Hop til indhold
Guest Icemand

hvordan fungerer dette her ?

Recommended Posts

Det er som de skriver, det gamle Grenz Club i Flensborg der har skiftet navn, og de har frisket det op med lidt frisk maling.

Før var der en indgangs pris på 25 euro inden kl 19, og 50 euro efter kl 19, nu har de droppet indgangs prisen, og man kan udvælge sig en af pigerne og gå direkte til sagerne, prisen er 50 euro for quickie (max 20 min), 80 for en halv time og 150 euro for en time, umiddelbart er det hele med fransk natur.

Hvis du vil ind i baren og sidde, og nyde godt af deres sauna, spa og hygge snakke med pigerne, så skal du købe for minimum 20 euro i baren, jeg kender ikke priserne, men det er vel en slags indgang, hvor man dog så for slukket tørsten for pengene.

Priserne er mig bekendt de samme med pigerne, om man går direkte op, eller har været i baren først.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja det er en FKK, hvor pengene fra den gratis indgang bliver hevet hjem ved højere priser hos pigerne og ved brug af nogle af faciliteterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...