Habbo 20 Skrevet 22. September, 2020 Jeg har bare et spørgsmål. Hvis jeg betaler 5$ til hendes billedet, og hun fjerner billedet igen senere. Vil jeg så få min få 5$ igen? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tvr 8096 Skrevet 22. September, 2020 Habbo skrev, for 1 time siden: Jeg har bare et spørgsmål. Hvis jeg betaler 5$ til hendes billedet, og hun fjerner billedet igen senere. Vil jeg så få min få 5$ igen? Hvis du spiser pasta og bagefter anti-pasti, er du så stadig sulten? Jeg tror ikke du skal regne med at få noget som helst tilbage. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1128 Skrevet 22. September, 2020 tvr skrev, for 18 minutter siden: Hvis du spiser pasta og bagefter anti-pasti, er du så stadig sulten? Hvis der er nogen derude, som planlægger at udgive en bog med citater, så skal ovenstående med! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 216 Skrevet 22. September, 2020 Det store spørgsmål er nok mere hvorfor mænd i 2020 vil betale $5 for at se et nøgenbillede 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 1288 Skrevet 22. September, 2020 tvr skrev, for 2 timer siden: Hvis du spiser pasta og bagefter anti-pasti, er du så stadig sulten? GENIALT!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 608 Skrevet 22. September, 2020 Habbo skrev, for 3 timer siden: Jeg har bare et spørgsmål. Hvis jeg betaler 5$ til hendes billedet, og hun fjerner billedet igen senere. Vil jeg så få min få 5$ igen? Selvfølgelig får du pengene retur. Alt andet vil da være umoralsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Shhh Skrevet 22. September, 2020 weber skrev, 1 time siden: Selvfølgelig får du pengene retur. Alt andet vil da være umoralsk. Yeps, og du kan nok også regne med at få et håndskrevet takke-kort ved juletid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 20 Skrevet 22. September, 2020 plasticlove skrev, for 7 timer siden: Det store spørgsmål er nok mere hvorfor mænd i 2020 vil betale $5 for at se et nøgenbillede Who told you that at it’s naked picture? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg