Hop til indhold
Wondermike

Katalina kan jeg godt blive lidt forelsket i

Recommended Posts

Jeg har nu besøgt Katalina i Glostrup 3 gange, og hver gang har jeg haft sådan en lidt "rundt-på-gulvet"-fornemmelse, da jeg gik derfra. Sådan en blanding at at være udløst, småberuset og en lille smule forelsket. Det er ikke så ofte det sker.

Hver gang har det været nemt at lave aftale med hende, hun svarer hurtigt, holder sine aftaler og er god til engelsk. 

Hun er smuk, måske en anelse corona-buttet, med de dejligste, bløde bryster og smukke øjne med lange vipper. Hun giver et godt øko-blowjob og er dejlig at elske med, forfra og bagfra. Dejlig at slikke, smuk i doggy, god til at give massage. Alt dette er fint og godt og bestemt over middel.

Men det jeg ikke kan stå for, er at hun ER der 100%, hun STÅR der og kigger mig i øjnene. Hun kysser mig til jeg ikke længere kan stå på benene (måske ikke så klogt i øjeblikket). Hun ligger ned på ryggen og bliver bollet, mens hun ser på mig med halvt lukkede sovekammerøjne - og det er jo nærmest ikke til at HOLDE UD!!! :biggrin:. Der bliver ikke set på uret. Før, under og efter er hun kvik, klog og sjov at tale med - på engelsk, tysk og norsk (og dermed næsten på dansk).

Jeg kan ikke stå for piger, der giver noget af sig selv og viser lidt interesse. Jeg ved vi er nemme at narre, men jeg tror faktisk ikke, at Katalina snyder. Hun er ikke min kæreste, men hun er nysgerrigt til stede og interesserer sig for mig og for at jeg har det godt. Det er ikke dårligt - så jeg kommer igen :).

Redigeret af Wondermike

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt at høre at du har haft en dejlig oplevelse med Katalina, og jeg er vild med beskrivelsen af en pige der er til stede i det hun foretager sig. Hun er bestemt en jeg godt kunne tænke mig at møde - måske tilmed til et morgenbesøg... Håber det vil lykkes mig at få et alibi til at komme afsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wondermike skrev, for 5 timer siden:

Men det jeg ikke kan stå for, er at hun ER der 100%, hun STÅR der og kigger mig i øjnene. Hun kysser mig til jeg ikke længere kan stå på benene (måske ikke så klogt i øjeblikket). 

Fin anmeldelse :D   

Når man er intimt sammen med en pige, gør kys nok hverken fra eller til, i den nuværende situation. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Wondermike skrev, for 22 timer siden:

Jeg har nu besøgt Katalina i Glostrup 3 gange, og hver gang har jeg haft sådan en lidt "rundt-på-gulvet"-fornemmelse, da jeg gik derfra. Sådan en blanding at at være udløst, småberuset og en lille smule forelsket. Det er ikke så ofte det sker.

Hver gang har det været nemt at lave aftale med hende, hun svarer hurtigt, holder sine aftaler og er god til engelsk. 

Hun er smuk, måske en anelse corona-buttet, med de dejligste, bløde bryster og smukke øjne med lange vipper. Hun giver et godt øko-blowjob og er dejlig at elske med, forfra og bagfra. Dejlig at slikke, smuk i doggy, god til at give massage. Alt dette er fint og godt og bestemt over middel.

Men det jeg ikke kan stå for, er at hun ER der 100%, hun STÅR der og kigger mig i øjnene. Hun kysser mig til jeg ikke længere kan stå på benene (måske ikke så klogt i øjeblikket). Hun ligger ned på ryggen og bliver bollet, mens hun ser på mig med halvt lukkede sovekammerøjne - og det er jo nærmest ikke til at HOLDE UD!!! :biggrin:. Der bliver ikke set på uret. Før, under og efter er hun kvik, klog og sjov at tale med - på engelsk, tysk og norsk (og dermed næsten på dansk).

Jeg kan ikke stå for piger, der giver noget af sig selv og viser lidt interesse. Jeg ved vi er nemme at narre, men jeg tror faktisk ikke, at Katalina snyder. Hun er ikke min kæreste, men hun er nysgerrigt til stede og interesserer sig for mig og for at jeg har det godt. Det er ikke dårligt - så jeg kommer igen :).

