Habbo 23 Skrevet 22. September, 2020 Jeg har bare et spørgsmål. Hvis jeg betaler 5$ til hendes billedet, og hun fjerner billedet igen senere. Vil jeg så få min få 5$ igen? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 22. September, 2020 Habbo skrev, for 1 time siden: Jeg har bare et spørgsmål. Hvis jeg betaler 5$ til hendes billedet, og hun fjerner billedet igen senere. Vil jeg så få min få 5$ igen? Hvis du spiser pasta og bagefter anti-pasti, er du så stadig sulten? Jeg tror ikke du skal regne med at få noget som helst tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 22. September, 2020 tvr skrev, for 18 minutter siden: Hvis du spiser pasta og bagefter anti-pasti, er du så stadig sulten? Hvis der er nogen derude, som planlægger at udgive en bog med citater, så skal ovenstående med! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 448 Skrevet 22. September, 2020 Det store spørgsmål er nok mere hvorfor mænd i 2020 vil betale $5 for at se et nøgenbillede 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 22. September, 2020 tvr skrev, for 2 timer siden: Hvis du spiser pasta og bagefter anti-pasti, er du så stadig sulten? GENIALT!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 22. September, 2020 Habbo skrev, for 3 timer siden: Jeg har bare et spørgsmål. Hvis jeg betaler 5$ til hendes billedet, og hun fjerner billedet igen senere. Vil jeg så få min få 5$ igen? Selvfølgelig får du pengene retur. Alt andet vil da være umoralsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Shhh Skrevet 22. September, 2020 weber skrev, 1 time siden: Selvfølgelig får du pengene retur. Alt andet vil da være umoralsk. Yeps, og du kan nok også regne med at få et håndskrevet takke-kort ved juletid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 23 Skrevet 22. September, 2020 plasticlove skrev, for 7 timer siden: Det store spørgsmål er nok mere hvorfor mænd i 2020 vil betale $5 for at se et nøgenbillede Who told you that at it’s naked picture? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg