Hop til indhold

Recommended Posts

exostar skrev, for 8 timer siden:

Spændende at høre om det er hende på billederne 

Det er det og det er heller ikke gamle billeder;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hey

Har været en tur forbi hende her for nyligt. 

Det er hende på billederne og billederne er nye og viser 100% hvad du møder. 

Pigen er sød og rar men det virker desværre ikke som om pigen helt udfører sit arbejde med den store lyst. Der var et par hints under vejs at hun vist ikke er her af lyst men af nød. Så for mig virker det lidt som pigen her er en del af historien, nu passer vi lige på dit pas de næste 3 mdr. og hvis du opfører dig pænt så får du det igen(hint). 

Det bliver derfor ikke til et genbesøg fra min side, hvilket er ærgelig for pigen er dælme dejlig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv. Træls når situationen er som denne. Alene af den grund bliver det nok ikke til et besøg af mig. Men samtidig får man også ondt af pigen, som jo gerne skulle tjene nogle penge til “pas-holderen”.. Ville ønske det altid er af lyst og ikke nød.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 17 timer siden:

Hey

Har været en tur forbi hende her for nyligt. 

Det er hende på billederne og billederne er nye og viser 100% hvad du møder. 

Pigen er sød og rar men det virker desværre ikke som om pigen helt udfører sit arbejde med den store lyst. Der var et par hints under vejs at hun vist ikke er her af lyst men af nød. Så for mig virker det lidt som pigen her er en del af historien, nu passer vi lige på dit pas de næste 3 mdr. og hvis du opfører dig pænt så får du det igen(hint). 

Det bliver derfor ikke til et genbesøg fra min side, hvilket er ærgelig for pigen er dælme dejlig!

Jeg har været hos hende et par gange og der har ikke været nogle problemer med lysten, måske har hun haft mange kunder den dag du har været på besøg eller kemien ikke har været i orden. Det andet ud skriver er fri fantasi, hun er jo ikke spærret inde eller noget, hun kan bare åbne døren og gå hvis hun vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
PHlan skrev, for 21 minutter siden:

Det andet ud skriver er fri fantasi.

Hvor ved du det fra, er du hendes pimp?

Bemærk jeg skriver ‘det virker som om’ - så det er min antagelse ud fra hvad jeg oplevede og ikke noget jeg bare har fantaseret frem ud fra den blå luft, omvendt heller ikke noget jeg konstaterer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 30 minutter siden:

Hvor ved du det fra, er du hendes pimp?

Bemærk jeg skriver ‘det virker som om’ - så det er min antagelse ud fra hvad jeg oplevede og ikke noget jeg bare har fantaseret frem ud fra den blå luft, omvendt heller ikke noget jeg konstaterer. 

Så det du skriver er at du ikke ved noget.

Hun snakker ret godt engelsk så det er frit for enhver at snakke med hende, det behøver man ikke at være “pimp” for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
PHlan skrev, for 2 minutter siden:

Så det du skriver er at du ikke ved noget.

 

Det er ret tydeligt at jeg skriver 'hvad jeg oplevede' - om pigen er troværdig eller ej kan jeg ikke vurdere... Men ja hun snakker ok engelsk... 

Sjovt så travlt du har med at bore i det, og du i øvrigt i dine andre indlæg her på EG, stort set kun kommenterer positivt på piger fra samme sted!

Og mon så ikke vi skulle komme tilbage til TS emne og høre om andres oplevelser? Det kunne være mere interessant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende. Utrolig sød pige, snaksaglig, smuk og naturlig - billederne er spot on  

Men må give Lurik ret, der manglede indlevelse i selve akten. Hun er ikke den store massør, selvom hun forsøgte lidt, og så virkede hun ikke særlig interesseret i sexen. Desuden så blev musikken skruet meget højt op, så det var svært at få et ord indført. 

Efterfølgende fortalte hun en længere (troværdig) historie fra hendes hjemland og til dels om hvorfor hun var her. Men tænker ikke det er en jeg skal at dele uden hendes accept. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
henrik_klausen skrev, for 1 minut siden:

hvor i vejle

Hvis det ikke står i annoncen skriver vi det ikke her officielt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt stedet og lad mig sige det med det samme: Det er ikke pigen på billederne man møder, hende der var der den aften var i væsentlig bedre foderstand, hendes bryster var en lille b skål der hang en lille smule. Hun var vældig sød og massagen var ok, men med hensyn til resten så levede hun ikke op til det der var aftalt. Havde bestilt massage med 69 og som skrevet var massagen ok men så sluttede det også. Blev bedt om at vende mig om på ryggen og efter lidt aftørring af banditten startede hun på blow og efter 2-3 min var det så det resten var med hånden, bad om lidt 69; og det ville hun kun i ca 30 sekunder så flyttede hun sig udenfor rækkevidde og satte fart på handjobbet til jeg kom, hurtig aftørring og så ud af døren. Havde spurgt om missen var glatbarberet og fik at vide at det var den, men niks det passede så heller ikke der 2-3 dages stupper og enkelte længere hår så det var endnu en ting der ikke passede, så jeg kommer bestemt ikke igen.

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 10.10.2020 at 12:17:

Jeg har også besøgt stedet og lad mig sige det med det samme: Det er ikke pigen på billederne man møder, hende der var der den aften var i væsentlig bedre foderstand, hendes bryster var en lille b skål der hang en lille smule. Hun var vældig sød og massagen var ok, men med hensyn til resten så levede hun ikke op til det der var aftalt. Havde bestilt massage med 69 og som skrevet var massagen ok men så sluttede det også. Blev bedt om at vende mig om på ryggen og efter lidt aftørring af banditten startede hun på blow og efter 2-3 min var det så det resten var med hånden, bad om lidt 69; og det ville hun kun i ca 30 sekunder så flyttede hun sig udenfor rækkevidde og satte fart på handjobbet til jeg kom, hurtig aftørring og så ud af døren. Havde spurgt om missen var glatbarberet og fik at vide at det var den, men niks det passede så heller ikke der 2-3 dages stupper og enkelte længere hår så det var endnu en ting der ikke passede, så jeg kommer bestemt ikke igen.

Kim

Der 2 piger der nede, du skal selv sige hvem du har bestilt tid hos, det står også i annoncen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
789 skrev, for 38 minutter siden:

Der 2 piger der nede, du skal selv sige hvem du har bestilt tid hos, det står også i annoncen;)

Jamen, goddaws da ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...