Hop til indhold
Herreaften

Pige/piger til herreaften i sommerhus d. 3/10 i postnr. 6990 søges

Recommended Posts

Hej der,

Vi er 4 fyre der afholder strategimøde for vores virksomhed kombineret med en "herredag- og aften". Vi starter om formiddagen og tager natten med. 

Hertil ønskes lidt "sødt, sjovt og godt - og frækt" - der er ingen fastlagte rammer eller andet men søger åbent.  Tænker dog lingeriservering og -nusning af os, evt. nøgenservering (helt/delvis) mere/vildere kan være interessant alt efter aftalen. 

Vi kigger fortrinsvis efter piger der ikke er decideret overvægtige - dog er det top fint med lidt til gården og gaden. Petit er bestemt også lækkert. 

Mon der findes nogen interesserede herinde? 

Ja, det er en ny profil - forsøger at være lidt diskret hermed ift. andre aktiviteter :-)

Kontakt via besvarelse nedenunder eller PM.

Kram direktionen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Hvis I mangler en til at tage referat siger i bare til, eller en anden stilling i firmaet :D

Så kunne jeg sagtens byde ind med nogle gode bud :ph34r::P

Del dette indlæg


Link til indlæg

En virksomhed der holder strategi møde den 3/10, som er en lørdag.  Fantasien har åbenbart ingen grænser.  God weekend.

Redigeret af Tinas mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinas mand skrev, for 3 minutter siden:

En virksomhed der holder strategi møde den 3/10, som er en lørdag.  Fantasien har åbenbart ingen grænser.  God weekend.

Ehm du er da ikke helt frisk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da ofte været til diverse møder med nogle af de firmaer, jeg har været ansat i både lørdag og søndag. Så jo det findes skam. Dog har jeg aldrig prøvet med denne form for serving og sevice. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengamlebjørn skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har da ofte været til diverse møder med nogle af de firmaer, jeg har været ansat i både lørdag og søndag. Så jo det findes skam. Dog har jeg aldrig prøvet med denne form for serving og sevice. 

Det er så også første gang, at vi tænker "den form for servering og service" - men hvorfor ikke, det kunne da være vildt sjovt og hyggeligt for alle :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herreaften skrev, for 14 timer siden:

Hej der,

Vi er 4 fyre der afholder strategimøde for vores virksomhed kombineret med en "herredag- og aften". Vi starter om formiddagen og tager natten med. 

Hertil ønskes lidt "sødt, sjovt og godt - og frækt" - der er ingen fastlagte rammer eller andet men søger åbent.  Tænker dog lingeriservering og -nusning af os, evt. nøgenservering (helt/delvis) mere/vildere kan være interessant alt efter aftalen. 

Vi kigger fortrinsvis efter piger der ikke er decideret overvægtige - dog er det top fint med lidt til gården og gaden. Petit er bestemt også lækkert. 

Mon der findes nogen interesserede herinde? 

Ja, det er en ny profil - forsøger at være lidt diskret hermed ift. andre aktiviteter :-)

Kontakt via besvarelse nedenunder eller PM.

Kram direktionen

I stedet for at slå en evt fremtidig ledig stilling op på jobnet osv, så skriv bare direkte til mig. Ville elske at være i et firma med de skønne frie holdninger, og er ligeglad med om møder bliver holdt på en lørdag eller søndag (som de for øvrigt ofte bliver).  Gad vide hvilken branche det er du arbejder i ?  Det er lige før jeg tilbyder at lave maden og tage opvasken for jer ( Er også udlært kok )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengamlebjørn skrev, den 26.9.2020 at 14:52:

Jeg har da ofte været til diverse møder med nogle af de firmaer, jeg har været ansat i både lørdag og søndag. Så jo det findes skam. Dog har jeg aldrig prøvet med denne form for serving og sevice. 

Det har jeg også været til oftest endda hele weekender.

Men at have i tankerne at man skal invitere nogle prostituerede på omgang er noget langt ud. Det må være et meget lille firma  med nogle meget lumre ansatte. Der er noget galt her.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 50 minutter siden:

Det har jeg også været til oftest endda hele weekender.

Men at have i tankerne at man skal invitere nogle prostituerede på omgang er noget langt ud. Det må være et meget lille firma  med nogle meget lumre ansatte. Der er noget galt her.

@Lasselarseb hvad er der galt ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, for 9 timer siden:

@Lasselarseb hvad er der galt ???

Ville nogen på en almindelig arbejdsplads tænke på at hyre piger til ("sødt, sjovt og godt - og frækt") og "nusning af os" ?

Og så på et forum omhandlende prostitution. Jeg ville ikke selv og kender ikke nogen der ville få de tanker og kan ikke forestille mig nogen jeg kender ville. Derfor mener jeg der er noget galt da det ikke er normal/gængs at få de ideer.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lasselarseb skrev, for 22 minutter siden:

almindelig arbejdsplads

Det kommer nok meget an på branchen. Jeg kender en arbejdsplads hvor en sælger fejres med en stripper når han har landet en ordre over 1 mill. Det er indenfor musikbranchen, og der arbejder også piger i firmaet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 13 timer siden:

Ville nogen på en almindelig arbejdsplads tænke på at hyre piger til ("sødt, sjovt og godt - og frækt") og "nusning af os" ?

Og så på et forum omhandlende prostitution. Jeg ville ikke selv og kender ikke nogen der ville få de tanker og kan ikke forestille mig nogen jeg kender ville. Derfor mener jeg der er noget galt da det ikke er normal/gængs at få de ideer.

Tænker du skulle overveje seriøst terapeutisk behandling her - feministisk offerrolle til trods for at du render til luder hver gang du har sparet op... sjit en tosse du er...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herreaften skrev, for 10 minutter siden:

Tænker du skulle overveje seriøst terapeutisk behandling her - feministisk offerrolle til trods for at du render til luder hver gang du har sparet op... sjit en tosse du er...

Jeg er da ikke offer for noget som helst. Du ved heller ikke om jeg render til luder og om jeg sparer op.  Du føler dig vist krænket over dit bluff blev kaldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, 1 time siden:

Jeg er da ikke offer for noget som helst. Du ved heller ikke om jeg render til luder og om jeg sparer op.  Du føler dig vist krænket over dit bluff blev kaldt.

@Lasselarseb 

Suuuuuuuuuuuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 18 timer siden:

Jeg er da ikke offer for noget som helst. Du ved heller ikke om jeg render til luder og om jeg sparer op.  Du føler dig vist krænket over dit bluff blev kaldt.

Snup du en ombolning - fejl skal da helst rettes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, den 1.10.2020 at 09:15:

Ville nogen på en almindelig arbejdsplads tænke på at hyre piger til ("sødt, sjovt og godt - og frækt") og "nusning af os" ?

Og så på et forum omhandlende prostitution. Jeg ville ikke selv og kender ikke nogen der ville få de tanker og kan ikke forestille mig nogen jeg kender ville. Derfor mener jeg der er noget galt da det ikke er normal/gængs at få de ideer.

ja eller nej. ja til det gør nogle. nej til at det er en alm arbejdsplads. jeg forestiller mig at det er et lille murerfirma eller noget i den dur:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...