ingen grund til panik. Du ønskes god bedring herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Klodendrejer skrev, for 24 minutter siden:

ligeledes god bedring herfra, og håber ligeledes god bedring til dem der ellers er blevet smittet på din vej. God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 6 minutter siden:

ligeledes god bedring herfra, og håber ligeledes god bedring til dem der ellers er blevet smittet på din vej. God weekend

Tusind tak skal i ha . Er klovn et fy ord . YouTube denne sang ytringsfrihed med flyingmoments . Eroguide hjælper udenlandske piger med at lave en masse dejlige sorte penge hahaha omg . Men klovn det må man ikke skrive . Nu bliver jeg nok blokeret igen . Fuck det . Pas på derude . Go aften klo... haha Ps. Jeg udstiller selvfølgelig ikke de to . Tror at myndighederne tager sig af det . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Denderder
Klodendrejer skrev, for 21 minutter siden:

Tusind tak skal i ha . Er klovn et fy ord . YouTube denne sang ytringsfrihed med flyingmoments . Eroguide hjælper udenlandske piger med at lave en masse dejlige sorte penge hahaha omg . Men klovn det må man ikke skrive . Nu bliver jeg nok blokeret igen . Fuck det . Pas på derude . Go aften klo... haha Ps. Jeg udstiller selvfølgelig ikke de to . Tror at myndighederne tager sig af det . 

Hmmm. Må da lidt indrømme at jeg godt kunne tænke mig at vide hvor du sådan ca. Har været hende på dine besøg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Denderder
Denderder skrev, for 10 minutter siden:

Hmmm. Må da lidt indrømme at jeg godt kunne tænke mig at vide hvor du sådan ca. Har været hende på dine besøg 

Rødvin er lig med stavefejl . Henne og ikke hende . Skål 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...