Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/298261

Er du til olie all over og så lige lidt mere, så er Kenya bestemt et besøg værd. Men du skal ikke "bare" kun vil have massage, så bliver hun fornærmet og gider som i ingenting ej heller masserer. Var der 40min inden jeg blev smidt ud, 2 liter olie rigere og tøj der skulle vaskes. 

Billederne svarer meget godt, og prisen på massage var 300kr, så har du betalt for olie.

Egentlig ret ærgeligt for hun var sød til en start og havde utrolig bløde hænder. Men da en hurtig tur på min røv ikke gav den ønskede effekt var de sidste 35 min ikke noget værd.

Så god tur!.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm, jeg har besøgt hende mindst 20 gange, og det er bare blevet bedre og bedre for hver gang. Men jeg besøger heller ikke thai piger, som annoncerer på Annonce Light, blot for at få massage. Det mener jeg er at have misforstået konceptet. Det er da tydeligt for enhver at hun, og andre der annoncerer på AL ikke har massage som deres kerneydelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Hr. Snatch skriver at tøj skal vaskes for olie.

Er der ikke brusebad på stedet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Hr. Snatch skriver at tøj skal vaskes for olie.

Er der ikke brusebad på stedet ?

Ja og hvis man har været rigtig sød ved hende, bliver du også vasket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden tvivl hvis du betaler 1300kr får du garanteret også bad. Men selv med to bade og en løbe tur var olien ikke væk fra kroppen. Men hun er sød nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har en sød personlighed og hun er udemærket i sengen. Hun er dog dårlig til massage delen, men forventer heller ikke god massage sådan et sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg har besøgt stedet. Dejlig oplevelse, jeg var den første den dag, så der er ikke ret meget gang i bixen.

Rigtig at selve massagen ikke er super klasse, men høj grad af velvære.

Mundbind på vej ind og jeg blev spritte af i massage rummet, imens vi aftalte hvad jeg ønskede.

Vi aftalte en lettere omgang massage, pirring af baller, og prostata massage med fingre, sluttende med Blowjob, med kondom.

45 min, kr. 800,-  jeg var ganske tilfreds. 
God dag, derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...