Bare af nysgerrighed - hvad alder er du ? (Mere om os lidt ældre herrer mon vil modtage samme lækre behandling ? Med lækre dybe kys osv )

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 8 minutter siden:

Bare af nysgerrighed - hvad alder er du ? (Mere om os lidt ældre herrer mon vil modtage samme lækre behandling ? Med lækre dybe kys osv )

Age is just a number. I will not treat people different regarding the age or nationality. I do love to kiss and the only thing that probably will make a difference is the oral hygiene, though i never had problems here. So yes, all the gentlemen will receive the same respect and “ treatment “ ( deep french kiss, intense kiss or passionate kiss ). :)

Wish you all a lovely Sunday and enjoy the beautiful weather :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Wondermike skrev, for 24 minutter siden:

6 år ældre end dig, troublemaker - gætter jeg på... :).

Jeg tror du gætter rigtigt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Katalina_hot skrev, for 1 time siden:

Age is just a number. I will not treat people different regarding the age or nationality. I do love to kiss and the only thing that probably will make a difference is the oral hygiene, though i never had problems here. So yes, all the gentlemen will receive the same respect and “ treatment “ ( deep french kiss, intense kiss or passionate kiss ). :)

Wish you all a lovely Sunday and enjoy the beautiful weather :rolleyes:

Thanks for your friendly reply (you look amazing by The way :-) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slave to Lady's and Shemal skrev, for 30 minutter siden:

Curious has anyone been with her as her slave. Very curious if she just writes domination or if she has that side in her...

I don’t write something on my profile just to have a long list of extras. I provide everything I wrote. You are more than welcome to make an appointment with me to see how good I am with words and how I treat the slaves. :P I might be a kind person, but all women have a hidden pleasure to dominate men. :evil:

Redigeret af Katalina_hot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wondermike skrev, den 26.9.2020 at 15:55:

Hun er smuk, måske en anelse corona-buttet, med de dejligste, bløde bryster og smukke øjne med lange vipper.

Hvor buttet er "corona-buttet)?

Skal man lægge mange kilo til i forhold til billederne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 29 minutter siden:

Hvor buttet er "corona-buttet)?

Skal man lægge mange kilo til i forhold til billederne?

I am actually skinnier than in my pics. Lost some weight because i workout a lot. Probably he wanted to say not to expect me to be slim like a model :D

The picture was taken this morning. :!:78EF3419-2061-4C01-84E2-1817CDADDAE9.thumb.jpeg.253a99c8cd6937432c74ce6019ebd23b.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wondermike skrev, for 17 minutter siden:

Billederne er retvisende. Men forvent ikke "lange tøsestænger" ;).

Hva dælen er lange tøsestænger? :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wondermike skrev, den 26.9.2020 at 15:55:

Sex er ikke alt. Kjemi og god kommunikasjon er også viktig. Tusen takk for den fine anmeldelsen. Håper å se deg igjen. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Katalina_hot skrev, for 9 timer siden:

I am actually skinnier than in my pics. Lost some weight because i workout a lot. Probably he wanted to say not to expect me to be slim like a model :D

The picture was taken this morning. :!:78EF3419-2061-4C01-84E2-1817CDADDAE9.thumb.jpeg.253a99c8cd6937432c74ce6019ebd23b.jpeg

You are very buatyfull Katalina, hope you have a nice day.

Regards Kvindebeundre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 16 minutter siden:

You are very buatyfull Katalina, hope you have a nice day.

Regards Kvindebeundre

Thank you :) have a nice day too and a good start in the week :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Katalina_hot skrev, for 9 timer siden:

The picture was taken this morning. :!:

Den bedste udsigt er at gå op ad en lang trappe, lige bag ved Katalina i stramme bukser og jakke :ph34r:

Team Katalina :wub:

Redigeret af Dana44

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo
Dana44 skrev, 1 time siden:

Den bedste udsigt er at gå op ad en lang trappe, lige bag ved Katalina i stramme bukser og jakke :ph34r:

Team Katalina :wub:

Ja, og tænk du kommer til at træne i samme FW center som hende i en hel time eller mere... så bliver det sgu svært at skjule erektionen og træning umuligt :-o:shock::oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
RicardoEverhardo skrev, for 12 minutter siden:

Ja, og tænk du kommer til at træne i samme FW center som hende i en hel time eller mere... så bliver det sgu svært at skjule erektionen og træning umuligt :-o:shock::oops:

That is why I prefer to workout early in the morning and to have the gym only for me :D I love to squat so better to train alone :mrgreen:

I think the worst thing would not be to have an erection while i workout but to see me train with more weight than the ones looking at my bootylicious B) and I think this is sexy :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Katalina_hot skrev, den 27.9.2020 at 20:59:

The picture was taken this morning. :!:

You look absolutely delicious :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...